Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vantweekend met de A1 van Mr.polo gereden.
    Wat een k*tautoke imo

Looks zijn natuurlijk persoonlijk maar ik heb het niet voor de huidige audi's.( op de A7 en Q7 na).
    Stuurgevoel is ongebestaande, voelt net aan als een fiat 500 in city mode.
    Met mijn 1m90 zaten mijn benen constant tegen het stuur, dus draaien is al een kunst op zich.
    Prijs is onveranwoord. +25k tegenover 16k voor de ibiza. Helemaal dezelfde uitrusting op GPS en xenons na.

Ik kan deze nu goed vergelijken met mijn vorige ibiza omdat die op hetzelfde platform staan. Maar de ibiza was PAKKEN beter, stuurgevoel was preciezer, gaf meer vertrouwen in de bochten, ziet er imo beter uit.

Enig punt waarop de audi wint van de seat is de afwerking vanbinnen en de herverkoopwaarde, maar voor de rest..
    BMW X5 45e

Comment

• Niet akkoord, heb er ook al mogen mee rijden en dat bolt echt goed. Was wel een S line en een naftje. Ik weet niet hoe uw Ibiza zich tegenover mijn A3 verhoudt, maar de A1 moest niet veel onderdoen. Binnenkort gaan we er thuis trouwens eentje hebben (lease van mijn pa zijn werk), maar dat wordt wel een basis A1 (diesel , 15",..). Ben benieuwd of ik uw ervaring dan kan beamen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Vantweekend met de A1 van Mr.polo gereden.
        Wat een k*tautoke imo

Ik kan deze nu goed vergelijken met mijn vorige ibiza omdat die op hetzelfde platform staan. Maar de ibiza was PAKKEN beter, stuurgevoel was preciezer, gaf meer vertrouwen in de bochten, ziet er imo beter uit.
        Ik heb er ook al mee gereden. Misschien stuurt hij minder precies en direct dan uw Ibiza, maar ik vond toch dat het sportief en goed stuurde IMO.

Comment

• vandaag in de A8 iets leuk ervaren.
          Op het navi scherm kwam de melding politie snelheidscontrole tussen eindhoven en geldrop.
          En ja hoor ze stonden er. Benieuwd of iedereen met tmc die melding kreeg

Comment

• oh ja, gebeurt wel meer in NL dat dit op TMC aangekondigd wordt.
            Hopelijk volgt men dat hier ooit ook nog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
              oh ja, gebeurt wel meer in NL dat dit op TMC aangekondigd wordt.
              met dank aan de hollanders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                vandaag in de A8 iets leuk ervaren.
                Op het navi scherm kwam de melding politie snelheidscontrole tussen eindhoven en geldrop.
                En ja hoor ze stonden er. Benieuwd of iedereen met tmc die melding kreeg
                Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                oh ja, gebeurt wel meer in NL dat dit op TMC aangekondigd wordt.
                Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                met dank aan de hollanders
                Heb 2 jaar geleden hier eens een topic over gestart. Veel is er in die tijd nog niet veranderd.
                TMC = ok in Nederland & Frankrijk, Duitsland volgens mij ook ok toch al enkele keren gemerkt in het Rurhgebied en Hamburg, België, hoe kan het anders...in alles steeds te laat
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• wij zitten dagelijk is duitsland.
                  en daar is de tmc werkelijk fantastisch
                  Qua flitsermeldingen is q-music NL echt goed. Daar kunnen onze qmusic wel een puntje aan zuigen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                    dikke bak
                    zo een auto heeft toch echt wel grote wielen nodig
                    gelukkig kunnen de 21 inch er na de winter bij ons ook op.

De deze van de foto's is ook verlaagd

Comment

• interessepeiling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                        Heavy

Comment

• Comment

• geslaagde kleurencombinatie grijs vs zwart
                            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Aangezien ik van werk ga veranderen, en ipv 35.000km/jaar nog maar max 10.000km zal doen ben ik opzoek naar een vervanger.
                              Toevallig op deze gebotst:
                              AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

iemand ervaring met een A3 sportback en vooral die 1.4 tfsi? zijn die wat betrouwbaar en zuinig?
                              BMW X5 45e

Comment

• in het duitse auto bild staat er nu een reportage over de onbetrouwbaarheid van de 1.4 tsi (zonder F). Die hun distributiekettingen breken geregeld.

Comment

• Dat van die tsi had ik ook al gezien, maar zijn de audi tfsi niet anders? of is het gewoon hetzelfde blokje maar met een andere naam?
                                  BMW X5 45e

Comment

• de F staat voor directe inspuiting dacht ik. Ik wilde het maar gewoon meegeven. Zou zonde zijn als je zoiets meemaakt

Comment

• Merci alvast, ik zoek dan wel verder naar iets betrouwbaarder
                                      BMW X5 45e

Comment

• Voor wie het niet weet staat FSI voor "Fuel Stratified Injection" en de T geeft aan dat het om een turbo versie gaat.
                                        Verder gaat het volgens mijn om de zelfde motor alleen zullen er bij de T versies de nodige aanpassingen gedaan zijn.

En het VAG concern heeft zo ie zo een groot distributiekettingen probleem, ook bij de bv de 2.5TFSI maakt de ketting veel lawaai en is het naar mijn mening een kwestie van tijd dat de eerste ketting breuken aan het daglicht gaan komen.

Comment

Working...
                                        X