Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• iemand die een foto heeft van een dergelijke insnijding?

de s-line is natuurlik verlaagd. Zou wel naar de 20 gaan ipv de 30 ikv comfort

vormt dat een probleem denken jullie met een aanhangwagen?
    Audi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010

Comment

• Misschien staat het er al ...

http://www.youtube.com/watch?v=1xbZo...layer_embedded

Comment

• Ligt het aan mij of ? Ik heb dat youtube movieke bekeken + de link naar het forum; maar nergens vind ik een foto of dergelijke van zo'n pre-insnijding.

Of ik zie niet goed .. of de post was geen reply op mijne :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rolelael Bekijk Berichten
          Ligt het aan mij of ? Ik heb dat youtube movieke bekeken + de link naar het forum; maar nergens vind ik een foto of dergelijke van zo'n pre-insnijding.

Of ik zie niet goed .. of de post was geen reply op mijne :-)
          Was duidelijk geen reply op de uwe wel leuk filmpje

Comment

• hello, ondertussen gevonden hoe die insijding eruit ziet en zit echt aan de onderkant.

dus dat stelt me al gerust... voor dat kleine bedrag kan ik het beter ineens laten voorzien.

Comment

• Comment

• Zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rolelael Bekijk Berichten
                  hello, ondertussen gevonden hoe die insijding eruit ziet en zit echt aan de onderkant.

dus dat stelt me al gerust... voor dat kleine bedrag kan ik het beter ineens laten voorzien.
                  de voorinsnijding bij de optie 'voorbereiding trekhaak' zou inderdaad volledig langs de onderzijde moeten zitten, en daar zie je niks van.
                  Ik had de optie voorbereiding trekhaak ook genomen maar de insnijding zat er helemaal niet op , de dubbele fans op de radiator zaten er gelukkig wel op, die hebben ondertussen hun nut al bewezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten

Dat zegt genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                      Dat zegt genoeg
                      Hij/zij had dat ook gekund met de BMW indien die ook 4X4 had?

Comment

• Is dat een strikvraag?

Comment

• Haha. Zo fake.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                            Hij/zij had dat ook gekund met de BMW indien die ook 4X4 had?
                            ... en dan komt dat filmpje in mijn geheugen weer boven waar de Duitsers met al hun vierwielervaring een besneeuwde berg oprijden. Als ik mij goed meen te herinneren ging Audi er als enigste van door.

Enkele weken geleden stond ik nog geparkeerd op een vlakke, natte ondergrond begroeid met gras weliswaar. De Bmw waarmee ik reed kwam zelfs niet van dit gras af zonder hulp van kameraden die hem een duwtje moesten geven. Dan sta je daar met je achterwielaandrijving.
                            Op licht hellende wegen met hard aangereden sneeuw in de bergen, kan je met achtertractie ook niet veel aanvangen.
                            Last edited by ; 10/12/2009, 13:59.

Comment

• @A4AvantB7 : heb jij dan nadien ergens een trekhaak laten monteren ? En wat hebbenz e toen gedaan met de insnijding ? De bedrading zat er toch ? En die dubbele ventilator helpt die bij gewoon wegverkeer ook ( bv als het echt heet is ) ?

Ben van plan evt om het ext sport design pack ook te nemen..... maar hoe gaat dan de vooorbereiding eruit zien ? Same ? En wie heeft er een image van zo'n s-line met/zonder sport design pack waar een afneembare trekhaak gemonteerd is ( evt het zicht met de haak eraf :-) )

Bedankt !

Comment

• Ik heb idd een namontage van een afneembare trekhaak laten doen, de monteur heeft dat perfect uitgesneden. (dat was niet de eerste A4 B8 die hij deed). Je ziet er niks van en moet er bijna onder gaan liggen om het te merken. De voorbekabeling zit (tenminste als je de optie voorbereiding trekhaak neemt) in het rechtervak in het koffer. In de kabelbundel die naar de module van de elektronische handrem (onderste mod.) en parkeersensoren (bovenste mod.) gaat, zit nog een vrije connector (een rode) die op een extra module voor de trekhaak aangesloten wordt en die de 7 of 13polige stekker aanstuurt. Nadien ben ik wel eens terug naar de dealer geweest voor een software update; blijkbaar was er in de fabriek wat misgelopen en bleef de boordelectronica hardnekkig volhouden dat er geen trekhaak(-voorbereiding) aanwezig was.

De dubbele fans doen het goed, ze worden altijd tesamen ingeschakeld.
                                Ik heb de indruk dat bij dubbele fans de temperatuur waarbij ze inschakelen ook lager ligt dan bij een enkele fan. (of komt dat door mijn rechtervoet? )

Een vergelijking met sportpack bumper kan ik niet maken, maar bij de gewone bumper zie je er vrijwel niks van, dus met een sportpack (+evt verlaging) denk ik dat je er alleen minder van zal zien.

Comment

• Vraagske voor de A6 avant rijders.
                                  De avant van mijn bazin die ik in Dusseldorf heb gaan halen heeft geen reservewiel.
                                  Maar ook geen compressor met zo'n bus schuim.
                                  Het is een 3.0 tdi met 18 inch erop.
                                  Hebben die trouwens standaard wel een reservewiel?

Anyway.
                                  Ze wil een reservewiel hebben.
                                  Past een volwaardig 16 inch wiel in de bak in de koffer? Of is dit zo'n smal thuiskomertje waar je maar 80 mee mag.
                                  Welke bandenmaat moet dit dan zijn. Ik dacht 225/55/16. Maar heb geen idee van de loadindex.
                                  En hoe breed mag dit wiel zijn?
                                  Kan ze de originele bouten gebruiken voor dit wiel?

Ik weet het. Veel vragen maar ik doe het liever goed.

Tanx
                                  Last edited by ; 10/12/2009, 21:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                    Vraagske voor de A6 avant rijders.
                                    De avant van mijn bazin die ik in Dusseldorf heb gaan halen heeft geen reservewiel.

Anyway.
                                    Past een volwaardig 16 inch wiel in de bak in de koffer? Of is dit zo'n smal thuiskomertje waar je maar 80 mee mag.
                                    Welke bandenmaat moet dit dan zijn. Ik dacht 225/55/16. Maar heb geen idee van de loadindex.

Tanx
                                    Heeft die niet gewoon runflat banden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                      Heeft die niet gewoon runflat banden?

Audi =/= BMW, Audi werkt niet met runflatbanden.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Mercedes ook niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                          Vraagske voor de A6 avant rijders.

Anyway.

Tanx
                                          De meeste vragen kan ik niet beantwoorden, maar ik weet wel dat een volwaardig reservewiel een optie is die je moet kiezen bij aankoop (wat ik gedaan heb), je koffer is dan ook iets anders uiteraard omdat er een reservewiel moet inkunnen, ligt als het ware "onder" de koffer. Bij mij is dit de standaard 16 inch van de facelift, net als de andere wielen van mijn wagen.
                                          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Working...
                                          X