Samtviolett Perleffect Q87 zijn we gaan bekijken bij Jennes in Boortmeerbeek. Is het dus zeker niet.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenB&O is standaard van Audi uit crappy ingesteld, heb ik gisteren ondervonden. Eens je alles fijn hebt afgesteld (Bass en Treble) klinkt het voortreffelijk. Voor de prijs van de B&O moet je maar eens trachten een andere installatie samen te stellen die even goed klinkt. In onze A5C zitten dan nog minder boxen in, dan in de coupé...Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDeep Purple.
edit: ik zie juist dat het hier een paar posts hoger staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDeep Purple.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenmeer foto's van deze?is toch gene rs(zie grill)?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenmet rs bumper dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenJa, past er gewoon op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichtenkom anders eens luisteren naar de mijne
Comment
-
Vandaag met de advanced key de kap aan het openen. Staat een A6 NM naast de onze, waarvan plotseling de ramen naar beneden gaan en het alarm af gaat. Kap blijft halverwege hangen. Blijkbaar was er dus interferentie? Begrijp niet hoe dat kan?“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichtenairride... vroeger vond ik dat cool. tot als ik met ene reed die dat had, nooit zou ik zoiets in men eigen auto willen
Zalige purperen Audi!!
Comment
-
Comment