Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gelukkige 101e verjaardag Audi!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Comment

• Da's dik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Da's dik
          Zal er ook wel mee te maken hebben dat er een perfecte verlaging onder zit, echt knap..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
            Zal er ook wel mee te maken hebben dat er een perfecte verlaging onder zit, echt knap..
            Dat doet inderdaad enorm veel + die uitlaat ziet er zo performant uit

Comment

die uitlaat ziet er zo performant uit
              2.0 TDI quattro of zwaarder.

Comment

• Diesel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                  2.0 TDI quattro of zwaarder.
                  I know, in de tijd van de B7 was ik nog Audi liefhebber

Comment

• Ik vind dat raar dat zoiets eigenlijk kan omslaan, maar soit.

Edit; http://www.leboncoin.fr/voitures/118728376.htm?ca=1_s
                    Je hebt daar nog zot van gestaan zeker?
                    Last edited by Spillies; 20/07/2010, 03:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                      het verschil herken je hier duidelijk doordat het hart van de velg duidelijk anders is (vergelijk maar eens met foto van originele Audi RS4-velgen). Als je zou willen kopen en je twijfelt, altijd de binnenkant van de velgen controleren op logo en partnummer.
                      (Het feit dat er op de website van AE bij 'Accesoires' veelvuldig de Lifestyle velgen aangeboden worden verraadt ook al iets.)
                      niet volledig juist
                      audi zelf heeft ook een soort imitatie rs4 velgen die ze voor de a-reeksen aanbieden(optie,s-line) en dat hart lijkt ook helemaal niet op de echte simpelweg omdat een ECHTE rs4 velg enkel en alleen op een rs4 past(zeer lage et waarde met dus dieper hart omdat de wielkassen zo breed zijn)
                      conclusie:altijd checken op partnumber en audi heeft dus eigenlijk ook imitatie's in zijn gamma

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                        Ik had onlangs identiek dezelfde wagen op het oog. DPF wisten ze toen in de garage nog niet. Toen ik het eens opzocht las ik dat de 136/140pk 2.0 TDI PD de DPF als optie had. Navragen dus.
                        6-bak heeft die wel.
                        hij heeft idd 6boite
                        heb em al gezien en hij staat me niet aan-
                        toch bedankt voor de moeite

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten

Perfectie!

Comment

Ik vind dat raar dat zoiets eigenlijk kan omslaan, maar soit.

Edit; http://www.leboncoin.fr/voitures/118728376.htm?ca=1_s
                            Je hebt daar nog zot van gestaan zeker?
                            Ik snap het ook niet, van jongs af aan zware Audi liefhebber (papa reed met Audi 100, A6 C5, A6 C5 Avant en nu C6 Avant, mama heeft een 100 quattro typ44 gehad), ik droomde van een A3 als eerste wagen, maar sinds ik zelf met de auto rij en de komst van de A5 (+ wat erop volgde) is het plots afgenomen, de huidige Audi's doen me echt niet veel meer, ze missen karakter, zijn wat afstandelijk, saai en misschien wel te perfect in mijn mening. Met de A6 2.7 TDI van m'n vader rij ik bvb niet graag, hakerige versnellingsbak, emotieloze motor die gewoon stopt met trekken in hogere toeren, geen geluid laat horen, stuurgevoel staat me niet aan en te veel onderstuur naar m'n zin, hoewel best wel strak weggedrag. Ik heb een Saab 900 gehad, die had een pak meer karakter en emotie bij het rijden en deed me gewoon meer, dan die Benz 190, waarmee ik pure fun had (nooit ervaren in een Audi tot hiertoe) en nu die Volvo, die ook weer een pak meer karakter heeft en me meer betrekt bij het rijden + een speciaal gevoel geeft, een stuk aangenamere motor heeft en leuker stuurt, hoewel de A6 strakker rijdt en sneller is. Ook eens met een A4 B7 1.9 TDI gereden, overdreven traag, saai en afstandelijk, vond ik toen. Rij ook af en toe met een Q7 3.0 TDI, dat rijdt best leuk voor zo'n ding, maar na een tijd voel ik me er gewoon niet goed in en verveel ik me op een of andere manier. Dan met een A4 B8 2.0 TDI gereden, die reed al een stuk leuker dan de A6, schakelt leuker, rijdt neutraler maar de motor vond ik veel te lineair, waardoor saai + het geheel deed me totaal niets, allemaal vrij afstandelijk. Dan een 1000km in een Q5 2.0 TDI S-Tronic en dat vond ik gewoon een kutbak, slechte zetels, stom concept, weinig contact met de weg, slechte versnellingsbak-motor combo,... Eigenlijk nog geen enkele Audi gereden waarmee het echt klikte
                            Met de Saab 9-3 van m'n moeder klikte het dan wel weer, hoewel dat "in theorie" een minder "goede" auto auto is tov een A4 ofzo, ik rij gewoon een stuk liever met de 9-3, net zoals met de V70. En m'n vader ook
                            Maar een quattro, 90, S2, RS2, typ44, RS4 B7, RS6 C5 en S4 Avant B8 kan ik dan wel weer enorm hard smaken
                            Tegenwoordig is het vooral BMW, Mercedes, Volvo en Saab, sorry Spillies

Comment

• Die Competition is inderdaad een erg dik ding, maar ik vind dat er in een Oudi een 5 pitter moet liggen

Comment

• Gene stress, ik kan je wel volgen hoor in enkele zaken.

Maar ik geef ook eerlijk toe dat zo'n basis Q5 2.0TDI of zo'n A3 1.6TDIe me weinig tot niets doen, daarom concentreer ik me meer op de AudiSport modellen die sowieso bakken meer karakter hebben. En de oudere nog meer.
                                Maar ik blijf er van overtuigd dat alle merken hun "basis"modellen in enig opzicht saai zijn, van gelijk welk merk, Audi dan niet meer dan een ander...

Comment

Ik snap het ook niet, van jongs af aan zware Audi liefhebber (papa reed met Audi 100, A6 C5, A6 C5 Avant en nu C6 Avant, mama heeft een 100 quattro typ44 gehad), ik droomde van een A3 als eerste wagen, maar sinds ik zelf met de auto rij en de komst van de A5 (+ wat erop volgde) is het plots afgenomen, de huidige Audi's doen me echt niet veel meer, ze missen karakter, zijn wat afstandelijk, saai en misschien wel te perfect in mijn mening. Met de A6 2.7 TDI van m'n vader rij ik bvb niet graag, hakerige versnellingsbak, emotieloze motor die gewoon stopt met trekken in hogere toeren, geen geluid laat horen, stuurgevoel staat me niet aan en te veel onderstuur naar m'n zin, hoewel best wel strak weggedrag. Ik heb een Saab 900 gehad, die had een pak meer karakter en emotie bij het rijden en deed me gewoon meer, dan die Benz 190, waarmee ik pure fun had (nooit ervaren in een Audi tot hiertoe) en nu die Volvo, die ook weer een pak meer karakter heeft en me meer betrekt bij het rijden + een speciaal gevoel geeft, een stuk aangenamere motor heeft en leuker stuurt, hoewel de A6 strakker rijdt en sneller is. Ook eens met een A4 B7 1.9 TDI gereden, overdreven traag, saai en afstandelijk, vond ik toen. Rij ook af en toe met een Q7 3.0 TDI, dat rijdt best leuk voor zo'n ding, maar na een tijd voel ik me er gewoon niet goed in en verveel ik me op een of andere manier. Dan met een A4 B8 2.0 TDI gereden, die reed al een stuk leuker dan de A6, schakelt leuker, rijdt neutraler maar de motor vond ik veel te lineair, waardoor saai + het geheel deed me totaal niets, allemaal vrij afstandelijk. Dan een 1000km in een Q5 2.0 TDI S-Tronic en dat vond ik gewoon een kutbak, slechte zetels, stom concept, weinig contact met de weg, slechte versnellingsbak-motor combo,... Eigenlijk nog geen enkele Audi gereden waarmee het echt klikte
                                  Stop dan ook eens om met die kutdiesels te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    Eigenlijk heb je gelijk.

Oja, antwoord ook es op m'n mail, mèrci!

Comment

Gene stress, ik kan je wel volgen hoor in enkele zaken.

Maar ik geef ook eerlijk toe dat zo'n basis Q5 2.0TDI of zo'n A3 1.6TDIe me weinig tot niets doen, daarom concentreer ik me meer op de AudiSport modellen die sowieso bakken meer karakter hebben. En de oudere nog meer.
                                      Maar ik blijf er van overtuigd dat alle merken hun "basis"modellen in enig opzicht saai zijn, van gelijk welk merk, Audi dan niet meer dan een ander...
                                      De S-,RS-modellen en Oudi's kunnen me inderdaad ook nog wel bekoren, maar qua "gewone" auto's vind ik ze maar niets, dan bieden BMW en Benz een leuker alternatief vind ik

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Dit is België, hier zijn benzines uitgestorven
                                      Maar ik geef toe, een 120d vind ik qua motor ook niet echt geweldig.

Comment

Dit is België, hier zijn benzines uitgestorven
                                        Maar ik geef toe, een 120d vind ik qua motor ook niet echt geweldig.
                                        Binnen een 10tal jaren rijden we allemaal op god weet wat, 't zijn de laatste jaren om van nafte nog te kunnen genieten.
                                        Ik heb me voorgenomen om de jaren dat 't lukt alleen maar met benzines te rijden, buiten als ik een leasingwagen zou krijgen.

Comment

• Ik had mij ook zoiets voorgenomen, maar nu ben ik stiekem toch blij met m'n diesel
                                          Ik hou wel van het karakter van de mijne en het verschil in rijplezier weegt voor mij niet op tegen het verbruik tov een vergelijkbare benzine
                                          Maar dat is in het geval van mijn auto, er zijn genoeg diesels die wel erg rot rijden waardoor ik het verschil in verbruik graag betaal

Comment

Working...
                                          X