Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Mjah die waren knap, maar nu een beetje fout omdat ze onder elk tuningkrel staan, da's zoals M5-velgen bij BMW imo.
    Q.F.T.

Al moet ik zeggen dat ze onder die A8 W12 schitterend zijn, onder elke andere Audi is het inmiddels redelijk fout.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
      Bij ons is sinds vandaag de A6 vervangen door een A5!
      Jammer!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Leuke campagne van Nescafe.

naast die 3 valt er ook nog een Audi S3 te winnen. Zou ook het liefst de S3 gewonnen hebben

Comment

• Interessante actie inderdaad.
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
            Leuke campagne van Nescafe.

naast die 3 valt er ook nog een Audi S3 te winnen. Zou ook het liefst de S3 gewonnen hebben
            Izzy, dit is toch geen Belgische reclame, of vergis ik me?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Beste,

Zou u even kunnen vertalen hoe ik deel moet nemen?
              Groeten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                Leuke campagne van Nescafe.

*knip*

Ik heb nog een interessante reclameadvertentie voor jou gevonden.

Let vooral op de 'internationale'.

Comment

• Vraag, er beweerd net iemand tegen mij dat de A8 gemaakt is geweest met een V12 of W12 diesel en dat hij ermee gereden heeft?
                  Hij is wel testpiloot bij Audi, dus hebben ze dat ooit gemaakt, als was het als puur testmodel?

Comment

• Comment

• Comment

• Die Q7 blijft toch wel een serieus lomp stuk ... kan me echt niet bekoren.

Die v12 daarentegen moet wel voldoende zijn om hem vooruit te krijgen.

Comment

• 0-100 in 5,5s lijkt me snel genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                            Die Q7 blijft toch wel een serieus lomp stuk ... kan me echt niet bekoren.

Die v12 daarentegen moet wel voldoende zijn om hem vooruit te krijgen.
                            Idem, ik moet zo niet weten van SUV's...vind ik echt asso bakken
                            Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                            Audi S3 '02 sold => topic
                            Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                            Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Ik wil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR Bekijk Berichten
                                Idem, ik moet zo niet weten van SUV's
                                Idem, ik zou er m'n geld niet kunnen insteken, het rijdt ronduit saai imo, maar ik moet toegeven dat zo'n V12 TDI er echt knap uitziet en ik wil er wel eens mee rijden want kan er me niet veel bij voorstellen, maar ik zou hem niet moeten hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  Idem, ik zou er m'n geld niet kunnen insteken, het rijdt ronduit saai imo, maar ik moet toegeven dat zo'n V12 TDI er echt knap uitziet en ik wil er wel eens mee rijden want kan er me niet veel bij voorstellen, maar ik zou hem niet moeten hebben...
                                  zelf betalen zouek ni doen.
                                  Dermee rijde is egt power tot en met..
                                  de 500 pk word egt gebruikt!!
                                  zou der graag is mee offroad rijden..

Comment

• egt waar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                      Ik wil
                                      Waanzinnige verschijning irl, in de buurt heeft er iemand z'n GL420 CDI ingeruild voor een V12 TDI.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                        egt waar?
                                        jaa ze!!
                                        dieje gast da me dieje V12 rijd had daarvoor ook ne Q7 4.2 ze:p en daarvoor nen 3.0 zodus slecht zalet ni zijn e..

Comment

• egt te zot voor woorden

Comment

Working...
                                          X