A5 Sportback.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten8,5L met een V8 diesel? Da's wel zéér zuinig voor een wagen uit de topklasse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DSV Bekijk BerichtenVind die kleur van die A5 sportback nu wel niet echt geslaagd eigenlijk..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenNochtans één van de knapste kleuren op een A5 Sportback. Op een A6 is dat ook heel knap.
Hoe meer ik de nieuwe A8 zie, hoe sjieker ik hem vind.. vond het in begin nogal een boot met de afgeronde poep.. Maar nu, zo in het zwart.. hmm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
18" staat super!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DSV Bekijk BerichtenDas bij ons in het straat!! Dag buurman! zie daar altijd een paar audi's bij elkaar staan, ik zeg het elke keer..had ik het ook maar!
18" staat super!
Was daar eens toen hij op vakantie was Dan zal ik je mercedes daar wel eens spotten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Comment
-
Vrijdag vertrek ik op skivakantie maar zou een skibox op de wagen willen zetten. Nu heeft audi van die 'ingewerkte' dakrails. En heb ik enkel dakdragers voor ofwel rails die echt op en los van het dak staan of voor auto's zonder rails.
Nu, volgens mijn pa moet dat lukken met die dakdragers voor auto's zonder rails, maar ik ben daar niet zo zeker van.
Weet iemand goede adressen om de juiste stukken hiervoor te kopen/huren. Ik heb dus 2 sets baren maar de voetjes zijn niet correct. Waarschijnlijk heb ik voldoende aan enkel de voetjes.
Zou dat te huren zijn bij de Audi dealer? Of daar te kopen?
Merk van de dragers thule.
Comment
-
Gisteren een nieuwe A8 on the road gezien, zwart met die nieuwe velgen.
Akkoord, het design is niet echt spannend maar het is irl toch een verdomd knappe verschijning.
Even later nog Q7 FL gezien... Dat is dan weer compleet het tegenovergestelde. Lijkt wel een rijdende kermis, niet normaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenVrijdag vertrek ik op skivakantie maar zou een skibox op de wagen willen zetten. Nu heeft audi van die 'ingewerkte' dakrails. En heb ik enkel dakdragers voor ofwel rails die echt op en los van het dak staan of voor auto's zonder rails.
Nu, volgens mijn pa moet dat lukken met die dakdragers voor auto's zonder rails, maar ik ben daar niet zo zeker van.
Weet iemand goede adressen om de juiste stukken hiervoor te kopen/huren. Ik heb dus 2 sets baren maar de voetjes zijn niet correct. Waarschijnlijk heb ik voldoende aan enkel de voetjes.
Zou dat te huren zijn bij de Audi dealer? Of daar te kopen?
Merk van de dragers thule.
Het huren bij Audi zelf, weet ik niet. Bij Volkswagen ging het alleszins niet. Omdat ze dan alle soorten moeten verhuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenIs mijn pa zijn huis en wagen.
Was daar eens toen hij op vakantie was Dan zal ik je mercedes daar wel eens spotten.
Comment
Comment