Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtenin Monza grijs, zeer knap imo
Comment
-
Heb terug een Audi gekocht voor mijn vrouw.
Audi A3 1.6 TDI E (105pk) in de kleur dakar beige. Deze kleur kan je ook nemen op een Q5 en dergelijke maar zie je eigenlijk weinig rijden. Dat maakt het net leuk vind ik.
Ik zal er waarschijnlijk de meeste kilometers mee doen want ik rijd veel en hij verbruikt heel weining.
Het wordt wel pas geleverd eind augustus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenMonza grijs ??? lijkt meer op Jet Blue.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtenin Monza grijs, zeer knap imo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk BerichtenM'n excuses dat ik het bericht hier plaats, maar wil niet direct een nieuwe topic openen hierover:
wat is de beste garage in Gent en omgeving om een Audi-onderhoud te laten doen?
Comment
-
De Clerck...juist niet. Ik ken iemand die daar gewerkt heeft en is er niet over te spreken.
Nu werkt hij bij NAM maar is ook niet al rozengeur en maneschijn.
Ik ga met mijn S3 gewoon bij mijn Seat garage van vroeger...De Paepe in St. Denijs Westrem.Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
-
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenDezelfde ma nog schooner
Comment
-
Comment