Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Ferm ding ! Geen fan van het interieurkleur, maar dat is goesting

En 3.0 TDI, zal wel goed vooruit gaan ^_^
    Ja, maar vind dat de coupé toch een stukje sneller gaat. Maar mss is het omdat hij nog wat moet worden los gereden...

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Das een schoontje
    En 3.0 TDI, nice! Blanconummerplaathouder en type-aanduiding verwijderen zou het afmaken
    Type-aanduiding wordt maandag verwijdert en blanco nummerplaat zal er ook wel eens opkomen.

Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
    Knap ! Al vind ik een diesel in een cabrio wat raar maar dat zal niet anders kunnen voor het aantal kilometers dat u ma aflegt (en de restwaarde is natuurlijk ook beter)

Dus de A6 is buiten ?
    Ja ik begrijp je Pablo. Een benzine is altijd leuker om me te rijden als je kapje open ligt maarja. Is natuurlijk niet voordelig als je iets wat kilometers doet.
    Neen, de a6 is nog niet weg.

Wat wel een leuke optie is (wist zelfs niet dat dat bestond) is de nekverwarming. Moet hemels zijn als het iets kouder is om met het dak open te cruisen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
      Wat wel een leuke optie is (wist zelfs niet dat dat bestond) is de nekverwarming. Moet hemels zijn als het iets kouder is om met het dak open te cruisen...
      Ja dat is idd super, ben zo al eens meegereden met een SLK die dat had, echt zalig

Comment

Type-aanduiding wordt maandag verwijdert
        Waarom niet direct zonder type-aanduiding besteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
          Waarom niet direct zonder type-aanduiding besteld?
          Was ook zo besteld maar dat hebben ze zo te zien vergeten.

Comment

Was ook zo besteld maar dat hebben ze zo te zien vergeten.
            Tja...

Ferm machien, echter. Kleur, interieur en motor, dat móet gewoon zalig rijden.

Comment

heb die nekverwarming is uitgeprobeerd tijdens de testrit en tijdens het rijden voel je er niet zo heel veel van, maar als ge eenmaal stilsta ist wel zalig
              BMW X5 45e

Comment

• Knap Olivier!

Comment

• D2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    heb die nekverwarming is uitgeprobeerd tijdens de testrit en tijdens het rijden voel je er niet zo heel veel van, maar als ge eenmaal stilsta ist wel zalig
                    Ik wist niet dat Audi dat nu ook al heeft?

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                    Die TT moet S-tronic zijn (DSG).

Had nog gedacht dat het eventueel een TDI was, maar die is zo te zien niet verkrijgbaar.
                    Jens had het voortdurend over Tiptronic, dus zei ik ook maar Tiptronic
                    Jullie zullen weg gelijk hebben

Dus een S-tronic kan je herkennen aan schakelfilppertjes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                      Ik wist niet dat Audi dat nu ook al heeft?

Ik wist het ook niet tot dat de verkoper het zei. alleen de bediening is nogal raar. de knoppen staan bijna onder de stoel.

Mooi interieur van die TT.
                      BMW X5 45e

Comment

Ow, dikke ketel Olivier!

Ik wil een ritje.

Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                        Jullie zullen weg gelijk hebben
                        Ik heb altijd gelijk.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Comment

• Let ook op de velgen vanvoor tov vanachter, onderstu..?
                            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Omdat de range binnen was voor onderhoud moest ik het doen met een vervangwagen vandaag. Het was een A3 2.0tdi S-line.
                              Rolgeluiden zijn verschrikkelijk, het is een beetje krap binnenin, en de vering onvergeeflijk hard.

Maar god wat voelt dat ding stijf aan in de bochten, schakelt die automaat goed en heeft die tdi een mooi koppel onderin.

Het is misschien wel verre van een comfortabele auto, maar ik ben toch verkocht.

Comment

Knappe aanwinst Olivierooo, mijn ma heeft de hare nu een maand of 5 en is er zeer tevreden van, hoop dat de uwe er even tevreden van gaat zijn.

Welke opties hebben jullie genomen?

Comment

• Momenteel op de oplichters wordt er een audi verkocht ondr een valse advertentie
                                  BMW X5 45e

Comment

• Kan je de titel van muziek laten verschuiven op het beeld zodanig dat je de volledige titel kan lezen van een lied? ('09 A6 met navi plus)

Comment

Nice! En echt een prachtmotor erin!

Khad vorige week ook eens wat foto's van de A5 gemaakt :

Last edited by ; 22/05/2010, 16:03.

Comment

• Last edited by ; 22/05/2010, 16:02.

Comment

• A5

Maar miss toch nog net iets liever een E92

Comment

Working...
                                          X