Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De 140 is nog niet beschikbaar. Kdacht vanaf april of juni
    BMW X5 45e

Comment

• Neenee is bestelbaar.. maar das inderdaad zowiezo april ..

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Comment

• Het grote verschil is echter dat de nieuwe EA211 1.4ltr 140 pk weer een distributie riem heeft en "GEEN" ketting meer.

Comment

• Gisteren eens met de nieuwe 2.0tdi gaan rijden. Wat een tof blokje is dat voor een diesel. Niet zoveel sneller dan mijn gechipte 1.9. Maar 90 in 2 vitesse is wel tof

Voelt ook aan als de oude tdi's met pompverstuivers, "bruut" vanaf 2.000 toeren. De kerel, wie met die A3 rijdt vindt het lineaire vermogensopbouw van de 1.6 leuker. Ieder zijn ding natuurlijk .

A3 was ook uitgerust met drive select. Heb alles eens geprobeerd. Er is niet veel verschil tussen de standen. Behalve in het gaspedaal, wel tof hoe direct die dan reageert in dynamic.

Het sturen zelf, tja typisch audi vind ik, beetje afstandelijk en niet superdirect maar wel cava.
          BMW X5 45e

Comment

• Comment

• Comment

• Last edited by ; 24/02/2013, 20:18.

Comment

• Comment

• Audi A6 – Build to perfection!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                      Nice spijtig zien we de voorkant niet!

Comment

Gallardo velgen?

Comment

• Die A6 staat wel heel laag. Hoe kan je daar nu in godsnaam nog comfortabel mee rijden? Zelfs met een airride systeem (die er waarschijnlijk wel op zit) zie ik die nog niet meteen veel hoger op zijn poten komen.
                          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                            Nice spijtig zien we de voorkant niet!
                            true!

Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                            Gallardo velgen?
                            yep
                            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                              Die A6 staat wel heel laag. Hoe kan je daar nu in godsnaam nog comfortabel mee rijden? Zelfs met een airride systeem (die er waarschijnlijk wel op zit) zie ik die nog niet meteen veel hoger op zijn poten komen.
                              Dit is de slaap stand.
                              Je hebt 3 instellingen, laag, normaal en hoog.
                              Laag is te gebruiken voor cruising over de BLVD, normaal is de start stand en hoog is voor drempels en andere obstakels.
                              De meest geavanceerde besturing regelt op rij hoogte en niet op lucht druk, dus manometers zijn dan ook niet meer nodig.
                              Bij KEAN hebben ze echt verstand van zaken.

Comment

Audi zou beter zoiets uitbrengen als R4 i.p.v. nog een nieuwe TT te maken.
                                Ze zouden daar naar mijn verwachting veel meer succes mee hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                  Audi zou beter zoiets uitbrengen als R4 i.p.v. nog een nieuwe TT te maken.
                                  Ze zouden daar naar mijn verwachting veel meer succes mee hebben.
                                  Idd! Al is het mij om het even welke naam ze eraan geven, 't gaat er voor mij om dat je geen echte sportwagen kan bouwen op het golf platform (vanwege de slechte balans). Het risico van een nieuw product te lanceren in een voor Audi nieuw segment werd indertijd voor de TT beperkt door techniek te delen, maar komaan Audi... Ik zit echt te wachten op Porsche boxster/cayman concurrent. Dat Audi met al hun poen zoiets niet durft, terwijl Alfa Romeo aan de rand van het faillissement bijzonder dolletjes zo'n 4c produceert. Dat is het verschil tussen passie en een Duits rekenmachine vrees ik. Maar we hebben die Duitsers wel nodig om een sportwagen te produceren waar ik in kan, iets waar die Italianen zich geen fluit van aantrekken en door zo'n 'details' toch weer flateren.

Comment

• “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Comment

Working...
                                        X