Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Past niet onder een B6 imo.
    ³³³³³³³³³³³

Comment

• weet er iemand waarom de A4 allroad Quattro 2.0tdi niet te krijgen is met S-tronic en de Q5 wel?
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
        weet er iemand waarom de A4 allroad Quattro 2.0tdi niet te krijgen is met S-tronic en de Q5 wel?
        De 2.0 tdi is in de A4 niet te combineren met S-tronic, ik vind dat ook raar en spijtig want met die Multitronic is dat geen interessante leasekar
        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• in de allroad is zelfs geen multitronic te krijgen, enkel 6bak op de 2.0tdi
          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Wanneer wordt de nieuwe A3 gelanceerd-leverbaar?

Comment

• gerritspeek.nl/vag-com

Comment

• Mijn A3...

Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Knap!

18 of 19"?

Comment

• Ik denk 18".

Comment

• Yep, 't zijn 18", oem vijfspaak van een A4...deze passen imo veel beter qua maat dan de A3 versie.

Heb ook nog 19" RS4 velgen gehad, maar deze overtuigden mij niet helemaal, dus ik heb ze weer verkocht
                      Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Comment

• Ur-q '82, vetjess

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Synchromesh Bekijk Berichten
                            Yep, 't zijn 18", oem vijfspaak van een A4..
                            zijn toch RS6 velgen , niet ?
                            ik heb ze ook nog gehad
                            1991 Audi S2 coupe
                            2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Aangezien we er nog niet uit zijn welke kleur er op de nieuwe A5C komt ben ik op zoek naar fotos van de Audi exclusive kleuren.
                              We hadden in Kortenberg de exclusive violet kleur als mogelijkheid genomen tot we deze in een Audi garage in de buurt zagen ( op aanraden van het contact center). Viel me dat lelijk tegen zeg...
                              Weet iemand welke kleur van Audi exclusive dit is?

Motorisch wordt het de 2.0TFSI . Alleen nog twijfel of het de 180 of 210 pk wordt.
                              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Morgen testrit met de A7, ben is benieuwd wa da ga geven
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                  Aangezien we er nog niet uit zijn welke kleur er op de nieuwe A5C komt ben ik op zoek naar fotos van de Audi exclusive kleuren.
                                  We hadden in Kortenberg de exclusive violet kleur als mogelijkheid genomen tot we deze in een Audi garage in de buurt zagen ( op aanraden van het contact center). Viel me dat lelijk tegen zeg...
                                  Weet iemand welke kleur van Audi exclusive dit is?

Motorisch wordt het de 2.0TFSI . Alleen nog twijfel of het de 180 of 210 pk wordt.
                                  geen idee maar wel enorm knap
                                  BMW X5 45e

Comment

• Ipanema Brown denk ik.

Comment

• Klopt. Bedankt caoimhin!

Heb effe gegoogled met kleur en A5C. Komt precies toch niet zo goed uit. Of is het met dat kunstlicht?

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                        Klopt. Bedankt caoimhin!

Heb effe gegoogled met kleur en A5C. Komt precies toch niet zo goed uit. Of is het met dat kunstlicht?

Zal wel met de foto zijn. irl is dat echt een machtige kleur.
                                        BMW X5 45e

Comment

• Hier nog een paar kleuren waar we over aan het twijfelen zijn. (zijn wel standaard kleuren)

Maar in IRL toch niet echt dikke mevallers...

Comment

Working...
                                          X