Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Effe wat exclusive kleurtjes

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
        Ik zoek een iphone Music Interface kabeltje voor een MMI 2G, irmand een idee welke ik moet hebben?
        We hebben het al eens geprobeerd met eentje maar gaf geen respons, kan het zijn dat er verschil zit tussen de kabeltjes voor 2G en 3G?
        Post nog eens wat foto's van je kar met 20" onder aub, alsook je optielijst, dit vraag ik je al lang !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
          Schitterend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
            Effe wat exclusive kleurtjes

Vind ik echt een knappe A4.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Er zit nog verrassend veel profiel op die 20"! Ben benieuwd hoe comfi die nog zouden rijden.. iemand ervaring?

Comment

• In combinatie met luchtvering is dat bij wijze van spreken een zwevend tapijt.

Comment

• Gaan Mazda en Audi samen wankelmotoren ontwikkelen?
                      I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lospinkos Bekijk Berichten
                        Er zit nog verrassend veel profiel op die 20"! Ben benieuwd hoe comfi die nog zouden rijden.. iemand ervaring?

op die van ons liggen 275/35/20 en die is nog serieus zacht hoor
                        dus de nieuwe zal zeker zachter zijn

Comment

Schoon machien!

ZONDAG 26 juni om 14u - BMW Meeting E91 - E90 - E92 - E93
                          HAVEN GENT

Comment

• Anders eens van de meest krokante 80 TDI een look a like S2 sedan van maken + ook interieur.

On-going projects from minor refurbs to full +500hp Sport Quattro Replicas

From Wax-IT with love:

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• minder restauratie dan het S2-look-a-like project, maar veel spectaculairder:

before:

after:

http://www.audizine.com/forum/showth...B6)-to-RS4-(B7)

Comment

• In het geval van die 80 kan ik er nog enigszins inkomen, maar een B6 ombouwen naar een B7 RS4 Er zijn grenzen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                  Als je graag een A3 SUV ziet, kan ik daar wel inkomen...
                                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• serieuze ombouw van B6 naar B7
                                    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

In het geval van die 80 kan ik er nog enigszins inkomen, maar een B6 ombouwen naar een B7 RS4 Er zijn grenzen.
                                      klopt. Ik heb het topic destijds gevolgd en wat ik me er nog van herinner is dat in Noorwegen de belasting op nieuwe wagens absurd hoog is - blijkbaar nog absurder dan de ombouw van een B6 naar B7

Nu was de B7 in feite ook maar een stevige facelift van de B6, behalve het andere stuur (singleframe) en een aangepast lettertype op de wijzerschalen heb ik maar weinig verschil opgemerkt aan het interieur.

Comment

• + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                          + YouTube Video

+ YouTube Video

Dat bewijst nog maar eens dat de hond de slimste is onder ons......na zij die een Quattro kopen/hebben....

Dat laatste shot van de hond achter de terrasafrastering.....SCHITTEREND!!!! Ze zijn toch zo slim hé
                                          Last edited by Metaxa; 21/06/2011, 20:32.
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X