Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenIk zoek een iphone Music Interface kabeltje voor een MMI 2G, irmand een idee welke ik moet hebben?
We hebben het al eens geprobeerd met eentje maar gaf geen respons, kan het zijn dat er verschil zit tussen de kabeltjes voor 2G en 3G?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenEffe wat exclusive kleurtjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lospinkos Bekijk BerichtenEr zit nog verrassend veel profiel op die 20"! Ben benieuwd hoe comfi die nog zouden rijden.. iemand ervaring?
op die van ons liggen 275/35/20 en die is nog serieus zacht hoor
dus de nieuwe zal zeker zachter zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Schoon machien!
ZONDAG 26 juni om 14u - BMW Meeting E91 - E90 - E92 - E93
HAVEN GENT
Comment
-
minder restauratie dan het S2-look-a-like project, maar veel spectaculairder:
before:
after:
http://www.audizine.com/forum/showth...B6)-to-RS4-(B7)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenAls je graag een A3 SUV ziet, kan ik daar wel inkomen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIn het geval van die 80 kan ik er nog enigszins inkomen, maar een B6 ombouwen naar een B7 RS4 Er zijn grenzen.
Nu was de B7 in feite ook maar een stevige facelift van de B6, behalve het andere stuur (singleframe) en een aangepast lettertype op de wijzerschalen heb ik maar weinig verschil opgemerkt aan het interieur.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
Dat bewijst nog maar eens dat de hond de slimste is onder ons......na zij die een Quattro kopen/hebben....
Dat laatste shot van de hond achter de terrasafrastering.....SCHITTEREND!!!! Ze zijn toch zo slim héLast edited by Metaxa; 21/06/2011, 20:32.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment