Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat een kleur en velgen toch niet kunnen doen hé...
    Magnifieke kar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gentenaar Bekijk Berichten
      Knap! Welke wax heb je gebruikt?
      Pete's 53. Maar houdt niet erg lang, is meer een showwax. Geef wel een erg mooie wetlook.
      Volgende potje wordt waarschijnlijk eentje van DodoJuice.

Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
      Wat een kleur en velgen toch niet kunnen doen hé...
      Magnifieke kar!
      Idd, en een kleine detailbeurt... Best bizar wat een glans je kan bereiken.

Comment

• Comment

• met zo'n vag-com kan je blijkbaar veel doen.

Iemand ervaring of op een A6 (allroad), model 2009 volgende wijzigingen mogelijk zijn:

- automatisch sluiten van ramen en dak bij vergrendelen
          - inklappende spiegels bij vergrendelen
          - *biep* bij vergrendelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
            met zo'n vag-com kan je blijkbaar veel doen.

Iemand ervaring of op een A6 (allroad), model 2009 volgende wijzigingen mogelijk zijn:

- automatisch sluiten van ramen en dak bij vergrendelen
            - inklappende spiegels bij vergrendelen
            - *biep* bij vergrendelen
            Kan je normaal ook via de MMI (toch op onze A5):

Car -> Centrale Vergrendeling -> Spiegels inklappen -> Aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

zo'n A1 ziet er toch niet uit.
              dit weekend eens gaan zien en ze hadden een standaard model staan in het grijs. totaal geen precense. beetje verder stond er een rode met zilveren C stijl. zag er al iets beter uit.
              BMW X5 45e

Comment

• Is echt een knap bakske geworden, en de verkoop loopt als een trein.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                  Kan je normaal ook via de MMI (toch op onze A5):

Car -> Centrale Vergrendeling -> Spiegels inklappen -> Aan
                  blijkbaar niet standaard op een allroad. Je kan ze alleen manueel (elektrisch) inklappen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                    blijkbaar niet standaard op een allroad. Je kan ze alleen manueel (elektrisch) inklappen
                    Zou de optie "inklapbare spiegels" dan enkel een extra lijntje in de menu-structuur zijn?

Comment

• ja, net als bluetooth bij mmi. Had ik dat geweten, alweer 700 euro uitgespaard

Comment

• Bij de A6 , als je langer op de knop ( van de afstandsbediening ) duwd , sluiten de deuren en de ramen en eventueel het dak. Bij de onze toch. Andersom werkt het ook, als de auto gesloten is en je blijft 3 sec. duwen op openen gaan de ramen en het dak ook open. Als je dan de deuren niet opent gaat het slot er terug op maar de rest blijft wel open staan .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peterRS2 Bekijk Berichten
                          Bij de A6 , als je langer op de knop ( van de afstandsbediening ) duwd , sluiten de deuren en de ramen en eventueel het dak. Bij de onze toch. Andersom werkt het ook, als de auto gesloten is en je blijft 3 sec. duwen op openen gaan de ramen en het dak ook open. Als je dan de deuren niet opent gaat het slot er terug op maar de rest blijft wel open staan .
                          dat lang drukken is er voor sommigen te veel aan

Comment

Bij de A6 , als je langer op de knop ( van de afstandsbediening ) duwd , sluiten de deuren en de ramen en eventueel het dak. Bij de onze toch. Andersom werkt het ook, als de auto gesloten is en je blijft 3 sec. duwen op openen gaan de ramen en het dak ook open. Als je dan de deuren niet opent gaat het slot er terug op maar de rest blijft wel open staan .
                            bij mijn RS is dat ook , sluiten toch , openen weet ik niet , morgen eens proberen se
                            1991 Audi S2 coupe
                            2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Ah ja? Daarom heb ik mijne A5 eens in een ondergrondse met open ramen gevonden?

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                    Ah ja? Daarom heb ik mijne A5 eens in een ondergrondse met open ramen gevonden?
                                    Dat lijkt me onwaarschijnlijk de oorzaak te zijn. Bij de A6 in de tijd moest je blijven duwen. Wanneer je stopte met duwen, stopten de ramen ook met opengaan en bleven ze op de huidige positie staan. Helemaal open door per toeval op je knop te duwen lijkt me dus heel onwaarschijnlijk.

Ik blijf het jammer vinden dat ik geen vagcom had. Je kunt er leuke dingen mee doen.
                                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                                      Dat lijkt me onwaarschijnlijk de oorzaak te zijn. Bij de A6 in de tijd moest je blijven duwen. Wanneer je stopte met duwen, stopten de ramen ook met opengaan en bleven ze op de huidige positie staan. Helemaal open door per toeval op je knop te duwen lijkt me dus heel onwaarschijnlijk.

Ik blijf het jammer vinden dat ik geen vagcom had. Je kunt er leuke dingen mee doen.
                                      OOOh jawel, ik heb mijn auto ook eens terug gevonden met alles open en toch op slot en alarm op.
                                      Ik wist toen ook ff ni wa'k zag.
                                      Maar achteraf getest en jawel , in de buurt van de auto gaan zitten en de plooi van mijn broek drukte tegen de knop openen, en jawel alles open. Als je dan de deur niet opent, gaan deze automatisch terug op slot en het alarm in werking, maar de ramen blijven lekker open.
                                      Vooral te gebruiken in de zomer als 't warm is .

Trouwens ook leuk, ik weet ni of het al eens de reveu gepasseerd is, als je je afstandsbediening wat verder dan normaal wil gebruiken.
                                      Je staat op een redelijke afstand en je drukt om te openen/sluiten, en dat werkt niet wegens te ver van de auto.
                                      Houd je afstandsbediening tegen de zijkant van je hoofd ( je slaap ) en duw nog maar eens....
                                      Gaat redelijk ver hoor.
                                      Of je er hersenletsels aan over houd weet ik nog ni.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X