Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenNeues Ausstattungspaket beim Coupe "S-Line competion" - RS Optik für den "normalen TT"
Offensichtlich sind wohl ein paar RS Teile zu viel produziert worden
Für das normale TT Coupe kann man jetzt ab Werk die Rotorfelgen und den feststehenden RS Heckflügel im Paket mit diversen anderen Teilen bestellen.
Nennt sich S-Line Competition und beinhaltet:
Außenfarbe Gletscherweiß Metallic, Samoaorange Metallic,Daytonagrau Perleffekt oder Misanorot Perleffekt
Aluminium-Gussräder Audi exclusive im 5-Arm-Rotor-Design,schwarz, Größe 9 J × 19 mit Reifen 255/35 R 19
S line Exterieurpaket zusätzlich mit Frontspoilerkante und Diffusoreinsatz in Schwarz und Abgasendrohre geschwärzt
Optikpaket schwarz Audi exclusive
feststehender Heckflügel in Schwarz
Außenspiegelgehäuse in Schwarz
Xenon plus inklusive Scheinwerfer-Reinigungsanlage
S line Sportpaket zusätzlich mit Multifunktions-Sportlederlenkrad im 3-Speichen-Design mit stärker konturiertem Lenkradkranz
Dekoreinlagen Aluminium matt gebürstet, bei Lackierung in Samoaorange Metallic Dekoreinlagen Reflexlack Samoaorange
Lederpaket
Das Paket kostet € 4300,- extra
Dafür gibt es aber kein Daytonagrau und Misanorot Perleffekt mehr als Standardfarbe !
Das Ganze dann im MJ2013 ab KW33 nachzulesen hier:
Entdecken Sie die Vielfalt von Audi Deutschland – Informationen zu aktuellen Modellen, Aktionen und Angeboten. Vereinbaren Sie eine Probefahrt!
Preisliste:
Entdecken Sie die Vielfalt von Audi Deutschland – Informationen zu aktuellen Modellen, Aktionen und Angeboten. Vereinbaren Sie eine Probefahrt!
S-Line Competition Seite 66
Samoaorange S 72
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenKnap! PDF's zijn wel offline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenJa, dat staat er ook, die komen pas in Kalenderweek 33 online.
Comment
-
Weet er hier iemand of je de TV module op een MMI Plus (A5 -2012) achteraf nog kan toevoegen? ( tweaken?)“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenWeet er hier iemand of je de TV module op een MMI Plus (A5 -2012) achteraf nog kan toevoegen? ( tweaken?)Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Dat kunnen we ook met de MMI plus 3G, online gaan (Google 3D). Maar TV niet als het initieel niet is bijbesteld (bijbetaald). De module moet blijkbaar actief staan.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Ik vraag me af wat aan die TT nu zo schoon is , dat hij een foto verdiend? Die lelijke roze wielen?“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Mijn pa had graag voor zijn volgende lease wagen een witte auto gehad. Ik had hem dan eens die zwarte sierlijsten voorgesteld en hij vindt dat wel tof. Enigste puntje waardat hij nu nog over twijfelt zijn de dakrails. Gaan die niet te veel uitsteken in dat zwart? Iemand hier ervaring mee? Of foto's?
Foto's van de wagen in de configurator: http://imageshack.us/photo/my-images...age001hl.png/#.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenMijn pa had graag voor zijn volgende lease wagen een witte auto gehad. Ik had hem dan eens die zwarte sierlijsten voorgesteld en hij vindt dat wel tof. Enigste puntje waardat hij nu nog over twijfelt zijn de dakrails. Gaan die niet te veel uitsteken in dat zwart? Iemand hier ervaring mee? Of foto's?
Foto's van de wagen in de configurator: http://imageshack.us/photo/my-images...age001hl.png/#.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeNiuS Bekijk BerichtenDit komt irl mooi uit hoor, net hetzelfde dat je bij een donkere kleur chrome sierlijsten moet nemen en dakrails moet je bij witte voor de zwarte gaan.
Das mijn eigen menig e :-)
Comment
Comment