Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe fout is dit.

Comment

• "This photo is currently unavailable"

Betrekkelijk fout ja.

Comment

• Snel vraagje voor de audi fans

Beste audi zotten!

even een vraagje over een bepaalde audi motor waar jullie fans/kenners mss een antwoordt op weten.
        het gaat om de 1997 1.9Di motor die in de audi a4 zit.
        dus de diesel zonder turbo?

is deze een betrouwbare motor?
        enige problemen mee gekend?

Ik heb de kans een a4 van 97 te kunnen kopen aan een redelijke prijs , maar hij heeft dus zo'n 1900di motor met momenteel 140.000km op de teller, graag had ik deze wagen gekocht om mijn vriendin mee te leren autorijden en daarna haar eerste jaren op de weg te houden.

Wat is jullie mening/kennis oer dit type audi?

Grtz Ray

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Knap!

En die zjanten

Comment

• De korting bij alle Audi dealers op de A4 Avant zou maximum 6% bedragen. Kan iemand dat bevestigen?

Comment

• Kan je shadowline achteraf laten naplaatsen?
              Indien ja, kostprijs?

Comment

• mensen met een dikke audi:

altijd welkom:

2015 BMW S1000R
                2010 Renault Clio RS Cup
                1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                  Kan je shadowline achteraf laten naplaatsen?
                  Indien ja, kostprijs?
                  Even bellen naar een dealer, dan weet je dat onmiddellijk.

Comment

De korting bij alle Audi dealers op de A4 Avant zou maximum 6% bedragen. Kan iemand dat bevestigen?
                    Mmm... nee dus. Vandaag ene gevonden die 7% geeft.

Comment

• Dik wel

Comment

• kleur A5

Eerstdaags ga ik bij de dealer een A5 bestellen maar ik vind het zo moeilijk om op een staalkaart zzn kleur te kiezen. Ik zou kwartsgrijs of sfeerblauw kiezen denk ik. Heet er iemand een duidelijke foto van een audi in deze kleuren??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk Berichten
                          Eerstdaags ga ik bij de dealer een A5 bestellen maar ik vind het zo moeilijk om op een staalkaart zzn kleur te kiezen. Ik zou kwartsgrijs of sfeerblauw kiezen denk ik. Heet er iemand een duidelijke foto van een audi in deze kleuren??
                          Laat via je dealer navragen of deze kleuren beschikbaar zijn bij D'ieteren in Kortenberg als hij ze zelf niet kan tonen. Ik kies een kleur nooit op kleurstaal en al evenmin op foto (camera, lichtinval, photoshop en scherm hebben allemaal een invloed)

Comment

• Bij ons is sinds vandaag de A6 vervangen door een A5!

Comment

• Nice! Specs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                                Laat via je dealer navragen of deze kleuren beschikbaar zijn bij D'ieteren in Kortenberg als hij ze zelf niet kan tonen. Ik kies een kleur nooit op kleurstaal en al evenmin op foto (camera, lichtinval, photoshop en scherm hebben allemaal een invloed)
                                Heb Zaterdag een afspraak in kortenberg om een A5 te testen met de 2.7tdi.Tot mijn spijt hebben ze enkel de multitronic versie ter beschikking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk Berichten
                                  Kwartsgrijs

Comment

• Niet zeker, maar volgens mij is dit Sfeerblauw?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      Niet zeker, maar volgens mij is dit Sfeerblauw?

hartelijke dank. Denk dat het dus kwarts grijs zal worden. Na mijn testrit moet ik nu nog beslissen of het de 2.0tdi of 2.7tdi zal worden

Comment

Mmm... nee dus. Vandaag ene gevonden die 7% geeft.
                                        8,5 procent

Comment

• Dat sfeerblauw is mottig.

Comment

Working...
                                          X