Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Op z'n zachtst gezegd verrassend...
    Maar verdorie, de Audi mag toch nog altijd gezien worden zoals hij daar staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
      Ik heb zelf al wat info gevonden over het roesten:

Ook ben ik al heel wat topics met problemen mbt roesten tegengekomen. De eerste en dadelijk ook de laatste wat mij betreft!
      Tja...als je een okkazie koopt ken je nooit de voor geschiedenis van de wagen, of je moet hem van je vader kopen. De verzingte koetswerk delen werden al toegepast op de Audi 80 B3 bouwjaar '87. Indien uw ketel steeds bij de dealer is langs geweest geniet je trouwens een garantie van 10 jaar, overdraagbaar bij okkazie verkoop. Sterke garantie lijkt mij.
      Indien uwe ketel reeds een toekske heeft gehad, ( een okkazie weet je dat nooit zeker ) en de Polle van achter den hoek heeft hem gefixt, moet je natuurlijk niet bij Audi gaan aankloppen......maar bij de Polle. Mijn vorige A4 had 355.000 km en zag er nog als nieuw uit. Natuurlijk bij steenslag e.d. steeds onmiddellijk met lak stift bijgewerkt. Als je dat niet verzorgt krijg je later problemen, of diegene die hem okkazie koopt....
      Als je een okkazie koopt, en je vind het niet kunnen dat hij het eerste jaar kosten heeft...banden en onderhoud.... had je inderdaad beter een nieuwe gekocht, daar heeft het merk Audi weinig mee te maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
        Op z'n zachtst gezegd verrassend...
        Maar verdorie, de Audi mag toch nog altijd gezien worden zoals hij daar staat.
        Bij pluspunten: steering

in een A6?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
          Tja...als je een okkazie koopt ken je nooit de voor geschiedenis van de wagen, of je moet hem van je vader kopen. De verzingte koetswerk delen werden al toegepast op de Audi 80 B3 bouwjaar '87. Indien uw ketel steeds bij de dealer is langs geweest geniet je trouwens een garantie van 10 jaar, overdraagbaar bij okkazie verkoop. Sterke garantie lijkt mij.
          Indien uwe ketel reeds een toekske heeft gehad, ( een okkazie weet je dat nooit zeker ) en de Polle van achter den hoek heeft hem gefixt, moet je natuurlijk niet bij Audi gaan aankloppen......maar bij de Polle. Mijn vorige A4 had 355.000 km en zag er nog als nieuw uit. Natuurlijk bij steenslag e.d. steeds onmiddellijk met lak stift bijgewerkt. Als je dat niet verzorgt krijg je later problemen, of diegene die hem okkazie koopt....
          Als je een okkazie koopt, en je vind het niet kunnen dat hij het eerste jaar kosten heeft...banden en onderhoud.... had je inderdaad beter een nieuwe gekocht, daar heeft het merk Audi weinig mee te maken.
          Op die plaats heeft de auto volgens mij nooit een toekske gehad, maar daar kan ik mis in zijn. Maar dat zal dan niet gemaakt zijn bij de Polle, want dat is een lease-auto geweest. Bovendien zijn die kosten die ik aanhaalde zonder onderhoud- of slijtage-onderdelen. Dit zijn dus enkel kosten van dingen die je normaal niet moet vervangen. Ook heb ik reeds gezegd dat ik kosten aan een auto doodnormaal vind, maar er zijn grenzen.

Ik ga wel niet bij Audi op onderhoud, maar mijn ohb is wel steeds ingevuld door de garage waar ik ga. Ook heeft die garage contracten lopen met erkende dealers, zo mag een auto van bij een erkende dealer bij hem op onderhoud gaan, zonder dat de garantie van de erkende dealer vervalt.

Ik weet nu wel niet of hij een dergelijk contract met Audi heeft lopen. Voor mij is de auto wel onderhouden bij Vergotte in
          Waregem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
            ..., want dat is een lease-auto geweest ...
            Dit zegt volgens mij al veel.

Met lease auto's wordt in veel gevallen minder zorgvulding omgegaan dan met een privé-wagen. Als ik zie hoe sommigen bij mij op het werk met hun leasewagens tekeer gaan. Die zou ik ook niet willen overnemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gspep Bekijk Berichten
              Dit zegt volgens mij al veel.

Met lease auto's wordt in veel gevallen minder zorgvulding omgegaan dan met een privé-wagen. Als ik zie hoe sommigen bij mij op het werk met hun leasewagens tekeer gaan. Die zou ik ook niet willen overnemen.
              De auto verbruikt noch olie noch koelvloeistof. Het gemiddeld verbruik was 6l/100 km. Hoezo, afgeragd? Niet iedereen rijdt hetzelfde met een lease-auto

Comment

• Alle audi's na elkaar

sigpic

Comment

• Gisteren met een nieuwe A8 4.2 TDI gereden.
                  Damn!

Comment

• Laatst zo ééntje gezien, ik had de achterkant nodig om te beseffen dat het een diesel was...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                        Alle audi's na elkaar

Ik zie het verschil niet, zijn dat niet dezelfde wagens??

Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Neenee als je goed kijkt zie je dat ze van kleur verschillen soms

Comment

• stoute jongens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                              Neenee als je goed kijkt zie je dat ze van kleur verschillen soms

Het is maar een hint.

Comment

• vorige week in de 'showroom' van 'Audi Exclusive' in de Audi fabriek in Neckarsulm ...

(slechte foto van de achterkant)

.. en het bijbehorende prijskaartje na de 'Audi Exclusive' behandeling

Comment

• De Audi Exclusive aankleding kan wel al eens tellen

Comment

• Dat kleur (ipanemabraun staat er) gelijkt een beetje op de kleur van die a6 avant van de ouders van een forumlid hier waarvan ik de naam vergeten ben...Zeer knap. Ik zag vandaag een spierwitte q7 facelift en die facelift heeft hem zwaar goed gedaan.

Comment

• Idd, al ben ik niet echt gek van die kleur op een Q7.

Comment

• 212000euro voor een Q7

Het mag dan nog een V12 zijn, maar dat is er toch los over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                          Dat kleur (ipanemabraun staat er) gelijkt een beetje op de kleur van die a6 avant van de ouders van een forumlid hier waarvan ik de naam vergeten ben...Zeer knap. Ik zag vandaag een spierwitte q7 facelift en die facelift heeft hem zwaar goed gedaan.
                                          Is dezelfde kleur.

In Oostenrijk is recent nog zo'n V12 TDI gespot zag ik gisteren:

Comment

Working...
                                          X