Oorspronkelijk geplaatst door Pablo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ronsan 2 Bekijk Berichtenps:is 20'' en staat inderdaad wel mooi! wel hard( verlies van comfort als gevolg)!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ronsan 2 Bekijk Berichtenps:is 20'' en staat inderdaad wel mooi! wel hard( verlies van comfort als gevolg)!!Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenOp die A3? No way, 19" it is
Comment
-
Is er hier iemand op de hoogte van kortingen die momenteel aan particulieren worden gegeven?
Gisteren offerte laten maken voor Audi TT en de korting die ze geven is 4% . Dit lijkt mij eerder aan de lage kant.
Ik heb wel nog niet echt aangedrongen om meer korting te bekomen vandaar deze vraag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kermit954 Bekijk BerichtenIs er hier iemand op de hoogte van kortingen die momenteel aan particulieren worden gegeven?
Gisteren offerte laten maken voor Audi TT en de korting die ze geven is 4% . Dit lijkt mij eerder aan de lage kant.
Ik heb wel nog niet echt aangedrongen om meer korting te bekomen vandaar deze vraag.
Comment
-
ze hadden over de foto van daar boven toch! wel dit is de velg en het is wel degelijk 20""Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ronsan 2 Bekijk Berichtenze hadden over de foto van daar boven toch! wel dit is de velg en het is wel degelijk 20""
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kermit954 Bekijk BerichtenIs er hier iemand op de hoogte van kortingen die momenteel aan particulieren worden gegeven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHeeft iemand hier foto's in zijaanzicht van oude Audi's ( begin jaren 80 of ouder )? Professionele foto's en hogere resolutie = beter.
Mogen ook de sportwagens zijn enzo.
Tnx!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMerci, is die foto gephotoshopped?
In welke zin bedoel je juist?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHad hier net een discussie met iemand hier over die foto
Wat heb je er juist aan gedaan als ik mag vragen?
edit: Waarvoor heb je hem nodig?
Comment
Comment