Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Hoe kan je te weten komen welke MMI versie je hebt?

Geen idee, nu simpelweg ontdekt omdat de procedure voor 3G niet werkte

Comment

• De Audi A5 is vanaf productieweek 45/2008 te bestellen met MMI 3G.
      De Audi A4 en Q7 zijn vanaf modeljaar 2010 te bestellen met MMI 3G.
      Vanaf productieweek 22/2009 dus modeljaar 2010 zijn deze auto's te bestellen met MMI 3G.

A6 vanaf facelift en A8 eind 09

Comment

• 3G ziet er ook anders uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
          Hoe kan je te weten komen welke MMI versie je hebt?
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Merci voor de info.

Comment

• Deze mogen ze altijd voor mijn deur komen afzetten.

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Nu dringend m'n coyote probleem oplossen, blijkt aan de voorruit te liggen maar geen idee waar er een plek "open" is, zowat alles al geprobeerd...linksonder, middenboven,...
                Warmtewerende voorruit?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ziet er behoorlijk schitterend uit, als vind ik de neus toch een beetje seutjes-achtig.
                  Stond wel leuk voor foto's, maar er kwam helaas een auto voorparkeren.

Comment

• Homobak², die A7. Dat lijkt nu toch nergens op.

Comment

Nu dringend m'n coyote probleem oplossen, blijkt aan de voorruit te liggen maar geen idee waar er een plek "open" is, zowat alles al geprobeerd...linksonder, middenboven,...
                      Als je nergens een open plek hebt, kan je eens googlen naar re-radiating gps. Ni cool, maar beter dan niks... Ze zouden die coyotes toch gewoon een aansluiting voor externe antenne mogen geven vind ik.

Comment

• Indd, heb een paar dagen geleden een RA-45 of RA-50 besteld. Will keep you posted.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk Berichten
                          Als je nergens een open plek hebt, kan je eens googlen naar re-radiating gps. Ni cool, maar beter dan niks... Ze zouden die coyotes toch gewoon een aansluiting voor externe antenne mogen geven vind ik.
                          Ze hadden me verwittigd dat de coyote in de R8 niet zou werken, wonder boven wonder is er linksonder geen probleem, bovendien valt de draad netjes in de gleuf achter de instrumentencluster en zie je m niet.

makkelijk om m naar de RR mee te nemen.

Comment

• Weet iemand of het een groot probleem is om de GPS van de R8 nederlands te leren?
                            Heb je genoeg aan een andere DVD of moet er soft- of hardwarematig een aanpassing door audi gebeuren?

Ik wil er geen geld aanhangen, 'k heb met het engels geen probleem, maar in de A5 is't nederlands, dus vermoed ik dat het moet kunnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                              Weet iemand of het een groot probleem is om de GPS van de R8 nederlands te leren?
                              Heb je genoeg aan een andere DVD of moet er soft- of hardwarematig een aanpassing door audi gebeuren?

Ik wil er geen geld aanhangen, 'k heb met het engels geen probleem, maar in de A5 is't nederlands, dus vermoed ik dat het moet kunnen.
                              Moet via de garage gebeuren en voor een goede klant doen ze dat bij een onderhoud wel gratis

Comment

Gelukt voor 0 EUR

Blijkt een MMI 2G te zijn, softwarematige aanpassing en het was gefixed. TV frei tot 255 km/h, hoger gaat niet

Bij mij is dat ook vrijgesteld maar in België is de ontvangst niet goed genoeg om tegen hoge snelheid normaal te kijken.

Die coyote hangt bij mij naast/boven m'n achteruitkijkspiegel, perfecte ontvangst...

Comment

• + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een kleine (9 minuten lang) review van onze kant van de Audi A7 3.0 TFSI S-Line!
                                  Enjoy!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                    Bij mij is dat ook vrijgesteld maar in België is de ontvangst niet goed genoeg om tegen hoge snelheid normaal te kijken.

Die coyote hangt bij mij naast/boven m'n achteruitkijkspiegel, perfecte ontvangst...

Is waarschijnlijk nog analoog? Heb digitaal en dat werkt moeiteloos tegen hoge snelheid.
                                    Kar valt in smaak, gisteren 2 Aziaten gedurende 850km in de wagen, rustig wat praten terwijl ze konden kijken naar CNN. Vandaag weer 500km met ander volk.
                                    Ik kan hier echt mee blijven rijden

Comment

• Overigens, in de 6 was dat analoog en dat werkte ook perfect tegen hoge snelheden. Anders had ik me dat wel herinnerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                        Ziet er behoorlijk schitterend uit, als vind ik de neus toch een beetje seutjes-achtig.
                                        Stond wel leuk voor foto's, maar er kwam helaas een auto voorparkeren.

schitterende kar vind ik dat

Al een paar keer IRL zien bollen, en die kar staat er echt.

Comment

• nie echt mijn ding , kheb het nie zo voor cross-overs
                                          1991 Audi S2 coupe
                                          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Working...
                                          X