Oorspronkelijk geplaatst door Utah
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
We dachten eerder aan deze kleurcombinatie met bruine buitenkleur
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
2 tone interieur is sowieso exclusive. We hebben dat wit gezien, en is echt wit wit. Dus nogal heel moelijk om schoon te houden.
Overwegen ook wel de luxor beige uni kleur.
Wel spijtig dat de S-line zetels enkel in zwart verkrijgbaar zijn.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten2 tone interieur is sowieso exclusive. We hebben dat wit gezien, en is echt wit wit. Dus nogal heel moelijk om schoon te houden.
Overwegen ook wel de luxor beige uni kleur.
Wel spijtig dat de S-line zetels enkel in zwart verkrijgbaar zijn.
En buiten de bedrukking "S line" is er niet echt een verschil met E-line sportzetels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenWit zou ik zelf ook nooit kopen.
Comment
-
Wat ook wel spijtig is: zetels met koeling zijn niet verkrijgbaar in leder.
Hebben intussen reeds configuratie gemaakt van de 180 pk versie:
Gesamtpreis 53.455,00 EURRate (mit VarioCredit) z. B. mtl. 591,74 EURProduktnr. Beschreibung Preis in EURA5 CabrioletMotor8F705H\02.0 TFSI multitronic
Leistung: 132(180) kW(PS)
Kraftstoffverbrauch kombiniert: 7,4 l
CO2-Emission kombiniert: 174 g/km (EU5)
Verbrauch innerorts: 9,9 l
Verbrauch außerorts: 6,0 l
41.650,00 EUR
Exterieur Farbe4UPWTeakbraun Metallic
Verdeck: Braun
800,00 EUR
Interieur FarbeGMMaterial: Leder Feinnappa
Sitze:Sportsitze vorn
Sitzbezug: luxorbeige
Armaturentafel: schwarz-schwarz
Teppich: schwarz
Himmel: schwarz
A5 CabrioletKonfiguration vom 21.02.2011 21:20:01 Seite 2SonderausstattungPQRAluminium-Gussräder Audi exclusive im 5-Speichen-Design, Größe 8,5 J x 18
mit Reifen 245/40 R 18
1.300,00 EUR
PQDS line Exterieurpaket 1.660,00 EUR
PS1Sportsitze vorn 595,00 EUR
N3QLeder Feinnappa 2.285,00 EUR
4A3Sitzheizung vorn 350,00 EUR
PX1Xenon plus 1.050,00 EUR
PNGMMI Navigation plus 2.610,00 EUR
9Q8Fahrerinformationssystem mit Farbdisplay 115,00 EUR
9VDAudi sound system 255,00 EUR
9K1Kopfraumheizung vorn 460,00 EUR
QQ1Lichtpaket 145,00 EUR
1XW Multifunktions-Sportlederlenkrad im 3-Speichen-Design 180,00 EUR
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenKlopt. Bedankt caoimhin!
Heb effe gegoogled met kleur en A5C. Komt precies toch niet zo goed uit. Of is het met dat kunstlicht?
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenWat ook wel spijtig is: zetels met koeling zijn niet verkrijgbaar in leder.
Hebben intussen reeds configuratie gemaakt van de 180 pk versie:
Gesamtpreis 53.455,00 EURRate (mit VarioCredit) z. B. mtl. 591,74 EURProduktnr. Beschreibung Preis in EURA5 CabrioletMotor8F705H\02.0 TFSI multitronic
Leistung: 132(180) kW(PS)
Kraftstoffverbrauch kombiniert: 7,4 l
CO2-Emission kombiniert: 174 g/km (EU5)
Verbrauch innerorts: 9,9 l
Verbrauch außerorts: 6,0 l
41.650,00 EUR
Exterieur Farbe4UPWTeakbraun Metallic
Verdeck: Braun
800,00 EUR
Interieur FarbeGMMaterial: Leder Feinnappa
Sitze:Sportsitze vorn
Sitzbezug: luxorbeige
Armaturentafel: schwarz-schwarz
Teppich: schwarz
Himmel: schwarz
A5 CabrioletKonfiguration vom 21.02.2011 21:20:01 Seite 2SonderausstattungPQRAluminium-Gussräder Audi exclusive im 5-Speichen-Design, Größe 8,5 J x 18
mit Reifen 245/40 R 18
1.300,00 EUR
PQDS line Exterieurpaket 1.660,00 EUR
PS1Sportsitze vorn 595,00 EUR
N3QLeder Feinnappa 2.285,00 EUR
4A3Sitzheizung vorn 350,00 EUR
PX1Xenon plus 1.050,00 EUR
PNGMMI Navigation plus 2.610,00 EUR
9Q8Fahrerinformationssystem mit Farbdisplay 115,00 EUR
9VDAudi sound system 255,00 EUR
9K1Kopfraumheizung vorn 460,00 EUR
QQ1Lichtpaket 145,00 EUR
1XW Multifunktions-Sportlederlenkrad im 3-Speichen-Design 180,00 EUR
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Wat me eigenlijk opvalt of liever gezegd niet opvalt is hoe bitter weinig je de nieuwe A8 ziet, heb er nog maar een handvol zien rondrijden in België. Iemand een idee van (tegenvallende?) verkoopcijfers? Of is hij te duur geworden ivm het vorige model? Waar is de tijd dat je voor +-65k euro droog aan de haak al een 730d of A8 3.0TDI hadAudi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenPrijskaartje zal er zeker mee te maken hebben.
Je zou toch denken dat iemand die een auto uit dat segment wil kopen niet eist dat er ook nog eens een A1 in de koffer past
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenPrijskaartje zal er zeker mee te maken hebben.Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichtendat ook, maar de verkoper bij Audi vertelde me dat de tegenvallende kofferruimte ook parten speelt. Veel elektronische stuurdozen zijn in de kofferruimte ondergebracht, waardoor de benutbare ruimte beperkter is.
Je zou toch denken dat iemand die een auto uit dat segment wil kopen niet eist dat er ook nog eens een A1 in de koffer past
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk BerichtenWat me eigenlijk opvalt of liever gezegd niet opvalt is hoe bitter weinig je de nieuwe A8 ziet, heb er nog maar een handvol zien rondrijden in België. Iemand een idee van (tegenvallende?) verkoopcijfers? Of is hij te duur geworden ivm het vorige model? Waar is de tijd dat je voor +-65k euro droog aan de haak al een 730d of A8 3.0TDI had
Gisteren trouwens eventjes met een A7 3.0TDI gereden. Om hem nu zo irl te zien en eens deftig te kunnen bewondere moet ik zeggen dat ik het de knapste audi vind van het moment.
Op de achterbank zit ik met mijn hoofd tegen het dak en mijn benen tegen de voorzetel. Terwijl ik maar zelf 1.90m ben. Hij maakte veel rolgeluiden met zijn 20" velgen.
Het rijden zelf viel ook redelijk tegen. Het stuur was enorm zwaar en op de autostrade moest er constant bijgestuurd worden. De afwerking was prima zoals het bij Audi is. De MMI was gemakkelijk om te gebruiken en zeker met het touchpad met de 6 cijfers op om de radiozender te kiezen.
De automaat aarzelt wel bij het vertrekken waarbij het lijkt alsof je nog maar net bent beginnen rijden, In sportstand was het nog erger . Volgens mijn schoonbroer zou er een fout in de automaat zitten. De flippers aan het stuur zitten er ook maar op voor de show. Zuinig is hij wel. 125 à 2.000toeren en een verbruik van 7.9 ltr.
De uiteindelijke prijs was 87.000€ en voor dat geld zou ik toch ergens anders gaan shoppenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenGisteren trouwens eventjes met een A7 3.0TDI gereden. Om hem nu zo irl te zien en eens deftig te kunnen bewondere moet ik zeggen dat ik het de knapste audi vind van het moment.
Op de achterbank zit ik met mijn hoofd tegen het dak en mijn benen tegen de voorzetel. Terwijl ik maar zelf 1.90m ben. Hij maakte veel rolgeluiden met zijn 20" velgen.
Het rijden zelf viel ook redelijk tegen. Het stuur was enorm zwaar en op de autostrade moest er constant bijgestuurd worden. De afwerking was prima zoals het bij Audi is. De MMI was gemakkelijk om te gebruiken en zeker met het touchpad met de 6 cijfers op om de radiozender te kiezen.
De automaat aarzelt wel bij het vertrekken waarbij het lijkt alsof je nog maar net bent beginnen rijden, In sportstand was het nog erger . Volgens mijn schoonbroer zou er een fout in de automaat zitten. De flippers aan het stuur zitten er ook maar op voor de show. Zuinig is hij wel. 125 à 2.000toeren en een verbruik van 7.9 ltr.
Eerder deze week hebben we een A7 voor een dag lang kunnen testen en voor mijn 1.86m was de beenruimte achteraan weliswaar beperkter dan in de Phaeton, maar niettemin ruimschoots voldoende. De hoofdruimte had idd iets ruimer gemogen.
De 2.8FSI was ook gekoppeld aan een automatische bak, echter op geen enkel ogenblik enige aarzeling in de versnellingsbak opgemerkt....dit noch in D, noch in z'n S-stand. Het stuur is ivg met voorgaande Audi's zwaarder, dit viel ook meteen op in de nieuwe A8. Van het vagere stuurgevoel is bij de nieuwe generatie Audi's geen sprake meer, zowel de A7 als de A8 laten zich imo zeer scherp en direct sturen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten'Maar' 1.90m
Eerder deze week hebben we een A7 voor een dag lang kunnen testen en voor mijn 1.86m was de beenruimte achteraan weliswaar beperkter dan in de Phaeton, maar niettemin ruimschoots voldoende. De hoofdruimte had idd iets ruimer gemogen.
De 2.8FSI was ook gekoppeld aan een automatische bak, echter op geen enkel ogenblik enige aarzeling in de versnellingsbak opgemerkt....dit noch in D, noch in z'n S-stand. Het stuur is ivg met voorgaande Audi's zwaarder, dit viel ook meteen op in de nieuwe A8. Van het vagere stuurgevoel is bij de nieuwe generatie Audi's geen sprake meer, zowel de A7 als de A8 laten zich imo zeer scherp en direct sturen.
Die aarzeling zal dan wel aan de versnellingsbak zelf hebben gelegen, een foutje in wss. Want ik heb gisteren nog met een A5 gereden en die had daar ook geen last van.
Hij stuurt idd zeer goed en gaat heel vlotjes door de bochten maar ik denk niet dat ik zou kunnen wennen aan het te zware stuurBMW X5 45e
Comment
Comment