Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een A6 Avant in die kleur is prachtig

Comment

• Comment

• Wat een tank

Comment

• Die wolk erboven is zo onheilspellend, past perfect bij die kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Een A6 Avant in die kleur is prachtig
            Idd. Vind het nog altijd knap om zien hoe die kleur verandert naar gelang het licht.
            Deze is ook bangelijk: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...l?id=132003172
            Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Zalige config!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
              Idd. Vind het nog altijd knap om zien hoe die kleur verandert naar gelang het licht.
              Deze is ook bangelijk: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...l?id=132003172
              Interieur/exterieur passen geweldig goed bij elkaar.

Comment

Een A6 Avant in die kleur is prachtig
                Ik vind elke Audi in die kleur prachtig, gewoon omdat die kleur zo subliem is. Op één of ander salon dat 'k onlangs deed (IAA vorig jaar?) stonden er redelijk wat in die kleur. Ik herinner me een TT-RS in die kleur (met wit Exclusive leder), een RS6 Avant (ook met wit Exclusive leder) en ook de Q7 V12 TDI stond er in die kleur (niet meer zeker van interieur).

Echt één voor één allemaal bloody awesome in die tint.

Comment

• Kent er iemand de exclusive-kleur "semt-violet"? (ik ben niet 100% zeker van de naam)
                  'k heb in de showroom een A4Avant gezien in die kleur, het had een heel speciaal effect maar de wagen stond onder spots. De kleur is te omschrijven als felblauw met paarse schijn.

Comment

• vandaag heeft mijn hartje even pijn gedaan toen ik een a4 B8 zag...

een grijze B8, 2,0tdi multitronic... met de echte rs6 velgen...

allemaal goed en wel tot dat je de binnenkant zag... stof intrieur (doet toch raar in zo'n auto
                    dan heb ik iets van laat die rs6 velgen zitten en geef mij maar een mooi leder intrieur
                    (en nee de persoon vind stof niet beter als leder)

Comment

• leer: love it or leave it...
                      ik heb voor de 2de A4 op rij bewust alle opties van het "Lounge/Extenso"-pack + sportzetels gekozen, behalve het leer. Voor de kleine meerprijs moest ik het niet laten en voor herverkoop zal leer waarschijnlijk zelfs beter in de markt liggen, maar toch: no thanks.
                      Trouwens, het zitcomfort van stoffen sportzetels is vele malen groter dan dat van de lederen 'comfort'-zetels.

Comment

• ja audi is almost the best heb een fotootje v/e witte audi r8 op spa http://www.flickr.com/photos/48720627@N02/4912383817/

Comment

• Als jullie morgen ergens iemand zien verschijnen met "S-line" logo's op zijn niet S-line auto dan is het goed mogelijk dat die van mij zijn...

De rotzakken hebben vandaag mijn A5 geattaqueert... S-line logo's van de flanken gestolen en Quattro-logo uit de grill.
                          Op de zijvleugel is de lak nog eens beschadigd en plus.

Dat is zeker iemand di zich "audi-lover" noemt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                            leer: love it or leave it...
                            ik heb voor de 2de A4 op rij bewust alle opties van het "Lounge/Extenso"-pack + sportzetels gekozen, behalve het leer. Voor de kleine meerprijs moest ik het niet laten en voor herverkoop zal leer waarschijnlijk zelfs beter in de markt liggen, maar toch: no thanks.
                            Trouwens, het zitcomfort van stoffen sportzetels is vele malen groter dan dat van de lederen 'comfort'-zetels.
                            ja ik weet het, maar de persoon was niet vies van leder daarmee

mja leaseslette é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                              leer: love it or leave it...
                              Hier net het omgekeerde. Voor de 2de A4 op rij voor de full lederen sportzetels gegaan.
                              De sportzetels zitten inderdaad veel beter. Had onlangs een A6 met lederen comfortzetels om 1 dag mee te rijden. Na 8 uur rijden begin je het verschil ( gemis ) duidelijk te voelen, vooral de extra steun onder je knieën. Maar zo zal ieder wel zijn eigen voorkeur hebben.

Comment

• * Nieuwe auto voor spelers, coaches en managers * 3000 toeschouwers en fans op het Audi plein in Ingolstadt * Louis van Gaal, Mark van Bommel en Arjen Robben rijden Audi A8 Tijd voor de start van het seizoen in de Bundesliga-spelers, coaches en managers van FC Bayern München hebben…

Google Translate anyone?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Fantastische kar, zowel qua prestaties van de 4.2 TDI als het interieur. Oa dat touchpad waarmee je je adres kunt schrijven werkt schitterend. Alleen dat exterieur... dat vind ik echt maar niks. De achterkant kijkt zo triestig en de voorkant is precies een A4 van ver. Echt jammer, want voor de rest is het een zalige auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Ik vind elke Audi in die kleur prachtig, gewoon omdat die kleur zo subliem is. Op één of ander salon dat 'k onlangs deed (IAA vorig jaar?) stonden er redelijk wat in die kleur. Ik herinner me een TT-RS in die kleur (met wit Exclusive leder), een RS6 Avant (ook met wit Exclusive leder) en ook de Q7 V12 TDI stond er in die kleur (niet meer zeker van interieur).

Echt één voor één allemaal bloody awesome in die tint.
                                    Dat was in Genève, schitterende kleur inderdaad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                      Fantastische kar, zowel qua prestaties van de 4.2 TDI als het interieur. Oa dat touchpad waarmee je je adres kunt schrijven werkt schitterend. Alleen dat exterieur... dat vind ik echt maar niks. De achterkant kijkt zo triestig en de voorkant is precies een A4 van ver. Echt jammer, want voor de rest is het een zalige auto.
                                      Idd echt jammer van het exterieur. Want je leest er alleen maar goeie dingen van...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                        Ferm machien, op het eerste zicht. Maar in elk geval is een 6 flink duurder dan een A5. Voor mij te duur, zou veel eerder de 3 kopen. Denk dat ik het concept diesel zal moeten verlaten, om niet telkens bij dezelfde 2 auto's uit te komen. Soit, ik weet het zelf ook nog niet.
                                        Wij zitten met hetzelfde probleem als op opvolger voor onze 330d .
                                        Mijne pa wilt niet inboeten op rijplezier en dan is de enige keuze een 335d of een benzine...
                                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                                        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                          Idd echt jammer van het exterieur. Want je leest er alleen maar goeie dingen van...
                                          Hadden ze bij de A8 ook nog ontwikkelingswerk voor het exterieur moeten betalen, dan was de rest van de auto waarschijnlijk niet zo goed geweest. Tis kiezen e int leven

Comment

Working...
                                          X