Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    heeft een accident gehad.
    oei das minder , kwam nogthans over als zeer voorzichtige chauffeur
    @ krikki , sorry als het met een D moest ben laag geschoold , mvg

Comment

• ja, die kwam idd over als een rustig chauffeur, accidenten gebeuren nu eenmaal, kun je nix aan verhelpen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Wacht je op de S1 of .. ?
        Een deftig samengestelde A1 kost in Nederland al richting de 40.000,- euro, een S1 zou zo maar nog eens 10.000,- meer kunnen gaan kosten.
        Mijn voorkeur gaat uit naar een handgeschakelde A1 met de geheel nieuwe EA211 1.4ltr TFSI motor met 140 pk, dit is de nieuwe motor met distributie riem en geen distributie ketting meer.
        Maar deze motor is nog steeds niet leverbaar in de A1, een S1 zal waarschijnlijk net als de 185 pk Twincharger 1.4 ltr A1 alleen met DSG verkrijgbaar worden en dat moet ik niet hebben.
        Geen enkele Audi met Automaat moet ik hebben, alleen handgeschakelde auto heeft mijn voorkeur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          ja, die kwam idd over als een rustig chauffeur, accidenten gebeuren nu eenmaal, kun je nix aan verhelpen

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
          Een deftig samengestelde A1 kost in Nederland al richting de 40.000,- euro, een S1 zou zo maar nog eens 10.000,- meer kunnen gaan kosten.
          Mijn voorkeur gaat uit naar een handgeschakelde A1 met de geheel nieuwe EA211 1.4ltr TFSI motor met 140 pk, dit is de nieuwe motor met distributie riem en geen distributie ketting meer.
          Maar deze motor is nog steeds niet leverbaar in de A1, een S1 zal waarschijnlijk net als de 185 pk Twincharger 1.4 ltr A1 alleen met DSG verkrijgbaar worden en dat moet ik niet hebben.
          Geen enkele Audi met Automaat moet ik hebben, alleen handgeschakelde auto heeft mijn voorkeur.
          40k voor zo'n klein ding
          BMW X5 45e

Comment

40k voor zo'n klein ding
            Ja, en dan heb ik het over de 122 pk 1.4ltr 6-bak als basis.
            Een 185 pk A1 kost in Nederland al 33.990,- Euro en die gaat ruim over de 40.000,- euro heen als je hem deftig samenstelt.
            In beide gevallen is er nog steeds een gedeeltelijk stoffen interieur aanwezig.

Comment

• Nederland is echt zo duur wat auto's betreft.

Iets anders, ik vind dit een vet kleurtje! Javagrün.

Comment

• Ja toen ik privé chauffeur was als student heb ik mij iemand gestaan die een maybach 62S landaulet heeft.
                400.000€ + enkel voor bpm

dat groen is mooi maar ik denk dat je dat rap moe zal zijn.
                BMW X5 45e

Comment

• Sowieso ambras thuis denk ik, als ik voor dat groen zou kiezen

Comment

Ja toen ik privé chauffeur was als student heb ik mij iemand gestaan die een maybach 62S landaulet heeft.
                    400.000€ + enkel voor bpm
                    Een Bugatti Veyron bvb was in Nederland 800 000 euro duurder alleen al door de BPM.
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Niks voor mij dat javagroen, veel te flashy.
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Het minste wat je kan zeggen van dat groen is dat je opvalt tussen alle andere grijze Audi's. (signature, The Swede)
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• gisteren eens met de nieuwe A3 gereden.

was de 1.4 TSI 122 die ik eventueel zou nemen in de nieuwe leon.
                                leuke auto. Standaard design zoals bijna elke audi. Zitpositie was cava, de zetels mochten mss iets lager kunnen. Afwerken was uiteraard prachtig en de boxen speelde eens deftig, niet dat belabberd audio systeem van in andere audi modellen.

Motor was vlotjes, uiteraard geen sprintbom.
                                BMW X5 45e

Comment

• 1.4 TFSI 122 pk. ?????

Die motor zit volgens mijn niet meer in de nieuwe A3, het zou de nieuwe 1.4TFSI EA211 moeten zijn met 140 pk.
                                  Die komt ook dit jaar in de A1 ter vervanging van de oude EA111 122 pk versie.

Comment

gisteren eens met de nieuwe A3 gereden.

was de 1.4 TSI 122 die ik eventueel zou nemen in de nieuwe leon.
                                    leuke auto. Standaard design zoals bijna elke audi. Zitpositie was cava, de zetels mochten mss iets lager kunnen. Afwerken was uiteraard prachtig en de boxen speelde eens deftig, niet dat belabberd audio systeem van in andere audi modellen.

Motor was vlotjes, uiteraard geen sprintbom.
                                    Oei kefkie dan moet die a3 terug naar de fabriek.. ze zulle er een verkeerde motor hebben ingelegd:what:

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Comment

• 1.4tsi 122pk zit ook in de huidige A3.

Comment

• In nl is het wel 140 pk dacht ik
                                        BMW X5 45e

Comment

• Er zijn 2 motoren. De ene met 122 pk en de andere is 140 pk maar met COD (Cilinder on demand)

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X