Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DSV Bekijk Berichten
    Klopt dan maar is aan bij nummer 1, staat lekker warm in de garage
    En dan nog altijd startproblemen hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
      En dan nog altijd startproblemen hebben

Normaal verwarm kik m'n autoke elke dag e, maar nu na een maandje had em et toch koud..verwend nest.. sorry off topic..

Ik ben toch teleurgesteld van de A7 zijn kontwerk..hangt zo laag..?!

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
        2012 Opel Astra ST Ecoflex
        2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• ha...herrineringen

Comment

• Zo'n model heeft mijn schoonvader gehad, 26 jaar oud en ongeveer 230.000 km

Comment

• hoe zit dat met de betrouwbaarheid van de waterpompen in een recente (2010) Audi 2.7tdi motor ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                hoe zit dat met de betrouwbaarheid van de waterpompen in een recente (2010) Audi 2.7tdi motor ?
                Rond de 100 000km vervangen met distributieriem.

Comment

• Man man! Niet normaal wat een goede auto zo'n A6 is. Met skibox op het dak met gemak 200 aantikken. Cruise control op 145 - 150 ook met skibox. 900 km gedaan en een gemiddeld verbuik van 9 liter. Kon gemakkelijk 8,.. zijn als ik niet die 200 had aangetikt en een paar km 160 - 170 had gereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                    hoe zit dat met de betrouwbaarheid van de waterpompen in een recente (2010) Audi 2.7tdi motor ?
                    word vervangen op 120.000 km, daar zit ik nu bijna aan ( 118.000km ) en geen problemen mee....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                      Man man! Niet normaal wat een goede auto zo'n A6 is. Met skibox op het dak met gemak 200 aantikken. Cruise control op 145 - 150 ook met skibox. 900 km gedaan en een gemiddeld verbuik van 9 liter. Kon gemakkelijk 8,.. zijn als ik niet die 200 had aangetikt en een paar km 160 - 170 had gereden.
                      Hoeveel kms heeft jullie A6 al?

Comment

• Nu zo'n 68.000

Comment

• Dat is een 3.0tdi zeker? Ik vind dat verbruik goed meevallen, een 2.0tdi zou niet minder optekenen...

Comment

• Dacht dat het een 2.0tdi was.

Momenteel doe ik met m'n 2.0tdi 5.2 liter gemiddeld, 80% snelweg uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                              Dacht dat het een 2.0tdi was.

Momenteel doe ik met m'n 2.0tdi 5.2 liter gemiddeld, 80% snelweg uiteraard.

Dan kom je toch niet boven de legale snelheden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten

Dan kom je toch niet boven de legale snelheden?
                                Dat is toch niet zo absnormaal? 's ochtends kan ik constant 125 rijden, dito 's avonds.

In het weekend doe ik meer korte afstanden en dan zit ik gemiddeld tussen 6.8 en 7.2.

Comment

• Net nog eens gekeken; 5.2l gemiddeld op een dagelijkse afstand van 90km. Momenteel rij ik rond op 16", eens ik overschakel naar zomervelgen kan dat wel wat meer zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                    wat een auto

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    zijn die A8'en eigelijk betrouwbaar?
                                    BMW X5 45e

Comment

• Nooit problemen gehad met de onze.

Comment

• Multitronic - S-tronic

Waarom gebruikt Audi in de A4 en A5 (2.0TDI en 1.8tfsi) vooral de multitronic terwijl de A3 de imo veel betere S-tronic krijgt?

Is er iemand die met beide gereden heeft en zijn mening wil delen?

Ik heb interesse voor een A5 met automaat, maar mijn maag keert als ik die naald constant op zo'n zelfde toerental zie kleven bij die multitronic + dat eentonige geluid er nog eens bij....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
                                          word vervangen op 120.000 km, daar zit ik nu bijna aan ( 118.000km ) en geen problemen mee....
                                          .
                                          De mijn is kapot gegaan op 28000 km , in de garage vertelde men me dat ze terug de aluminium pomp gingen plaatsen van de vorige modellen , dat deze veel betrouwbaarder waren .Die nieuwe (plastieke) zouden veel problemen geven.

Comment

Working...
                                          X