Oorspronkelijk geplaatst door audiboy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiboy Bekijk Berichtenhallo,sedert paar maanden de eigenaar van nieuwe audi a4,weliswaar de tdi e,zou graag 17 of 18duims velgen leggen,iemand ervaring of die dan niet te hard rijd want heeft sowiso al een verlaagd sportchassis,thanks“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Had dit al in een ander topic geplaatst waar ik antwoord kreeg op mijn eerste vraag maar toch nog even hier plaatsen voor het volgende:
Momenteel rij ik al voor het vierde jaar met een A6 uitgerust met een quattro aandrijving. Ik ga ook elk jaar naar hetzelfde keuringstation. Voor een vierwielaangedreven wagen zijn ze hier wel niet echt uitgerust.
Het principe van testen is op het einde van de keuring in het station eens goed optrekken en remmen. Voila, quattro ok. Vreemd dat dit nog kan maar goed.
Nu had ik het volgende aan de hand. Op het einde wordt er bij twee wiel aangedreven wagens nog een remtest gedaan. Nu stel ik nog even een vraag aan een medewerker met in het achterhoofd dat mijn wagen op een goede aandrijving wordt getest. Toen de voorwielen reeds afzonderlijk de remtest onderging kwam mijn grootste vrees uit. Ik nog lopen en roepen 'stop stop' maar ook de achterwielen werden reeds op een remtest onderworpen.
Nu is mijn grote vraag of dit voorval permanente schade heeft veroorzaakt.Mijn auto schokt niet of iets dergelijk maar kan mss wel plots opsteken.
Wordt wel elektronisch geregeld maar voor hoelang kan het systeem dit verdragen?
Alvast bedankt voor de moeite.
Comment
-
Ik ben met al mijn A6-en al veelvuldig naar de keuring geweest (alle 6-maanden), nog nooit enige schade aan gehad en die gaan hier toch enkele duizenden km's mee. Denk dat je jezelf nodeloos ongerust maakt. De remtesten moeten per as uitgevoerd worden, daar kunnen ze niet te buiten, ik zie dan ook het probleem niet.
Zie nu ook dat je de vraag al gesteld hebt in het juiste topic.
Beter in het topic technische keuring kijken.Last edited by Metaxa; 26/03/2013, 01:10.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenKlopt niet!!
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
quattro bij A6 is niet uitschakelbaar en alsdusdanig zeer slecht in de remmentest
Bij alle quattro's waar ik mee ga doen ze bij de keuring nooit de remmenbank
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenRijdt met 19 inch op de A5. Is redelijk comfortabel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenquattro mag nooit in de remmentest gestoken als het een 1 assige testbank is!!!!!!!!!!!Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenKlopt niet!!
Verstuurd van mijn GT-I9300 met TapatalkOorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenleg eens uit waarom niet
quattro bij A6 is niet uitschakelbaar en alsdusdanig zeer slecht in de remmentest
Bij alle quattro's waar ik mee ga doen ze bij de keuring nooit de remmenbank
En nog even men bijdrage uit het technische keuring topic: http://www.autoforum.be/showthread.p...=1#post5077626
Heb het even nageteld, tot hiertoe 17 keer met een Quattro naar de keuring geweest en remtesten uitgevoerd, tot hiertoe nooit een mankement aan vastgesteld.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment