Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• New, Audi, RS4, Avant, on, road, Motorsport, RS6, S4, S3, RS3, bmw, V8, engine, hp, chevaux, horse, youtube, video, magazine, compteur, sound, sport, auto

Comment

• Comment

• Dikke A1, ik vindt hem prachtig!
        porsche 4ever
        '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• AUDI Q7 V12

Comment

• Knap!

vooral die zetels zijn
            BMW X5 45e

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                AUDI Q7 V12
                Dedju...dezelfde zetels besteld als de onze
                Last edited by Utah; 30/06/2012, 13:27.
                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• blabla
                  Last edited by ; 01/07/2012, 14:10. Reden: verkeerd topic

Comment

• Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• A2, KW Schroefset, 7x17" Momo Quantum, 205/40R17" Yokohama's.

Comment

• Comment

• Comment

• Die S8!!!!! Wauw

Comment

• Knappe a1 hierboven en ook zeer knappe velgen van die a2 in combinatie met die verlaging.
                                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ik blijf zo'n A2 één van de gaafste Audi's vinden die er gemaakt zijn.
                                  En zeker met een verlaging en een setje 17" wordt het toch en heel strak bakkie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                    Ik blijf zo'n A2 één van de gaafste Audi's vinden die er gemaakt zijn.
                                    En zeker met een verlaging en een setje 17" wordt het toch en heel strak bakkie.
                                    wij hebben nog 1tje gehad thuis, een 1.4 benzine, een zilvere. Wat ik me vooral herinner zijn die verderlichte deurtjes. Stond mooi in de garage naast zijn broertje (b5 rs4). Jammergenoeg geen foto's van beide voertuigen.
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Mijn voorkeur qua kleur heeft deze LZ3S Jaipur Red Pearleffect Metallic.
                                      Last edited by ; 14/07/2012, 21:20.

Comment

• Die S8 vind ik een van de dikste audi's, ook alle vorige S8 modellen waren knap. Stijlvol en toch sportief.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                                          Die S8 vind ik een van de dikste audi's, ook alle vorige S8 modellen waren knap. Stijlvol en toch sportief.
                                          Ja die mogen ze zo bij mijn voor de deur zetten met de sleutels in de brievenbus.

Comment

Working...
                                          X