Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenDe meeste vragen kan ik niet beantwoorden, maar ik weet wel dat een volwaardig reservewiel een optie is die je moet kiezen bij aankoop (wat ik gedaan heb), je koffer is dan ook iets anders uiteraard omdat er een reservewiel moet inkunnen, ligt als het ware "onder" de koffer. Bij mij is dit de standaard 16 inch van de facelift, net als de andere wielen van mijn wagen.
Die zeggen dat zo een reservewiel alleen in alu bestaat.
Het wiel + band + krik en toebehoren kost € 600!!!
Das ni belachelijk veel zeker?
Ik zal wel eens horen of er echt geen stalen 16 inch exemplaar voor bestaat.
Of eventueel op een auto afbraak.
Comment
-
volgens een vriend die in auto tuning zit kan het volgende ook:
een stalen 7j op 16 inch wiel van een vw passat.
en de krik van een passat zou identiek zijn aan die van een A6?
Dan zou ik met max 250 euro gesteld zijn.
Bij rietje beweren ze dat er ook een andere bak onder de valse vloer moet komen. Maar daar zit nu al een heel grote bak hoor.
Mocht er iemand een foto van zijn avant met reservewiel kunnen trekken zou ik het ten zeerste waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
Bij rietje beweren ze dat er ook een andere bak onder de valse vloer moet komen. Maar daar zit nu al een heel grote bak hoor.
Mocht er iemand een foto van zijn avant met reservewiel kunnen trekken zou ik het ten zeerste waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenBij mij is het zo'n dun wiel dat op niks trekt, past er juist in : geen 5cm meer over. maar bij mij was het niet mogelijk om een volwaardig wiel te krijgen, allé dat zeiden ze toch toen ik hem bestelde.
met mijn vorige audi 20 tdi heb ik al eens in Berlijn gestaan met een platte band en ik moest vandaar dringend naar Hamburg...daar had ik ook een normaal wiel ingestoken alle geluk....als ik het nu zou voor krijgen met zo'n flut wielke heb ik wel iets voor....AFSCHAFFEN die handel...en een normaal wiel inleggen heren van audi !!!
Comment
-
Shark Antenne - vervolg
Hello
Ik wou dit even met jullie delen :-)
Geïnformeerd bij een grote audi dealer... ivm naplaatsing shark antenna
Kreeg de volgende prijs :
Antenna : 105 eur ex BTW
Plaatsing ; en hou u nu vast ---> 4 uren werk a 55 eur ex btw / uur
---------------------------------------------------------------------------------------
Totaal 325 eur exc BTW
Ik vind het erover :-) Jullie ?
Kzal ermaar voor passen en mijn geld nuttiger bestedenAudi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenvolgens een vriend die in auto tuning zit kan het volgende ook:
een stalen 7j op 16 inch wiel van een vw passat.
en de krik van een passat zou identiek zijn aan die van een A6?
Dan zou ik met max 250 euro gesteld zijn.
daar zat een volwaardig wiel in maar het piepschuim gedoe was er wel volledig uit.
Die lag in de blote carosserie.
Dus het gaat wel degelijk.
Alleen nu weten of er ook een 17 inch in past.
Want hij staat voor de wintersport op 17 duim.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk BerichtenIdd een 2.7 heeft zo'n klein pruts wieltje waar je niks kan mee aanvangen...ik heb al geprobeerd om er een standaard wiel "17" in te steken maar dat lukt niet meer...te dik...
Wel op voorhand meebesteld.Last edited by Metaxa; 15/12/2009, 23:18.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenBij rietje beweren ze dat er ook een andere bak onder de valse vloer moet komen. Maar daar zit nu al een heel grote bak hoor.
Nu wil ik wel een foto van die A8 (van uw baas?)
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenZonder enig probleem?
- Verstopte katalysator op 60k km.
- LMM (1x)
- Koppeling op 310k km
- Kogelgewrichtje tussen pook en versnellingsbak waardoor ie niet meer deftig in versnelling geraakte.
- Versleten schokdemper.
Verder eigenlijk nog niets speciaal, maar je begint ondertussen de kms te voelen. Tot 300k reed die "als nieuw".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWat is er allemaal Audi Exclusive aan de A8?
speciale middenconsole achteraan
de 20 inch velgen in optie
leder op het dashboard
de lederen stoelen zijn ook niet standaard
en misschien nog een paar dingen die ik vergeet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenalcantara dakhemel
speciale middenconsole achteraan
de 20 inch velgen in optie
leder op het dashboard
de lederen stoelen zijn ook niet standaard