Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vraagje, Hoe % korting krijg je standaard bij Audi op en A5 en A7?
Ik kreeg zonder vragen
5,5% op de A5
7,5% op de A7
Zelfstandig collega krijg ik Luik echter 4% zonder onderhandelen maar ze gingen ook niet lager.
ThanksHier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenAmai mijne frak...die B&O sound.
't Klinkt heel goed als er geen bass is, maar eens er bass is hoor je bijna niks anders meer.
Maar een mic op zo'n cam vervormt het geluid ook wel aardig veel... .
(mijn correct afgesteld systeempje van 'n jaar geleden)Last edited by sibi; 18/07/2012, 14:00.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi.Lover Bekijk Berichtenin onze a4 goed afgesteld en klinkt gewoon prachtig, moet nog een instalatie vinde (orginele) die zo goed klinkt
Comment
-
ja vemoed zalig geluid , nie zo duidelijk meer dus goed
goeie tracks zie hier http://soundcloud.com/dj-vince-w/mix3
alles wat ge ng moet hebben ;p vind ik althans
zalige auto ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenwat een "wijven"kleur imo.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenwat een "wijven"kleur imo.
Comment
-
-
B&O is standaard van Audi uit crappy ingesteld, heb ik gisteren ondervonden. Eens je alles fijn hebt afgesteld (Bass en Treble) klinkt het voortreffelijk. Voor de prijs van de B&O moet je maar eens trachten een andere installatie samen te stellen die even goed klinkt. In onze A5C zitten dan nog minder boxen in, dan in de coupé...“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk BerichtenSchitterend!!
1) Merlin Perleffect.
2) Samtviolett Perleffect Q87.
Comment
Comment