Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
    Klopt. Bedankt caoimhin!

Heb effe gegoogled met kleur en A5C. Komt precies toch niet zo goed uit. Of is het met dat kunstlicht?

En met gepast interieurkleur, lovely

Comment

• We dachten eerder aan deze kleurcombinatie met bruine buitenkleur
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Persoonlijk vind ik dat teveel bruin dan, en de combinatie an sich vind ik niet echt geslaagd. Al is dat natuurlijk gewoon persoonlijke smaak. Zo'n wit interieur is sowieso Exclusive als ik mij niet vergis (dit is E-line?).

Comment

• 2 tone interieur is sowieso exclusive. We hebben dat wit gezien, en is echt wit wit. Dus nogal heel moelijk om schoon te houden.
          Overwegen ook wel de luxor beige uni kleur.
          Wel spijtig dat de S-line zetels enkel in zwart verkrijgbaar zijn.
          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Wit zou ik zelf ook nooit kopen.

Comment

2 tone interieur is sowieso exclusive. We hebben dat wit gezien, en is echt wit wit. Dus nogal heel moelijk om schoon te houden.
              Overwegen ook wel de luxor beige uni kleur.
              Wel spijtig dat de S-line zetels enkel in zwart verkrijgbaar zijn.
              Er is nog een verschil, je hebt Exclusive en Exclusive-line (E-line). E-line is toch nog goedkoper dan echt Exclusive. Ik heb bv. ook E-line interieur in mijn A3, had ik echt voor Exclusive gegaan had mijn portemonnee het wel geweten

En buiten de bedrukking "S line" is er niet echt een verschil met E-line sportzetels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                Wit zou ik zelf ook nooit kopen.
                Ik wel nog Mijn zitoppervlakte is nu ook wit, dus echt veel verschil had het qua onderhoud niet gemaakt voor mij. Maar het staat zo mooi bij dat bruin, of bij blauw. Vind ik.

Comment

• Wat ook wel spijtig is: zetels met koeling zijn niet verkrijgbaar in leder.

Hebben intussen reeds configuratie gemaakt van de 180 pk versie:

Gesamtpreis 53.455,00 EUR
                  Rate (mit VarioCredit) z. B. mtl. 591,74 EUR
                  Produktnr. Beschreibung Preis in EUR
                  A5 Cabriolet
                  Motor
                  8F705H\0
                  2.0 TFSI multitronic
                  Leistung: 132(180) kW(PS)
                  Kraftstoffverbrauch kombiniert: 7,4 l
                  CO2-Emission kombiniert: 174 g/km (EU5)
                  Verbrauch innerorts: 9,9 l
                  Verbrauch außerorts: 6,0 l
                  41.650,00 EUR

Exterieur Farbe
                  4UPW
                  Teakbraun Metallic
                  Verdeck: Braun
                  800,00 EUR

Interieur Farbe
                  GM
                  Material: Leder Feinnappa
                  Sitze:Sportsitze vorn
                  Sitzbezug: luxorbeige
                  Armaturentafel: schwarz-schwarz
                  Teppich: schwarz
                  Himmel: schwarz

A5 Cabriolet
                  Konfiguration vom 21.02.2011 21:20:01 Seite 2
                  Sonderausstattung
                  PQR
                  Aluminium-Gussräder Audi exclusive im 5-Speichen-Design, Größe 8,5 J x 18
                  mit Reifen 245/40 R 18
                  1.300,00 EUR

PQD
                  S line Exterieurpaket 1.660,00 EUR

PS1
                  Sportsitze vorn 595,00 EUR

N3Q
                  Leder Feinnappa 2.285,00 EUR

4A3
                  Sitzheizung vorn 350,00 EUR

PX1
                  Xenon plus 1.050,00 EUR

PNG
                  MMI Navigation plus 2.610,00 EUR

9Q8
                  Fahrerinformationssystem mit Farbdisplay 115,00 EUR

9VD
                  Audi sound system 255,00 EUR

9K1
                  Kopfraumheizung vorn 460,00 EUR

QQ1
                  Lichtpaket 145,00 EUR

1XW Multifunktions-Sportlederlenkrad im 3-Speichen-Design 180,00 EUR

Comment

Klopt. Bedankt caoimhin!

Heb effe gegoogled met kleur en A5C. Komt precies toch niet zo goed uit. Of is het met dat kunstlicht?

Zou die kleur eens op de nieuwe A6 willen zien. Iemand met PS die mee leest?
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Nog meer Ipanema.

Comment

Wat ook wel spijtig is: zetels met koeling zijn niet verkrijgbaar in leder.

Hebben intussen reeds configuratie gemaakt van de 180 pk versie:

Gesamtpreis 53.455,00 EUR
                        Rate (mit VarioCredit) z. B. mtl. 591,74 EUR
                        Produktnr. Beschreibung Preis in EUR
                        A5 Cabriolet
                        Motor
                        8F705H\0
                        2.0 TFSI multitronic
                        Leistung: 132(180) kW(PS)
                        Kraftstoffverbrauch kombiniert: 7,4 l
                        CO2-Emission kombiniert: 174 g/km (EU5)
                        Verbrauch innerorts: 9,9 l
                        Verbrauch außerorts: 6,0 l
                        41.650,00 EUR

Exterieur Farbe
                        4UPW
                        Teakbraun Metallic
                        Verdeck: Braun
                        800,00 EUR

Interieur Farbe
                        GM
                        Material: Leder Feinnappa
                        Sitze:Sportsitze vorn
                        Sitzbezug: luxorbeige
                        Armaturentafel: schwarz-schwarz
                        Teppich: schwarz
                        Himmel: schwarz

A5 Cabriolet
                        Konfiguration vom 21.02.2011 21:20:01 Seite 2
                        Sonderausstattung
                        PQR
                        Aluminium-Gussräder Audi exclusive im 5-Speichen-Design, Größe 8,5 J x 18
                        mit Reifen 245/40 R 18
                        1.300,00 EUR

PQD
                        S line Exterieurpaket 1.660,00 EUR

PS1
                        Sportsitze vorn 595,00 EUR

N3Q
                        Leder Feinnappa 2.285,00 EUR

4A3
                        Sitzheizung vorn 350,00 EUR

PX1
                        Xenon plus 1.050,00 EUR

PNG
                        MMI Navigation plus 2.610,00 EUR

9Q8
                        Fahrerinformationssystem mit Farbdisplay 115,00 EUR

9VD
                        Audi sound system 255,00 EUR

9K1
                        Kopfraumheizung vorn 460,00 EUR

QQ1
                        Lichtpaket 145,00 EUR

1XW Multifunktions-Sportlederlenkrad im 3-Speichen-Design 180,00 EUR
                        Dat zou ik zeer vreemd vinden want op de DE-site staat dit wel vermeld in combi met fijn Nappaleder en klimakomfortzit voor 88O euro....zelfs met Milano-leder en dat is dan wel raar want bij de A6 kan dit dan weer niet enkel met vulcano-leder
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Wat me eigenlijk opvalt of liever gezegd niet opvalt is hoe bitter weinig je de nieuwe A8 ziet, heb er nog maar een handvol zien rondrijden in België. Iemand een idee van (tegenvallende?) verkoopcijfers? Of is hij te duur geworden ivm het vorige model? Waar is de tijd dat je voor +-65k euro droog aan de haak al een 730d of A8 3.0TDI had
                          Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                          Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                          BMW 320d
                          Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Prijskaartje zal er zeker mee te maken hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                              Prijskaartje zal er zeker mee te maken hebben.
                              dat ook, maar de verkoper bij Audi vertelde me dat de tegenvallende kofferruimte ook parten speelt. Veel elektronische stuurdozen zijn in de kofferruimte ondergebracht, waardoor de benutbare ruimte beperkter is.
                              Je zou toch denken dat iemand die een auto uit dat segment wil kopen niet eist dat er ook nog eens een A1 in de koffer past

Comment

Prijskaartje zal er zeker mee te maken hebben.
                                Damn right! Wist niet dat het zo erg was ik heb eens op de cc van Audi gekeken standaardprijs voor de 3.0TDI 211pk is net geen 73k euro en dat terwijl zaken zoals leer en gps nog altijd op de optielijst staan!
                                Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                                Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                                BMW 320d
                                Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                                  dat ook, maar de verkoper bij Audi vertelde me dat de tegenvallende kofferruimte ook parten speelt. Veel elektronische stuurdozen zijn in de kofferruimte ondergebracht, waardoor de benutbare ruimte beperkter is.
                                  Je zou toch denken dat iemand die een auto uit dat segment wil kopen niet eist dat er ook nog eens een A1 in de koffer past
                                  Dat de electronica in de kofferruimte de ruimte kleiner gemaakt heeft klopt, maar het is nu niet dat de A8 plots een kleine koffer heeft. Enige tijd geleden een D4 in test gehad en als ik dat vergelijk met onze Phaeton scheelt dat een beetje, maar het verschil is imo niet van die aard dat een potentiële klant daarom van zijn aankoop zal afzien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten
                                    Wat me eigenlijk opvalt of liever gezegd niet opvalt is hoe bitter weinig je de nieuwe A8 ziet, heb er nog maar een handvol zien rondrijden in België. Iemand een idee van (tegenvallende?) verkoopcijfers? Of is hij te duur geworden ivm het vorige model? Waar is de tijd dat je voor +-65k euro droog aan de haak al een 730d of A8 3.0TDI had
                                    Mijn schoonbroer werkt in een audi garage en ze hebben nog maar 1 A8 verkocht, terwijl ze met de A7 tegen hun limiet zaten van 12 of 13 stuks

Gisteren trouwens eventjes met een A7 3.0TDI gereden. Om hem nu zo irl te zien en eens deftig te kunnen bewondere moet ik zeggen dat ik het de knapste audi vind van het moment.
                                    Op de achterbank zit ik met mijn hoofd tegen het dak en mijn benen tegen de voorzetel. Terwijl ik maar zelf 1.90m ben. Hij maakte veel rolgeluiden met zijn 20" velgen.
                                    Het rijden zelf viel ook redelijk tegen. Het stuur was enorm zwaar en op de autostrade moest er constant bijgestuurd worden. De afwerking was prima zoals het bij Audi is. De MMI was gemakkelijk om te gebruiken en zeker met het touchpad met de 6 cijfers op om de radiozender te kiezen.
                                    De automaat aarzelt wel bij het vertrekken waarbij het lijkt alsof je nog maar net bent beginnen rijden, In sportstand was het nog erger . Volgens mijn schoonbroer zou er een fout in de automaat zitten. De flippers aan het stuur zitten er ook maar op voor de show. Zuinig is hij wel. 125 à 2.000toeren en een verbruik van 7.9 ltr.

De uiteindelijke prijs was 87.000€ en voor dat geld zou ik toch ergens anders gaan shoppen
                                    BMW X5 45e

Comment

• Ik las daarnet op het nederlandse audi forum dat er problemen zouden zijn met het leveren van bepaalde lakken. Dit zou als gevolg hebben dat de wagens niet kunnen geleverd worden op afgesproken data. Weet iemand hoe het zit voor belgië ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        Gisteren trouwens eventjes met een A7 3.0TDI gereden. Om hem nu zo irl te zien en eens deftig te kunnen bewondere moet ik zeggen dat ik het de knapste audi vind van het moment.
                                        Op de achterbank zit ik met mijn hoofd tegen het dak en mijn benen tegen de voorzetel. Terwijl ik maar zelf 1.90m ben. Hij maakte veel rolgeluiden met zijn 20" velgen.
                                        Het rijden zelf viel ook redelijk tegen. Het stuur was enorm zwaar en op de autostrade moest er constant bijgestuurd worden. De afwerking was prima zoals het bij Audi is. De MMI was gemakkelijk om te gebruiken en zeker met het touchpad met de 6 cijfers op om de radiozender te kiezen.
                                        De automaat aarzelt wel bij het vertrekken waarbij het lijkt alsof je nog maar net bent beginnen rijden, In sportstand was het nog erger . Volgens mijn schoonbroer zou er een fout in de automaat zitten. De flippers aan het stuur zitten er ook maar op voor de show. Zuinig is hij wel. 125 à 2.000toeren en een verbruik van 7.9 ltr.
                                        'Maar' 1.90m
                                        Eerder deze week hebben we een A7 voor een dag lang kunnen testen en voor mijn 1.86m was de beenruimte achteraan weliswaar beperkter dan in de Phaeton, maar niettemin ruimschoots voldoende. De hoofdruimte had idd iets ruimer gemogen.

De 2.8FSI was ook gekoppeld aan een automatische bak, echter op geen enkel ogenblik enige aarzeling in de versnellingsbak opgemerkt....dit noch in D, noch in z'n S-stand. Het stuur is ivg met voorgaande Audi's zwaarder, dit viel ook meteen op in de nieuwe A8. Van het vagere stuurgevoel is bij de nieuwe generatie Audi's geen sprake meer, zowel de A7 als de A8 laten zich imo zeer scherp en direct sturen.

Comment

'Maar' 1.90m
                                          Eerder deze week hebben we een A7 voor een dag lang kunnen testen en voor mijn 1.86m was de beenruimte achteraan weliswaar beperkter dan in de Phaeton, maar niettemin ruimschoots voldoende. De hoofdruimte had idd iets ruimer gemogen.

De 2.8FSI was ook gekoppeld aan een automatische bak, echter op geen enkel ogenblik enige aarzeling in de versnellingsbak opgemerkt....dit noch in D, noch in z'n S-stand. Het stuur is ivg met voorgaande Audi's zwaarder, dit viel ook meteen op in de nieuwe A8. Van het vagere stuurgevoel is bij de nieuwe generatie Audi's geen sprake meer, zowel de A7 als de A8 laten zich imo zeer scherp en direct sturen.
                                          Ja, mijn schoonzus zat vooraan en die zat met haar zetel bijna volledig op het voorste standje en dan kwam ik net niet met mijn knieën tegen haar zetel met nog 3 cm aan hoofdruimte ofzo.
                                          Die aarzeling zal dan wel aan de versnellingsbak zelf hebben gelegen, een foutje in wss. Want ik heb gisteren nog met een A5 gereden en die had daar ook geen last van.
                                          Hij stuurt idd zeer goed en gaat heel vlotjes door de bochten maar ik denk niet dat ik zou kunnen wennen aan het te zware stuur
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X