Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vraagje over een geimporteerde A6 avant 3.0 tdi quattro van op het werk.

volgens de garage (Rietje uit Kapellen) heeft de wagen geen dpf
    maar ik mag daar mee doortrekken zo ver ik wil,
    die auto rookt niks
    kan die zo goed zijn afgesteld door audi of heeft die toch een dpf?
    Kan ik dat ergens terugvinden in typeplaatjes?
    onder de auto gezien zie ik geen dpf. Maar misschien zit die korter bij de motor en zie ik hem niet?

Het is een ingevoerde uit duitsland en eerste inschrijving is 08/2007

bedankt voor de hulp

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
      Dat de electronica in de kofferruimte de ruimte kleiner gemaakt heeft klopt, maar het is nu niet dat de A8 plots een kleine koffer heeft. Enige tijd geleden een D4 in test gehad en als ik dat vergelijk met onze Phaeton scheelt dat een beetje, maar het verschil is imo niet van die aard dat een potentiële klant daarom van zijn aankoop zal afzien.
      het verschil is toch een dikke 40 cm
      daar waar onze huige een imposante koffer heeft tegenover een 7 of S klasse is de nieuwe A8 maar even groot als zijn concurrenten nu

die werd duidelijk tijdens de testweek met de nieuwe

Comment

• Ik wil via myAudi.de te weten komen wat mijn A3 sportback allemaal heeft, maar ik krijg de melding dat mijn wagen niet geregistreerd kan worden.

En: http://www.audi.de/de/brand/de/servi...faktionen.html
        Hier ook even ingevuld maar geen resultaat. (... oder uns nicht bekannt.)

Nog mensen die hier gebruik van maken?

EDIT: registratie is gelukt!
        Last edited by ; 06/05/2011, 18:15.

Comment

• Comment

• D2

Comment

• Comment

• Vanaf wanneer werd de huidige A3 SB verkocht? Wanneer wordt dit model vernieuwd?

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• M'n nieuwe krel

Wat kiezen als verlaging? Suggesties?

Comment

• Nice!

Comment

• Thanks!

Comment

• Waarom staat ie precies hoger op zijn poten dan normaal?

Comment

• Ge kunt nog altijd niet tanken
                                  Leuke crossroad!

Comment

• Beste Audi lovers,

Kan iemand mij met zekerheid zeggen of onderstaande set 19 inch bestemd voor een A5 ook past onder een A4 (B8 ) bj 2011??

- 19 inch 5 spaaks "segment" velgen 9Jx19 ET33 5x112 van de firma Quatro GmbH voorzien van Dunlop Sportmaxx GT zomerbanden in de maat 255/35 x R19 96Y

A4 (B8 ) wordt een ET van 47 aangeduidt en voor een A4 allroad daarentegen weer ET 28.

Bedankt voor de reactie.

gr. Ron
                                    2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                                    2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                                    2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                                    2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
                                    http://www.originelevelgen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
                                      Beste Audi lovers,

Kan iemand mij met zekerheid zeggen of onderstaande set 19 inch bestemd voor een A5 ook past onder een A4 (B8 ) bj 2011??

- 19 inch 5 spaaks "segment" velgen 9Jx19 ET33 5x112 van de firma Quatro GmbH voorzien van Dunlop Sportmaxx GT zomerbanden in de maat 255/35 x R19 96Y

A4 (B8 ) wordt een ET van 47 aangeduidt en voor een A4 allroad daarentegen weer ET 28.

Bedankt voor de reactie.

gr. Ron
                                      Vrees er een beetje voor. De autoconstructeurs maken het er tegenwoordig niet gemakkelijk op. Elk model heeft zo zijn eigen velgenpallet.
                                      Zit hier zo een beetje met dezelfde vraag/probleem. De Y-velgen van de hierboven getoonde "Rosso-A5"
                                      Heb nu ook Y-velgen op de A6 maar die van de 5 zijn mooier, denk dan ook dat ze niet zullen passen op een nieuwe A6 met al die verschillende steek & ET-afmetingen.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                        Waarom staat ie precies hoger op zijn poten dan normaal?
                                        weet het exact niet maar zal te makken hebben met de uitvoering vd wagen (Ambiente), heeft allesinds geen s-line ophanging.
                                        Ik zou willen gaan voor vaste verlaging, twijfel over weer koni's, veren wil ik van H&R 35 mm

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                        Ge kunt nog altijd niet tanken
                                        Leuke crossroad!
                                        jawel hoor, da's gewoon een vetplek denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
                                          Beste Audi lovers,

Bedankt voor de reactie.

gr. Ron
                                          Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                          Vrees er een beetje voor. De autoconstructeurs maken het er tegenwoordig niet gemakkelijk op. Elk model heeft zo zijn eigen velgenpallet.
                                          Zit hier zo een beetje met dezelfde vraag/probleem. De Y-velgen van de hierboven getoonde "Rosso-A5"
                                          Heb nu ook Y-velgen op de A6 maar die van de 5 zijn mooier, denk dan ook dat ze niet zullen passen op een nieuwe A6 met al die verschillende steek & ET-afmetingen.
                                          Voor mij kan er nog hoop zijn want heb de Y-velgen van de A5 ook al op de A7 zien staan...
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X