Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Wat zegt ge? sorry, maar dat is echt een rare zin hoor.
      En hebt ge uw naam weeral verandert?
      Dikke B5 RS4 hierboven!
      porsche 4ever
      '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
        Neues Ausstattungspaket beim Coupe "S-Line competion" - RS Optik für den "normalen TT"
        Offensichtlich sind wohl ein paar RS Teile zu viel produziert worden

Für das normale TT Coupe kann man jetzt ab Werk die Rotorfelgen und den feststehenden RS Heckflügel im Paket mit diversen anderen Teilen bestellen.

Nennt sich S-Line Competition und beinhaltet:

Außenfarbe Gletscherweiß Metallic, Samoaorange Metallic,Daytonagrau Perleffekt oder Misanorot Perleffekt
        Aluminium-Gussräder Audi exclusive im 5-Arm-Rotor-Design,schwarz, Größe 9 J × 19 mit Reifen 255/35 R 19
        S line Exterieurpaket zusätzlich mit Frontspoilerkante und Diffusoreinsatz in Schwarz und Abgasendrohre geschwärzt
        Optikpaket schwarz Audi exclusive
        feststehender Heckflügel in Schwarz
        Außenspiegelgehäuse in Schwarz
        Xenon plus inklusive Scheinwerfer-Reinigungsanlage
        S line Sportpaket zusätzlich mit Multifunktions-Sportlederlenkrad im 3-Speichen-Design mit stärker konturiertem Lenkradkranz
        Dekoreinlagen Aluminium matt gebürstet, bei Lackierung in Samoaorange Metallic Dekoreinlagen Reflexlack Samoaorange
        Lederpaket

Das Paket kostet € 4300,- extra

Dafür gibt es aber kein Daytonagrau und Misanorot Perleffekt mehr als Standardfarbe !

Das Ganze dann im MJ2013 ab KW33 nachzulesen hier:

Entdecken Sie die Vielfalt von Audi Deutschland – Informationen zu aktuellen Modellen, Aktionen und Angeboten. Vereinbaren Sie eine Probefahrt!

Preisliste:

Entdecken Sie die Vielfalt von Audi Deutschland – Informationen zu aktuellen Modellen, Aktionen und Angeboten. Vereinbaren Sie eine Probefahrt!

S-Line Competition Seite 66
        Samoaorange S 72
        Knap! PDF's zijn wel offline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Knap! PDF's zijn wel offline
          Ja, dat staat er ook, die komen pas in Kalenderweek 33 online.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
            Ja, dat staat er ook, die komen pas in Kalenderweek 33 online.
            Had dat niet gelezen, zag gewoon een link naar de PDF's dus klikte ik er op

Comment

• Comment

• [QUOTE=patje007;4894020]

QUOTE]

amai wat een vette auto
                dat model RS4 is tijdloos

Comment

• Weet er hier iemand of je de TV module op een MMI Plus (A5 -2012) achteraf nog kan toevoegen? ( tweaken?)
                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                    Weet er hier iemand of je de TV module op een MMI Plus (A5 -2012) achteraf nog kan toevoegen? ( tweaken?)
                    Hoe het met de TV module zit weet ik niet precies. Het is wel zo dat ze over de grote plas met het online gebeuren bezig zijn en ook in Nederland zijn ze goed opweg om een doorbraak te forceren voor naplaatsing. Kijk maar even op het Audiforum.nl (Online met A6 C7, ga je misschien wat meer duidelijkheid krijgen).
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Dat kunnen we ook met de MMI plus 3G, online gaan (Google 3D). Maar TV niet als het initieel niet is bijbesteld (bijbetaald). De module moet blijkbaar actief staan.
                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Comment

• Ik vraag me af wat aan die TT nu zo schoon is , dat hij een foto verdiend? Die lelijke roze wielen?

Comment

• Een opmerkelijke Audi is het alleszinds, dus waarom niet?

Comment

• Comment

• Mijn pa had graag voor zijn volgende lease wagen een witte auto gehad. Ik had hem dan eens die zwarte sierlijsten voorgesteld en hij vindt dat wel tof. Enigste puntje waardat hij nu nog over twijfelt zijn de dakrails. Gaan die niet te veel uitsteken in dat zwart? Iemand hier ervaring mee? Of foto's?

Foto's van de wagen in de configurator: http://imageshack.us/photo/my-images...age001hl.png/#.

Comment

• Ik vind het persoonlijk wel knap samen met die andere zwarte accenten

Als je twijfelt kan je ze in het zilver bestellen en later eventueel in het zwart laten wrappen?
                                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                                    Mijn pa had graag voor zijn volgende lease wagen een witte auto gehad. Ik had hem dan eens die zwarte sierlijsten voorgesteld en hij vindt dat wel tof. Enigste puntje waardat hij nu nog over twijfelt zijn de dakrails. Gaan die niet te veel uitsteken in dat zwart? Iemand hier ervaring mee? Of foto's?

Foto's van de wagen in de configurator: http://imageshack.us/photo/my-images...age001hl.png/#.
                                    ik vind da nog goed meevallen hoor

Comment

• Dit komt irl mooi uit hoor, net hetzelfde dat je bij een donkere kleur chrome sierlijsten moet nemen en dakrails moet je bij witte voor de zwarte gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeNiuS Bekijk Berichten
                                        Dit komt irl mooi uit hoor, net hetzelfde dat je bij een donkere kleur chrome sierlijsten moet nemen en dakrails moet je bij witte voor de zwarte gaan.
                                        Persoonlijk, als ik zelf één zou mogen samenstellen, dan zou ik gaan voor een donker kleur. Iets a la donker groen of donker blauw. En daar dan nog eens zwarte sierlijsten. Dit lijkt me subtieler, classic, maar toch sportief :-)

Das mijn eigen menig e :-)

Comment

Working...
                                        X