Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
even een vraagje over een bepaalde audi motor waar jullie fans/kenners mss een antwoordt op weten.
het gaat om de 1997 1.9Di motor die in de audi a4 zit.
dus de diesel zonder turbo?
is deze een betrouwbare motor?
enige problemen mee gekend?
Ik heb de kans een a4 van 97 te kunnen kopen aan een redelijke prijs , maar hij heeft dus zo'n 1900di motor met momenteel 140.000km op de teller, graag had ik deze wagen gekocht om mijn vriendin mee te leren autorijden en daarna haar eerste jaren op de weg te houden.
Eerstdaags ga ik bij de dealer een A5 bestellen maar ik vind het zo moeilijk om op een staalkaart zzn kleur te kiezen. Ik zou kwartsgrijs of sfeerblauw kiezen denk ik. Heet er iemand een duidelijke foto van een audi in deze kleuren??
Eerstdaags ga ik bij de dealer een A5 bestellen maar ik vind het zo moeilijk om op een staalkaart zzn kleur te kiezen. Ik zou kwartsgrijs of sfeerblauw kiezen denk ik. Heet er iemand een duidelijke foto van een audi in deze kleuren??
Laat via je dealer navragen of deze kleuren beschikbaar zijn bij D'ieteren in Kortenberg als hij ze zelf niet kan tonen. Ik kies een kleur nooit op kleurstaal en al evenmin op foto (camera, lichtinval, photoshop en scherm hebben allemaal een invloed)
Laat via je dealer navragen of deze kleuren beschikbaar zijn bij D'ieteren in Kortenberg als hij ze zelf niet kan tonen. Ik kies een kleur nooit op kleurstaal en al evenmin op foto (camera, lichtinval, photoshop en scherm hebben allemaal een invloed)
Heb Zaterdag een afspraak in kortenberg om een A5 te testen met de 2.7tdi.Tot mijn spijt hebben ze enkel de multitronic versie ter beschikking
Comment