Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
    Mis, het heeft met de navigatie te maken. Ik heb geen blauwe tanden en toch een vin.

Btw: waarom in hemels naam zo'n vin op uw dak willen zetten als het niet nodig is? Dat begrijp ik nu niet se... De looks... komaan serieus blijven hé. Koop u een stel mooie velgen in de plaats, daarmee bepaal je de look van je wagen... dzjeezes...
    Op mijn A6 C6 had dat te maken met de blauwe tand, mss is het bij de A4 ook een geïntegreerde GPS antenne...
    AutoMinded.be

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Die gast heeft een droomjob

Comment

• Comment

• winterbanden

iemand een suggesties waar je betaalbaar velgen en winterbanden voor een A8 kan aankopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
              iemand een suggesties waar je betaalbaar velgen en winterbanden voor een A8 kan aankopen?
              Nog steeds tevreden van je A8?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten

Deze vind ik 1 van de knapste Audi velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten

Deze vorige week net voor gent op de autostrade zien rijden, knap !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Nog steeds tevreden van je A8?
                    absoluut ! vind de mijne trouwens mooier dan nieuw model, altijd even wennen maar toch de lijn is niet zo mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten

Geen dank!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Een advertentie waar al een jaar niet meer op gereageerd is. Heeft Gio die velgen wel nog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Een advertentie waar al een jaar niet meer op gereageerd is. Heeft Gio die velgen wel nog?
                          Een maand geleden wel nog dacht ik, maar soit, met vragen kan je niets mis doen hé.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• De nieuwe is zo "leeg" in vergelijking met deze

Comment

• Wat een lelijke velgen steken daar onder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                Wat een lelijke velgen steken daar onder
                                Vind ze net prachtig, allib mooier dan de mijne...

Comment

• Audi A4 avant S-line of A6 ...... trekhaak , BT

Hey Audi Lovers...

Ik moet binnenkort een nieuwe leasewagen bestellen. Twijfel is groot... Audi A4 Avant S-line met opties of A6 Berline met iets minder opties

Voorkeur qua looks gaan uit naar de a4 avant s-line ;qua comfort en grootte, de A6 berline

Maar ik geraak er ni goed uit.... wie kan me een tip geven of.....

Bovendien heb ik een 2de vraag. Stel ik kies voor de A4 avant s-line.... in de CC kan ik kiezen voor de voorbereiding trekhaak ( 127 eur )... Aanwezigheid insnijding onder de bumper

De trekhaak zelf zal later volgen omdat ik 900 eur veel geld vind momenteel .... daar heb ik leukere opties voor. Wil alleen niet dat er als ik toch een trekhaak wil dat ze dan onvakundig beginnen te couperen

Maar wie weet er hoe zo'n insnijding eruit ziet ? Is dit zichtbaar ? Want als dat echt een uitsnijding is die goed zichtbaar is, is het geen zicht op de s-line :-)

En laatste vraag : de BT car-kit op de A4 avant. Nu staat er 1 in voor +800 eur inc houder. Op sommige foa lees ik dat je ook BT kan bestellen maar zonder houder --> zou rond de 300 euro liggen. Kan iemand dat bevestigen, want staat niet in de CC

tx

R
                                  Audi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010

Comment

• Vraagje voor de A8 D3 kebbers.
                                    Wij rijden met een lang exclusive.
                                    Nu heeft die achteraan buiten de standaard interieurverlichting ook nog draaibare spotjes.
                                    1 van deze brand niet meer.
                                    Als ik het lampje eruit haal dat is dit een bulbje van osram.
                                    Maar als ik die nummer intik in google kom ik er niet uit.
                                    Weten jullie misschien waar ik dergelijk lampje kan vinden?
                                    Bij audi kennen ze het ook niet.
                                    Daar geven ze als uitleg dat ze dit niet kunnen terugvinden omdat het een zelf samengestelde is.
                                    Het is echt een spotje maar met een voetje van een gewoon lampje net zoals je ballonetje van een pinker.
                                    Alleen is het nu 12v 5w.

edit: heeft misschien iemand een goeie foto van de dakhemel waar de spotjes op te zien zijn? Dan kan ik die eens naar meerdere audi dealers sturen.

tanx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rolelael Bekijk Berichten
                                      Hey Audi Lovers...

Ik moet binnenkort een nieuwe leasewagen bestellen. Twijfel is groot... Audi A4 Avant S-line met opties of A6 Berline met iets minder opties

Voorkeur qua looks gaan uit naar de a4 avant s-line ;qua comfort en grootte, de A6 berline

Maar ik geraak er ni goed uit.... wie kan me een tip geven of.....

Bovendien heb ik een 2de vraag. Stel ik kies voor de A4 avant s-line.... in de CC kan ik kiezen voor de voorbereiding trekhaak ( 127 eur )... Aanwezigheid insnijding onder de bumper

De trekhaak zelf zal later volgen omdat ik 900 eur veel geld vind momenteel .... daar heb ik leukere opties voor. Wil alleen niet dat er als ik toch een trekhaak wil dat ze dan onvakundig beginnen te couperen

Maar wie weet er hoe zo'n insnijding eruit ziet ? Is dit zichtbaar ? Want als dat echt een uitsnijding is die goed zichtbaar is, is het geen zicht op de s-line :-)

En laatste vraag : de BT car-kit op de A4 avant. Nu staat er 1 in voor +800 eur inc houder. Op sommige foa lees ik dat je ook BT kan bestellen maar zonder houder --> zou rond de 300 euro liggen. Kan iemand dat bevestigen, want staat niet in de CC

tx

R
                                      A4 s-line zou bij mij zeker de voorkeur krijgen indien je een sportieve wagen wilt met toch genoeg ruimte als je het mij vraagt.

Als je ooit van plan bent om een trekhaak aan te schaffen raad ik zeker de voorbereiding aan, want je motor wordt voorzien van extra ventilatie omdat hij wanneer je een aanhangwagen hebt meer kracht nodig hebt. Deze is niet voorzien indien je de voorbereiding niet neemt (heb ik mij laten wijsmaken) De insnijding is natuurlijk duidelijk zichtbaar, en aangezien ik met een defussor zit langs achter heb ik dit dan ook niet genomen, maar ben ook niet van zin om ooit een trekhaak erop te plaatsen vind m'n wagen net iets te mooi daarvoor.

Ivm BT ik heb er 1 zonder houder en voor mij ideaal want mijn gsm zou niet passen in een houder van audi. Dit pakket kreeg ik gratis toen ik m'n wagen bestelde dus kzou niet weten hoevéél het kostte.

Comment

• Trekhaak van Westfalia eronder, die komt niet door dat gat als hij ingeklapt is dus dan kan je daar gewoon een klepje op zetten.

Comment

Working...
                                        X