Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
    Op die foto hierboven staan ze zeer mooi want dat lijkt 19" te zijn, afkomstig van de a6. Normaal zijn die velgen voor de a3 18'' en is dat niet zo knap. Door al die spaken lijken ze snel klein.
    ps:is 20'' en staat inderdaad wel mooi! wel hard( verlies van comfort als gevolg)!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ronsan 2 Bekijk Berichten
      ps:is 20'' en staat inderdaad wel mooi! wel hard( verlies van comfort als gevolg)!!
      Op die A3? No way, 19" it is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Op die A3? No way, 19" it is
        Idd 20'' is nooit gemaakt in die velg...

Comment

• Is er hier iemand op de hoogte van kortingen die momenteel aan particulieren worden gegeven?
          Gisteren offerte laten maken voor Audi TT en de korting die ze geven is 4% . Dit lijkt mij eerder aan de lage kant.
          Ik heb wel nog niet echt aangedrongen om meer korting te bekomen vandaar deze vraag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kermit954 Bekijk Berichten
            Is er hier iemand op de hoogte van kortingen die momenteel aan particulieren worden gegeven?
            Gisteren offerte laten maken voor Audi TT en de korting die ze geven is 4% . Dit lijkt mij eerder aan de lage kant.
            Ik heb wel nog niet echt aangedrongen om meer korting te bekomen vandaar deze vraag.
            lijkt mij ook weinig voor een model dat toch al ff meedraait...

Comment

• Rond de 6% lijkt me toch realistisch. Er is ook een groot aanbod 2de hands TT's. Alvorens een nieuwe te kopen zou ik daar toch ook eens kijken...

Comment

• kan iemand me vertellen sinds wanneer Audi officieel verkrijgbaar is in België? Dus met invoerder enzo...

Comment

• 2015 BMW S1000R
                  2010 Renault Clio RS Cup
                  1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• ze hadden over de foto van daar boven toch! wel dit is de velg en het is wel degelijk 20""
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• prachtige audi 100

Comment

ze hadden over de foto van daar boven toch! wel dit is de velg en het is wel degelijk 20""
                        Helemaal niet, we hadden het over die foto van de A3 op 19" 20-spaaks.

Comment

• Heeft iemand hier foto's in zijaanzicht van oude Audi's ( begin jaren 80 of ouder )? Professionele foto's en hogere resolutie = beter.

Mogen ook de sportwagens zijn enzo.

Tnx!

Comment

• ik heb al iets gevonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kermit954 Bekijk Berichten
                              Is er hier iemand op de hoogte van kortingen die momenteel aan particulieren worden gegeven?
                              lijkt mij wel heel weinig te zijn ! heb zelf een A5 nog dit jaar gekocht, en 8.5% gekregen, wel met aandringen en verschil van de ene tot de andere is ook groot ze!! er was ook 1 bij die maar 4.5 gaf ze!! dus zeker meerdere garage's afdoen en j moet zeker meer krijgen

Comment

• Knappe post fuelmans!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Heeft iemand hier foto's in zijaanzicht van oude Audi's ( begin jaren 80 of ouder )? Professionele foto's en hogere resolutie = beter.

Mogen ook de sportwagens zijn enzo.

Tnx!
                                  Als je er nog 1 nodig hebt:

Comment

• Merci, is die foto gephotoshopped?

Comment

Merci, is die foto gephotoshopped?
                                      Ja.
                                      In welke zin bedoel je juist?

Comment

• Had hier net een discussie met iemand hier over die foto

Wat heb je er juist aan gedaan als ik mag vragen?

Comment

Had hier net een discussie met iemand hier over die foto

Wat heb je er juist aan gedaan als ik mag vragen?
                                          Kleurbewerking op de achtergrond + achtergrond gespiegeld (ik hou nogal van symmetrie bij zo'n foto's). Hier en daar wat vuil weggehaald.

edit: Waarvoor heb je hem nodig?
                                          Last edited by ; 26/11/2010, 17:50.

Comment

Working...
                                          X