Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • ZALIGE SPOT

    Comment


    • Damn, die ziet er goed uit!
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

      Comment


      • die sportquattro stond bij de opendeur dag bij audi tentoon
        2015 BMW S1000R
        2010 Renault Clio RS Cup
        1987 Volkswagen Golf GTI

        Comment


        • dubbelpost

          Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

          Comment


          • Die is van Alex:


            Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
              Bij de mijne gaat het allesins niet automatisch. Da was nog ergens een optie die je moet aanvinken. Vrij ambetant maar ja.
              Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
              Als de elektrisch inklapbare spiegels erin zitten (spiegelpakket 1 dacht ik) kan je dit selecteren in het MMI, onder CAR en dan settings, bij het vergrendelen kan je het aanvinken.
              Betreft een 2010 A6 Allroad, en die heeft standaard "Elektrisch verstelbare en verwarmde buitenspiegels"

              In de optielijst is er nergens iets te vinden van automatisch wegklapbare spiegels. Maar ze doen het wel, manueel met de knop. In de mmi niets te vinden voor automatisch in te klappen.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                Die is van Alex:

                En Alex is..?

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                  En Alex is..?
                  Een Vlaming.

                  Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

                  Comment


                  • Comment


                    • D3>>>>>>D4

                      Comment


                      • D3 = porno

                        Comment


                        • die A6 heeft belgische platen en de trailer duitse.
                          Hoe regel je dat met de verzekering?

                          Comment


                          • Dat vroeg ik me eerst ook af, maar aangezien de trailer een dubbelasser is heeft die een afzonderlijke inschrijving, keuring en verzekering nodig.
                            Hetzelfde zie je ook met trucks met Poolse platen en aanhangers met Belgische Q-platen.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                              D3>>>>>>D4

                              True, alleen vind ik die velgen niet echt onder een A8 passen.

                              Comment


                              • Agreed, er zijn knappere velgen voor de D3.

                                Comment


                                • Echt knap die A6 en die quattro man man

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                                    True, alleen vind ik die velgen niet echt onder een A8 passen.
                                    ik vind ze best wel te pruimen. de velgen achteraan zijn precies een maatje groter

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                                      Dat vroeg ik me eerst ook af, maar aangezien de trailer een dubbelasser is heeft die een afzonderlijke inschrijving, keuring en verzekering nodig.
                                      Hetzelfde zie je ook met trucks met Poolse platen en aanhangers met Belgische Q-platen.
                                      wist niet dat dit mocht
                                      weeral wa bijgeleerd

                                      Comment


                                      • Check nummerplaat

                                        Comment


                                        • Wat weten de audi lovers en kenners over het volgende?:
                                          Ik heb een A4 B7 AVANT 2.0TDI PD van 2005 op het oog. Ik maak mij een beetje zorgen over de 2.0tdi motorproblemen zoals vermeld op deze site.. Ik dacht altijd dat er problemen waren in de jaren 2003 en 2004, deze is een 2005.


                                          "Dual Mass Flywheel failure increasingly common, even on Multitronics, usually replaced no question under warranty, but obviously Audi goodwill has to get thinner as the cars get older.


                                          Early 2.0TDIs have a chain drive to the oil pump and the chain drive can eventually snap. Later cars have a gear train positive drive to the oil pump. Modifying early cars to positive oil pump drive can cost as much as £1,600.


                                          A problem of later 2.0TDI PD 140s and 170s is failure of the oil pump. The oil pump is driven from a balancre shaft via a short hexagonal shaft. The peaks of this hexagonal shaft locate in six corresponding but minute grooves machined within the otherwise circular-bored oil pump drive shaft. Thus, the oil pump drive relies entirely on an interference fit of little more than 0.010" along the peaks of the hexagonal shaft. After about 50,000 miles, the shaft can round off, resulting in a totally destroyed engine and turbo, plus a bill of up to £9,000. If the danger is known and the oil pump is removed by the garage in good time, a new replacement pump will cost over £500, plus the labour etc to remove and refit it. However, it is also possible to save the old pump and modify the drive at a fraction of the cost of a new one. Many local machine shop already have numbers of these pumps in for such rectification, the drive shaft of each having been on the point of rounding off.


                                          In Avants, wear occurs in the rear suspension bushing leading to uneven tyre wear by around 3 years old.


                                          Increasingly common for the strainer between the sump oil and the oil bump to become blocked with coagulated oil, leading to oil starvation, lack of oil pressure and the need for a new engine."

                                          Comment

                                          Working...
                                          X