Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
    Kleur lijkt me ook kersenzwart (ofzo) te zijn, maar geen idee of dat Audi Exclusive is..
    ja de kleur is kersenrood. Maar lijkt meestal zwart. is ook niet standaard. wasik vergeten.

Comment

• A6 avant 2.0 tdi en sieruitlaatstukken

Hello, binnenkort mag ik mijn nieuwe A6 avant afhalen, maar ik zou er de sieruitlaatstukken uit de VAG shop willen opzetten. Als ik ga kijken in de shop zie ik er staan (ref. : 4F0071761 ), model +2009
      Het is een set van 2. Deze gaan toch passen op mijn nieuwe ? En heeft er iemand ervaring met montering ervan?

Andere vraag : kunnen ze de kentekens achteraan nog afhalen als de wagen uit fabriek komt , met ?

En nog een finale : de dvd afspeelfunctie. Kunnen ze die zo herproggen dat deze ook werkt tijdens het rijden, of gaanz e dit niet willen doen? Zou enkel voor mijn kids of echtgenote zijn uiteraard. Niet voor de bestuurder :-)

tx
      Audi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rolelael Bekijk Berichten
        Hello, binnenkort mag ik mijn nieuwe A6 avant afhalen, maar ik zou er de sieruitlaatstukken uit de VAG shop willen opzetten. Als ik ga kijken in de shop zie ik er staan (ref. : 4F0071761 ), model +2009
        Het is een set van 2. Deze gaan toch passen op mijn nieuwe ? En heeft er iemand ervaring met montering ervan?

Andere vraag : kunnen ze de kentekens achteraan nog afhalen als de wagen uit fabriek komt , met ?

En nog een finale : de dvd afspeelfunctie. Kunnen ze die zo herproggen dat deze ook werkt tijdens het rijden, of gaanz e dit niet willen doen? Zou enkel voor mijn kids of echtgenote zijn uiteraard. Niet voor de bestuurder :-)

tx

welke sierstukken bedoel je?
        die dvd speelfunctie kunnen ze moeilijk zeiden ze in de garage. Was wel voor de A8.
        Misschien daarvoor www.vastec.be aanschrijven
        ik weet dat die dat voor mercedes kon vrijschakelen

Comment

• De sieruitlaatstukken die je op de audi site vindt in de eshop--> sport & design --> uitlaatsierstukken -> audi a6 modeljaar >2009

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten

Zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rolelael Bekijk Berichten
              Geen enkel probleem, kan je trouwens ook zelf makkelijk doen met een haardroger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten

Geen echte vent zo te zien.

Comment

• hier ook es vragen:

A4 B6 2.5TDI quattro met 140.000km

betrouwbaar blok?
                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Ik heb daar precies niet zo'n goede dingen over gehoord. Wij hebben een A6 C5 2.5 TDI (een van de eersten wel, ik weet niet of dat helemaal dezelfde motor is) gehad en die was ook niet super, veel problemen met de LMM, vermogenverlies en nog voor de 200.000km heeft hij het gewoon begeven (weet niet meer juist hoe, maar het was genoeg om een voorlopige vervanger te krijgen en terwijl een nieuwe te bestellen). Kan zijn dat we gewoon pech hebben gehad, maar ik dacht dat het blok niet zo'n goede reputatie had...

Comment

• Er waren twee generaties van dat blok dacht ik, ook in de A8 was het 2.5TDI blok verkrijgbaar en de 2e generatie van dat blok was veel betrouwbaarder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                        hier ook es vragen:

betrouwbaar blok?
                        Gebruik dit topic om je vragen te stellen over de inslijtende nokkenassen enzovoorts, op V6 TDI motoren. De theorie gaat dat de slepers van een te zachte legering gemaakt zijn, en na een x-kilometrage,

LEESVOER

Comment

hier ook es vragen:

betrouwbaar blok?
                          150 pk, niet doen. 155 was beter, 163 is de beste versie.

Comment

hier ook es vragen:

betrouwbaar blok?
                            Vriend van me zijn A6 2.5TDI Quattro zuipt meer dan zijn RangeRover p38 2.5d 6 in lijn.
                            Trekt wel lekker en maakt leuke sound. Voor de rest geen klachten van gehoord, van de range daarentegen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                              150 pk, niet doen. 155 was beter, 163 is de beste versie.
                              De onze was een idd een 150 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk Berichten
                                Vriend van me zijn A6 2.5TDI Quattro zuipt meer dan zijn RangeRover p38 2.5d 6 in lijn.
                                Trekt wel lekker en maakt leuke sound. Voor de rest geen klachten van gehoord, van de range daarentegen...
                                P38's staan gekend om hun mankementen...

Comment

• Een B7 blijft toch een knappe kar!

Comment

• Comment

• Die laatste had je niet moeten posten Pff werkte ik maar al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                        Die laatste had je niet moeten posten Pff werkte ik maar al
                                        Idem.

Comment

• Hellokes, hope you all enjoyed X-mas :-)

Kan er iemand replyen op mijn vraagje ivm de uitlaatsierstukken ? Heb een bekke schrik ze te bestellen als ze nadien dan niet blijken te passen op mijn A6 avant 2010 2.0 tdi

Iemand een foto van hun eigen A6 waar deze op staan ?

Bijgevolg : heeft er iemand goede ervaringen met het wisselen van de light-bulbs in een A6 2010 ? Ik doel hier op de xenon-look-a-likes ( philips, osram, andere ?? )

Tx

R

Comment

Working...
                                          X