Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind het juist een prachtige kleur is eens iets anders dan altijd dat grijs of zwart en ik zou het eerder omschrijven dan koperkleurig inplaats van appelsienoranje
Deze morgend gaan "testrijden" met een A5 cabrio 1.8T en meegereden met een A3 cabrio 1.2T (thanks to Mr. Polo)
ik moet zeggen dat ik serieus ben verschoten van de A5, wegligging comfort zitpositie waren allemaal perfect. alleen vondk die nekverwarming niet echt super. qua motor was het een manuele 1.8T van 160pk. ook al was dit nog maar het instapmodel, de audi ging er goed vandoor, alleen was er enorm veel last van een "trekkend" stuur. ik vraag me dan af als het bij de 160pk al "zo erg" is (zelfs in 3de bij 90km voelde ik het nog), wat zou het dan wel niet zijn met het 211pk model. de verkoper zei dat het ook aan de brede velgen kon liggen. (Y design 19"). heb dan maar even een offerte laten opmaken uit intresse en ik kwam uit op ong 47.000€ met de gewenste opties. da viel eigelijk best nog wel mee in de zin van da ik het veel meer had verwacht.
De audi A3 cabrio bood verrassend genoeg veel ruimte en een ruime koffer alleen was de opening veel te klein. het viercilindertje klonk nie slecht en draaide amper 2100toeren bij 125km/h. deze had een 105pk sterke 1.2T aan boord en ging verrassend vlot vooruit. tot 120 ging het zelfs heel vlot daar boven werd het wa minder.
Iemand tekeningen of plannen waarop je kan zie hoe je een achterbumper van een Audi A6 moet demonteren? Is van het vorige model (2003, maar één van de laatste net voor het nieuw) model.
Iemand tekeningen of plannen waarop je kan zie hoe je een achterbumper van een Audi A6 moet demonteren? Is van het vorige model (2003, maar één van de laatste net voor het nieuw) model.
Lichtblokken demonteren, vijsjes onderaan de bumper en in de wielkast losdraaien en dat zou normaal gezien moeten lukken?
Is er iemand die my het verschim kan uitleggen tussen de multitronic, tiptronic, stronic en rtronic?
Die s tronic zat is in de S5 waar ik mee over francorchamps heb gereden dus de s tronic zit dan in de Smodellen?
Is er iemand die my het verschim kan uitleggen tussen de multitronic, tiptronic, stronic en rtronic?
Goeie vraag!
S-Tronic is met dubbele koppeling, dacht ik.
Multitronic is zo'n bak die altijd op 't zelfde toerental blijft hangen (8 versnellingen)
Tiptronic is met schakelpeddels, maar dat kan je dan ook weer op de S-Tronic krijgen, het verschil tussen die twee ken ik eigenlijk niet.
R-Tronic is me helemaal vreemd, al dacht ik dat die enkel in de R8 beschikbaar is.
S-Tronic is met dubbele koppeling, dacht ik.
Multitronic is zo'n bak die altijd op 't zelfde toerental blijft hangen (8 versnellingen)
Tiptronic is met schakelpeddels, maar dat kan je dan ook weer op de S-Tronic krijgen, het verschil tussen die twee ken ik eigenlijk niet.
R-Tronic is me helemaal vreemd, al dacht ik dat die enkel in de R8 beschikbaar is.
Ja, de TT RS is de enige die al een 'DSG' heeft, en daar heet hij ook S-Tronic.
Dus: gerobotiseerde bak met dubbele koppeling -> DSG in gewone modellen en S-Tronic in S/RS modellen.
Gewone gerobotiseerde bak ( enkel in de R8 ) -> R-Tronic.
Ja, de TT RS is de enige die al een 'DSG' heeft, en daar heet hij ook S-Tronic.
Dus: gerobotiseerde bak met dubbele koppeling -> DSG in gewone modellen en S-Tronic in S/RS modellen.
Gewone gerobotiseerde bak ( enkel in de R8 ) -> R-Tronic.
Volgens Duitse CC is TT-RS enkel manueel beschikbaar ?
Mijn lijstje heeft als bron trouwens de Belgische en Duitse CC.
Comment