Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die xenon look a likes zien er allemaal even goedkoop uit en je hebt achteraan dan geen full leds. Wil je de betere lichtopbrengst zou ik gewoon voor zon ultrabright dingen gaan, naar niet voor die blauwe.. Al zal het verschil op zon nieuwe wagen vrij klein zijn.

Die uitlaatsierstukken zullen wel passen als ze voor de A6 gemaakt zijn he

Comment

• Dit ben ik:

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En als ik dit bekijk

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Izzy overstuurt jullie Q7 ook zo snel als het wat glad ligt? Op kerstavond lag er geen sneeuw meer op de wegen en 2 keer brak de kont vrij onverwacht uit, en dat ding is dan quattro en heeft winterbanden
        Ik geef toe de 2e keer wou ik de quattro eens testen en gaf een stevige dot gas bij het uitkomen van de straat maar er was meer overstuur dan ik verwachtte, wel leuk

Comment

• V10 en lichte vracht

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
            en geen Audi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
              en geen Audi

whoops

Comment

• De Touey V10 van Spillies zijn vader is ook een 100% LV met 2 zitplaatsen.

Niks mis mee, als 2e wagen.

Comment

• + YouTube Video
                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Check hoeveel roet daar uit komt

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Izzy overstuurt jullie Q7 ook zo snel als het wat glad ligt? Op kerstavond lag er geen sneeuw meer op de wegen en 2 keer brak de kont vrij onverwacht uit, en dat ding is dan quattro en heeft winterbanden
                      Ik geef toe de 2e keer wou ik de quattro eens testen en gaf een stevige dot gas bij het uitkomen van de straat maar er was meer overstuur dan ik verwachtte, wel leuk

de A8 gooit zich ook vrij snel rond nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                        Check hoeveel roet daar uit komt

+ YouTube Video

slecht gechipt misschien?

Comment

• gewoon erg veel onverbrande benzine? tijdens koudstart loopt een auto altijd rijker nee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                            de A8 gooit zich ook vrij snel rond nu.
                            Ik vond het echt opvallend, iedereen zit altijd maar te zagen over onderstuur en da rij je met zo'n 2-tonner op winterbanden en overstuurt dat ding echt opvallend snel (het was niet op sneeuw), wel plezant, daar niet van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                              Check hoeveel roet daar uit komt

+ YouTube Video
                              Powerbox
                              AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                De Touey V10 van Spillies zijn vader is ook een 100% LV met 2 zitplaatsen.

Niks mis mee, als 2e wagen.
                                Idd, maar is wel wat beter afgewerkt dan dit hier: http://nl.autoscout24.be/AllImages.aspx?id=168435741&position=4#

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Passen 235/45 R17 banden op de OEM Star Velg van de Audi A4 B6?
                                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                    Passen 235/45 R17 banden op de OEM Star Velg van de Audi A4 B6?
                                    Ja zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                      Passen 235/45 R17 banden op de OEM Star Velg van de Audi A4 B6?
                                      jup, op m'n ma haar cab lag vroeger 235/45, nu 225/45. 235 is beter.

Comment

• Comment

• Das nog eens een knappe A4
                                          Ongelofelijk verschil een knappe aankleding kan maken, zo'n kale A4 (zoals je ze meestal ziet) is echt saai, maar zo'n S-line is verschrikkelijk knap

Comment

Working...
                                          X