Oorspronkelijk geplaatst door Ceke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenA5
Maar miss toch nog net iets liever een E92Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenDikke ²²²
A5 >>>>>>>>>>>>>>> E92
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenOei, neen niet echt
A5 >>>>>>>>>>>>>>> E92
De A5 vind ik ook een zeer knappe auto, maar is het meestal op 't randje van (zeer) patserig. Een A5 moet grote velgen hebben om echt mooi te zijn, maar sommigen overdrijven daar wat in... Ik vind em ook minder elegant en tijdloos dan z'n 2 concurrenten.
Maar ik moet zeggen, de coupé's in dit segment (A5, 3-Reeks en E-Klasse) vind ik momenteel één voor één aan mekaar gewaagd qua looks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenE92 zonder M-pack
(sorry voor off-topic)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDe A5 vind ik ook een zeer knappe auto, maar is het meestal op 't randje van (zeer) patserig. Een A5 moet grote velgen hebben om echt mooi te zijn, maar sommigen overdrijven daar wat in...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenKnap die A5 Michelin, rs4's staan echt mooi onder iedere Audi. En ook die vernieuwde achterlichten met leds zijn veel mooier dan vroeger..
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenNieuwe A5 van m'n nonkel:
Zonder dat 'ie het wist identiek dezelfde kleurencombo als onze E92 trouwens.
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenNa jarenlang Alfa rijden, vraag ik mij af, hoe ik in een patserige Duitse coupé ben terecht gekomen. What went wrong!??!
Comment
-
Zonder dat 'ie het wist identiek dezelfde kleurencombo als onze E92 trouwens.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDaarstraks in Antwerpen een Audi A6 2.8 FSI gezien. Kom je ook niet veel tegen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenNa jarenlang Alfa rijden, vraag ik mij af, hoe ik in een patserige Duitse coupé ben terecht gekomen. What went wrong!??!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNot bad, maar dat er nog geen blanco houder tegenhangt en de type aanduiding er nog tegenplakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenOei, neen niet echt
A5 >>>>>>>>>>>>>>> E92
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIs *** Fenerbahçe **** een merk van frisco's?
Comment
Comment