Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• dikke foto's!

Comment

• Keep up the good work Audi S8!

Comment

• Die zwart/wit foto's vond ik subliem

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Ik begin 'm toch echt te appreciëren.
                    Weliswaar op een andere manier dan de D3.

Comment

• Sinds we er een testrit mee kunnen maken hebben ben ik helemaal verkocht, weliswaar op een andere manier dan de D3 zoals je zegt. Doet me er aan herinneren dat ik die foto's nog eens moet uploaden.

Comment

• Zo saai dat het weer knap wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Subliem...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                            Ik vind die oranje pinkers lekker.

Comment

• idem!

Comment

• de SFG is op vele Audi's al nadrukkelijk "aanwezig" als ik dan die A8 zonder voorste plaat zie, vind ik het wat overdreven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                  de SFG is op vele Audi's al nadrukkelijk "aanwezig" als ik dan die A8 zonder voorste plaat zie, vind ik het wat overdreven.
                                  ²²²²

T spel is zo saai gestileerd, dat die chromen voorbumper echt wat overkill is vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                                    Ik vind die oranje pinkers lekker.
                                    Dat zijn geen pinkers !

Dat is side verlichting, verplicht in de states....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                      de SFG is op vele Audi's al nadrukkelijk "aanwezig" als ik dan die A8 zonder voorste plaat zie, vind ik het wat overdreven.
                                      Doet met denken aan een TT die bij ik vaak zie rijden met zo een echte muil er op, dat is tuning, dit lijkt tuning.
                                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Comment

• Audi 200 20v Turbo Quattro van ne maat, auto is na een hele lange build periode eindelijk af en ingeschreven. Nog niet op een testbank gestaan maar vermoedelijk tegen de 400pk.

Ga eens proberen om hem mee te krijgen naar een meeting!

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                          Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                          Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                          Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                          Honda Del Sol - 120pk

Comment

Working...
                                          X