Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichten
    toen de a1 uitkwam werden we overspoeld met foto's van a1's die zo aangekleed waren. Je had zelfs een mini site op de audi website waar je ze met al die kleuren en cijfers kon samenstellen. En uiteindelijk zie je zo'n a1's nooit rondrijden
    Hier in de buurt rijdt er zo eentje rond, een zwarte met witte accenten. Ik ben die eergisteren nog tegen gekomen.

Comment

• Q3 van de mama is geleverd vandaag.
      Zilvere 2.0TDI met toch wat opties. Uitgebreide gps, leder, xenons, parkeersensoren v/a, automatische airco,...

BMW X5 45e

Comment

• proficiat, knap ding. Met de juiste opties
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Comment

• Comment

• Toffe (bewerkte) foto van onze A5 Sportback:

freude am fahren

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Zo'n A2 heb ik altijd een tof bakske gevonden, en zeer betrouwbaar bovendien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                        Zo'n A2 heb ik altijd een tof bakske gevonden, en zeer betrouwbaar bovendien.
                        Ik was van plan er dit jaar één te kopen, maar de nieuwste die te vinden waren zijn minstens 6-7 jaar oud.
                        En ondanks hun leeftijd heel stevig aan de prijs.
                        Op basis van deze twee punten er van afgezien om er één te kopen.

Ik vind het echt jammer dat Audi ze niet meer bouwt, dit met een 1.2/1.4TFSI er in had toch een heel leuk sportief bakkie opgeleverd.
                        Ook met de nieuwe 3 cilinder VAG motor er in had dit leuk kunnen zijn om te hebben, 60, 75 en 110 pk hadden het toch prima gedaan in de aluminium A2.
                        De A2 heeft het maar een jaar of 5 uitgehouden en heeft niet eens een facelift gehad, het is nu nog steeds een vooruitstrevende auto met zijn ASF body en lage gewicht.
                        De nieuwe Audi A1 doet het niets beter dan de A2, de A1 is net zo'n bespottelijk duur auto-tje als waar de A2 van beschuldigd werd, maar die had tenminste nog techniek aan boord die dat rechtvaardigde.
                        Een ge-facelifte A2 met de techniek van de A1 aan boord was 10x leuker geweest IMHO.
                        Last edited by ; 23/09/2012, 22:06.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                            De A2 heeft het maar een jaar of 5 uitgehouden en heeft niet eens een facelift gehad, het is nu nog steeds een vooruitstrevende auto met zijn ASF body en lage gewicht.
                            Eind 2003 is er een zeer lichte facelift geweest met als belangrijkste wijziging de grill vooraan die er meer als een echte grill moest uitzien (zoals in de foto's hierboven) ipv de mooiere gladde "grill".

We hebben 6 jaar een zwarte gehad met rood lederen interieur: fantastische autootjes!
                            Last edited by Sinof; 01/10/2012, 19:16.

Comment

• Juist ffkes gaan ryden met een A5 cabrio 3,2 V6. Ging redelijk vlotjes, geluid mag voor my iets luider zijn onder vollast, interieur is uiteraard prachtig afgewerkt. Ideale cabrio lijkt me

Sent from my iPhone using Tapatalk
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                Juist ffkes gaan ryden met een A5 cabrio 3,2 V6. Ging redelijk vlotjes, geluid mag voor my iets luider zijn onder vollast, interieur is uiteraard prachtig afgewerkt. Ideale cabrio lijkt me

Dat beklaag ik mij elke dag dat er geen A5 gekomen is ipv de saab.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Kwa afwerking is de A5C inderdaad de betere van zowel de BMW als de Mercedes. Zijn naar beiden gaan kijken vooraleer de A5 te kopen.
                                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                    Kwa afwerking is de A5C inderdaad de betere van zowel de BMW als de Mercedes. Zijn naar beiden gaan kijken vooraleer de A5 te kopen.
                                    Kom ik u regelmatig niet tegen in Welle/Denderleeuw met uw A5?

Comment

• Zou wel kunnen...Zoon woont in Welle. En dochter woont in Iddergem.

Rijd dus regelmatig de Aalstersesteenweg af van Ninove naar Welle.

Ziet er zo uit:

Last edited by Utah; 03/10/2012, 21:59.
                                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• De volgende keer dat ik u tegenkom steek ik mijn hand wel op

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          Juist ffkes gaan ryden met een A5 cabrio 3,2 V6. Ging redelijk vlotjes, geluid mag voor my iets luider zijn onder vollast, interieur is uiteraard prachtig afgewerkt. Ideale cabrio lijkt me

is zijn versnellingsbak probleem opgelost? of is dit een anderen?

Comment

Working...
                                          X