Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenNice! Specs?
Hangt af van wat er nog opgelegd moet worden.
Beetje een stapje terug qua motor wel..
A5 2.7 tdi multi. Maar heb er even meegereden en vond het zeker even leuk rijden dan de A6, toch een stuk kleiner..
Donker grijs vanbuiten, bruin lederen interieur, sportzetels, achteruitrij camera, B&O geluid, adaptieve ophanging, zetel verwarming en ventilatie...
Best veel opties dus.
Ik hoop dat hij er komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk Berichtenhartelijke dank. Denk dat het dus kwarts grijs zal worden. Na mijn testrit moet ik nu nog beslissen of het de 2.0tdi of 2.7tdi zal worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenLijkt me een overbodige vraag.
Ik denk da de S5 van 0 tot 80 ofzo wel sneller is..
Ik spreek alleen uit de ervaring..
Waarschijnlijk is da zo ni maar toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenRS6 0-100 in 4,6s
S5 0-100 in 5,4s
as ge da kunt voele..
amai dan..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenNe second op 5 seconden is wel 20% é.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenNe second op 5 seconden is wel 20% é.
as gelle da voelt..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenGe kunt ook tellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk BerichtenEerstdaags ga ik bij de dealer een A5 bestellen maar ik vind het zo moeilijk om op een staalkaart zzn kleur te kiezen. Ik zou kwartsgrijs of sfeerblauw kiezen denk ik. Heet er iemand een duidelijke foto van een audi in deze kleuren??Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenKwartsgrijs
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNiet zeker, maar volgens mij is dit Sfeerblauw?
Hier nog een paar foto's van mijne Quartzgrijze, als je vergelijkt met de foto van de A5 verandert de kleur toch redelijk bij verschillende lichtinval...
Last edited by fa820373; 20/01/2010, 00:16.2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMjah die waren knap, maar nu een beetje fout omdat ze onder elk tuningkrel staan, da's zoals M5-velgen bij BMW imo.
Comment
Comment