Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenHeeft iemand een foto van de Audi A3 FL (donkergrijs of zwart) met mat grijze RS velgen? Thx.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichteniemand een goeie foto van een audi in de exclusive kleur zadelbruin?
zou zeer sterk naar zwart nijgen.
De nieuwe A8 is besteld maar de baas wilde zadelbruin.
Ga je op foto niet kunnen onderscheiden vrees ik.
Het Havanna-zwart op de A6 en A8 modellen zijn bijna zwart in normale Belgische weersomstandigheden. Zet je deze echter in het zonnetje ga je een mooie donkerbruine kleur waarnemen en is de zwarte schijn/look plots verweg...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenGa je op foto niet kunnen onderscheiden vrees ik.
Het Havanna-zwart op de A6 en A8 modellen zijn bijna zwart in normale Belgische weersomstandigheden. Zet je deze echter in het zonnetje ga je een mooie donkerbruine kleur waarnemen en is de zwarte schijn/look plots verweg...
Dat is kersenrood. Maar je zou zweren dat het een zwarte is tot de zon er vol op schijnt.
Comment
-
Toevallig tegengekomen: Audi Quattro >> http://public.carflowmanager.be/Synd...1269&brns=1389
was wel wat verbaasd van de prijs
Comment
-
+ http://www.youtube.com/watch?v=XPoH9JhShYU&feature=youtu.be" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
OH MY GOOOOOOD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichteniemand een goeie foto van een audi in de exclusive kleur zadelbruin?
zou zeer sterk naar zwart nijgen.
De nieuwe A8 is besteld maar de baas wilde zadelbruin.
Onze S5 zadelbruin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chemistry 83 Bekijk Berichten
dan weet ik eindelijk met welke kleur ik in januari rij
Comment
-
Comment
Comment