Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenGoed te zien hoe ze last ondervinden van de uitstulping in de middentunnel rechts, geeft hen wat minder voetruimte.
Is een Engelse auto, maar je gebruikt ook daar uw linkervoet niet bij een automaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenIk ben 26j. heb al 4 wagens gehad gaande van renault safrane, ford c-max, bmw 525i tot m'n huidige wagen audi A4avant s line. Telkens kies ik voor manuele versnellingsbak .
Ik heb al 5 testritten gedaan met een automatische bak oa. met een Z4 35i en onlangs nog 4 weken in -USA rondgereden met ne automaat (chevrolet) en ik moet eerlijk toegeven moest ik morgen een nieuwe wagen winnen bijv. audi A7 automaat, ik zet hem onmiddellijk te koop en als hij verkocht is zou ik een nieuwe A7 manuele bak kopen.. ik rij echt NIET graag met een automaat en zal dat ook nooit graag doen. Voor mij is dit gewoonweg het rijplezier weghalen. Ik weet nog toen ik vorig jaar met de Z4 testritje maakte en volgas op autosnelweg reed dat die eigenlijk in snakken optrok en zelfs véél te lang in 4de bleef zitten net als gereed met een auto te lang aan 5000 toeren. toen moest ik gaspedaal effe lossen en schakelde hij naar 5de, kdacht dat het systeem al naar de ... was.
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenEindelijk een waardige bondgenoot
Volledig akkoord, je mist gewoon iets na een tijd en hebt de volledige controle niet meer, hoe goed of comfortabel zo'n automaat ook kan zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenIk ben pro automaat. Dat ligt ook aan mijn rijgedrag want een rustige chauffeur heeft weinig voordeel bij een manuele bak. De wagens waarmee ik rij (Benz W140, A-klasse en Golf 1 cab) lenen zich ook echt niet tot sportief rijgedrag.
Een manuele bak zou eerder in mijn non-daily komen, eentje met sportievere allures.
Gelukkig zijn we niet allemaal van hetzelfde oordeel natuurlijk...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDat is om uw voet te laten uitrusten als je aan 't rijden bent hé.
Is een Engelse auto, maar je gebruikt ook daar uw linkervoet niet bij een automaat.
Zal me effe verduidelijken, bij de A5 is dat ook, doordat de motor dieper tussen de wielen ligt en door de verplaatsing van het differentieel, is de voetruimte aan de rechterkant smaller dan aan de linkerkant. Normaal is dat toch de passagiersruimte, plaats genoeg. Maar als bestuurder zijnde wordt het aan die kant wat krapper. Dat is al wat ik wou zeggen.
Comment
-
-
Ahum.
Voor mijn stage op een communicatiebureau ben ik op zoek naar marketing info over Audi. Een bouwbedrijf is naar ons gekomen omdat zij zich een jonger imago willen aanmeten. Ze vergelijken zichzelf met het merk uit Ingolstadt.
Ik zoek info over de evolutie van Audi: marktaandeel, verkoopscijfers, strategieën, enz. Wie waren ze 10-20 jaar geleden, waar staan ze nu? Meer specifiek is marketinginfo over de A1 ook heel interessant aangezien deze kar toch het exponent is van de verjonging en daarom des te relevanter voor deze case. Info over België liefst.
Audia1.be heb ik al gevonden dus alternatieven graag!
Muchoows gracias.Last edited by ames; 22/10/2010, 16:40.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenAhum.
Voor mijn stage op een communicatiebureau ben ik op zoek naar marketing info over Audi. Een bouwbedrijf is naar ons gekomen omdat zij zich een jonger imago willen aanmeten. Ze vergelijken zichzelf met het merk uit Ingolstadt.
Ik zoek info over de evolutie van Audi: marktaandeel, verkoopscijfers, strategieën, enz. Wie waren ze 10-20 jaar geleden, waar staan ze nu? Meer specifiek is marketinginfo over de A1 ook heel interessant aangezien deze kar toch het exponent is van de verjonging en daarom des te relevanter voor deze case. Info over België liefst.
Audia1.be heb ik al gevonden dus alternatieven graag!
Muchoows gracias.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenNiemand?BMW X5 45e
Comment
-
-
Comment