Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kent er iemand veel van audi 60 1700cc?

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Daarnet blokske rond gaan rijden met een Q5 163pk met DSG 7 bak. leuke auto en rijdt redelijk sportief. De motor trok goed op tot 100km/u en dan ging het nog maar amper vooruit. Automaat schakelde goed en zacht, maar als ge nog maar even wilt hernemen schakelt die al onmiddelijk 2 of 3 versnellingen terug. dat sloeg wat tegen . het interieur zit goed en is uiteraard prima afgewerkt. alleen de plek op de achterbank is niet om naar huis te schrijven. ik met mijn 1m 90 kon niet echt deftig zitten.

kostprijs van de testwagen was 52.000, voor dat geld zou ik toch iets anders nemen.
        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Daarnet blokske rond gaan rijden met een Q5 163pk met DSG 7 bak. leuke auto en rijdt redelijk sportief. De motor trok goed op tot 100km/u en dan ging het nog maar amper vooruit. Automaat schakelde goed en zacht, maar als ge nog maar even wilt hernemen schakelt die al onmiddelijk 2 of 3 versnellingen terug. dat sloeg wat tegen . het interieur zit goed en is uiteraard prima afgewerkt. alleen de plek op de achterbank is niet om naar huis te schrijven. ik met mijn 1m 90 kon niet echt deftig zitten.

kostprijs van de testwagen was 52.000, voor dat geld zou ik toch iets anders nemen.
          Ik heb EXACT dezelfde ervaring, boven de 100km/h heeft dat precies geen koppel meer, die bak is veel te zenuwachtig en schakelt te snel terug. De stoelen vond ik ook vrij slecht na lange afstanden. Wegligging OK, maar door het concept wat weinig gevoel, en ESP greep toch nog vrij snel in ondanks quattro Voor dat geld koop ik me ook zeker iets anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Ik heb EXACT dezelfde ervaring, boven de 100km/h heeft dat precies geen koppel meer, die bak is veel te zenuwachtig en schakelt te snel terug. De stoelen vond ik ook vrij slecht na lange afstanden. Wegligging OK, maar door het concept wat weinig gevoel, en ESP greep toch nog vrij snel in ondanks quattro Voor dat geld koop ik me ook zeker iets anders.
            Ik vond de stoelen niet slecht zitten, waren de S line stoelen blijkbaar. heb er natuurlijk maar een kleine 20km mee gereden dus ik weet niet hoe ze zitten na een langere periode.
            van het ESP heb ik geen enkele keer last gehad, maar heb dan ook het zotteke niet echt uitgehangen

kvond ook wel dat hij enorm ging hangen in de bochten, dat doet bv de infiniti een pak beter.
            BMW X5 45e

Comment

• H&R 4,5 cm verlaging
              H&R 1,5 spacers
              19 L&M
              wat vinden jullie vh geheel?
              Ik vind het erg knap

Comment

• velgen met zo een rand passen niet echt op een a5

Comment

• Wie geïnteresseerd is in de Audi Kalender 2011 -> http://www.audisport.be/forum/index.php?showtopic=980

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Daarnet blokske rond gaan rijden met een Q5 163pk met DSG 7 bak. leuke auto en rijdt redelijk sportief. De motor trok goed op tot 100km/u en dan ging het nog maar amper vooruit. Automaat schakelde goed en zacht, maar als ge nog maar even wilt hernemen schakelt die al onmiddelijk 2 of 3 versnellingen terug. dat sloeg wat tegen . het interieur zit goed en is uiteraard prima afgewerkt. alleen de plek op de achterbank is niet om naar huis te schrijven. ik met mijn 1m 90 kon niet echt deftig zitten.

Ik ben 26j. heb al 4 wagens gehad gaande van renault safrane, ford c-max, bmw 525i tot m'n huidige wagen audi A4avant s line. Telkens kies ik voor manuele versnellingsbak .

Ik heb al 5 testritten gedaan met een automatische bak oa. met een Z4 35i en onlangs nog 4 weken in -USA rondgereden met ne automaat (chevrolet) en ik moet eerlijk toegeven moest ik morgen een nieuwe wagen winnen bijv. audi A7 automaat, ik zet hem onmiddellijk te koop en als hij verkocht is zou ik een nieuwe A7 manuele bak kopen.. ik rij echt NIET graag met een automaat en zal dat ook nooit graag doen. Voor mij is dit gewoonweg het rijplezier weghalen. Ik weet nog toen ik vorig jaar met de Z4 testritje maakte en volgas op autosnelweg reed dat die eigenlijk in snakken optrok en zelfs véél te lang in 4de bleef zitten net als gereed met een auto te lang aan 5000 toeren. toen moest ik gaspedaal effe lossen en schakelde hij naar 5de, kdacht dat het systeem al naar de ... was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                      Ik ben 26j. heb al 4 wagens gehad gaande van renault safrane, ford c-max, bmw 525i tot m'n huidige wagen audi A4avant s line. Telkens kies ik voor manuele versnellingsbak .

Ik heb al 5 testritten gedaan met een automatische bak oa. met een Z4 35i en onlangs nog 4 weken in -USA rondgereden met ne automaat (chevrolet) en ik moet eerlijk toegeven moest ik morgen een nieuwe wagen winnen bijv. audi A7 automaat, ik zet hem onmiddellijk te koop en als hij verkocht is zou ik een nieuwe A7 manuele bak kopen.. ik rij echt NIET graag met een automaat en zal dat ook nooit graag doen. Voor mij is dit gewoonweg het rijplezier weghalen. Ik weet nog toen ik vorig jaar met de Z4 testritje maakte en volgas op autosnelweg reed dat die eigenlijk in snakken optrok en zelfs véél te lang in 4de bleef zitten net als gereed met een auto te lang aan 5000 toeren. toen moest ik gaspedaal effe lossen en schakelde hij naar 5de, kdacht dat het systeem al naar de ... was.
                      Eindelijk een waardige bondgenoot
                      Volledig akkoord, je mist gewoon iets na een tijd en hebt de volledige controle niet meer, hoe goed of comfortabel zo'n automaat ook kan zijn.

Comment

• Ik ben pro automaat. Dat ligt ook aan mijn rijgedrag want een rustige chauffeur heeft weinig voordeel bij een manuele bak. De wagens waarmee ik rij (Benz W140, A-klasse en Golf 1 cab) lenen zich ook echt niet tot sportief rijgedrag.

Een manuele bak zou eerder in mijn non-daily komen, eentje met sportievere allures.

Comment

• Comment

• Is toch wel meer dan 'een grote A4' zoals sommige 'm omschrijven.

Comment

• Was ook wat er door m'n hoofd ging bij het zien van die foto.

Comment

• Maar het speciale is er alvast helemaal af. Zo'n "plain" neus en zijkant, nauwelijks franjes, gewoon ... als je door je wimpers kijkt lijkt het wel een basic A4 van 2 generaties terug. De flair, het edele is eraf. Ik vind 'm oersaai, en ik hoor dat helaas een beetje al te vaak. De vorige straalde een wat "techno-koele" jongere sfeer uit, deze vind ik vooral erg bompi lijken.

Normaal gezien kwam er bij m'n ouders én bij m'n oom na hun huidige daily's een A8, maar na 't zien ervan zijn ze beiden van het plan afgestapt. Vermoedelijk wordt het bij de ene een '7 en bij de andere een S (of, als de nieuwe S er tegen dan nog niet is, een CLS).

Comment

• Hij is niet mis, maar daarmee is ook alles gezegd. De vorige is een pak "leuker".

Comment

• Audi R8 V10 tuned by PPI met nummerplaat 010.R.8.
                                    Gespot in Leuven.
                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Knap

Comment

• Shadowlook en die velgen, zwaar fan van op A3, A6, TT, A4,...

Comment

• Nooit fan geweest van die velg.

Comment

Working...
                                          X