Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenEn dan nog altijd startproblemen hebben
Ik ben toch teleurgesteld van de A7 zijn kontwerk..hangt zo laag..?!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenhoe zit dat met de betrouwbaarheid van de waterpompen in een recente (2010) Audi 2.7tdi motor ?
Comment
-
Man man! Niet normaal wat een goede auto zo'n A6 is. Met skibox op het dak met gemak 200 aantikken. Cruise control op 145 - 150 ook met skibox. 900 km gedaan en een gemiddeld verbuik van 9 liter. Kon gemakkelijk 8,.. zijn als ik niet die 200 had aangetikt en een paar km 160 - 170 had gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenhoe zit dat met de betrouwbaarheid van de waterpompen in een recente (2010) Audi 2.7tdi motor ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenMan man! Niet normaal wat een goede auto zo'n A6 is. Met skibox op het dak met gemak 200 aantikken. Cruise control op 145 - 150 ook met skibox. 900 km gedaan en een gemiddeld verbuik van 9 liter. Kon gemakkelijk 8,.. zijn als ik niet die 200 had aangetikt en een paar km 160 - 170 had gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDacht dat het een 2.0tdi was.
Momenteel doe ik met m'n 2.0tdi 5.2 liter gemiddeld, 80% snelweg uiteraard.
Dan kom je toch niet boven de legale snelheden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
Dan kom je toch niet boven de legale snelheden?
In het weekend doe ik meer korte afstanden en dan zit ik gemiddeld tussen 6.8 en 7.2.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenBMW X5 45e
Comment
-
Multitronic - S-tronic
Waarom gebruikt Audi in de A4 en A5 (2.0TDI en 1.8tfsi) vooral de multitronic terwijl de A3 de imo veel betere S-tronic krijgt?
Is er iemand die met beide gereden heeft en zijn mening wil delen?
Ik heb interesse voor een A5 met automaat, maar mijn maag keert als ik die naald constant op zo'n zelfde toerental zie kleven bij die multitronic + dat eentonige geluid er nog eens bij....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichtenword vervangen op 120.000 km, daar zit ik nu bijna aan ( 118.000km ) en geen problemen mee....
De mijn is kapot gegaan op 28000 km , in de garage vertelde men me dat ze terug de aluminium pomp gingen plaatsen van de vorige modellen , dat deze veel betrouwbaarder waren .Die nieuwe (plastieke) zouden veel problemen geven.
Comment
Comment