Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door audiboy Bekijk Berichten
    daar het een tdi e is krijgt hij een -2 sportchassis,rijd harder of s line,testrit was met gewone chassis,wist wel da paar dingen anders op tdi e waren,niet verwachtende da die redelijk harder geveerd zou zijn en deze kwam ook goedkoper uit da moment met toch redelijk wa opties,vorige audi was gewoon verlaagd 3,5cm met ei-bachfedren en reed confortabeler,enfin niks aan te doen,standaad is lelijke 16duims zomervelg,en wil na 17 of 18 duim gaan zal sowiso de nieuwe michelin band worden ma twijfel nog over de maat en naar schijnt maakt 17 of 18 niet veel verschil uit,zal maat 225/50*17 zijn of 225/45*18
    Ja het is echt droog en heel hard vind ik, in combinatie met de standaardstoelen die ook niet echt uitblinken is dat voor mij een serieuze teleurstelling.
    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door audiboy Bekijk Berichten
      hallo,sedert paar maanden de eigenaar van nieuwe audi a4,weliswaar de tdi e,zou graag 17 of 18duims velgen leggen,iemand ervaring of die dan niet te hard rijd want heeft sowiso al een verlaagd sportchassis,thanks
      Rijdt met 19 inch op de A5. Is redelijk comfortabel.
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

      Comment


      • ice_ken: is da in belgie? neen toch?!

        Comment


        • Comment


          • Had dit al in een ander topic geplaatst waar ik antwoord kreeg op mijn eerste vraag maar toch nog even hier plaatsen voor het volgende:

            Momenteel rij ik al voor het vierde jaar met een A6 uitgerust met een quattro aandrijving. Ik ga ook elk jaar naar hetzelfde keuringstation. Voor een vierwielaangedreven wagen zijn ze hier wel niet echt uitgerust.
            Het principe van testen is op het einde van de keuring in het station eens goed optrekken en remmen. Voila, quattro ok. Vreemd dat dit nog kan maar goed.

            Nu had ik het volgende aan de hand. Op het einde wordt er bij twee wiel aangedreven wagens nog een remtest gedaan. Nu stel ik nog even een vraag aan een medewerker met in het achterhoofd dat mijn wagen op een goede aandrijving wordt getest. Toen de voorwielen reeds afzonderlijk de remtest onderging kwam mijn grootste vrees uit. Ik nog lopen en roepen 'stop stop' maar ook de achterwielen werden reeds op een remtest onderworpen.

            Nu is mijn grote vraag of dit voorval permanente schade heeft veroorzaakt.Mijn auto schokt niet of iets dergelijk maar kan mss wel plots opsteken.
            Wordt wel elektronisch geregeld maar voor hoelang kan het systeem dit verdragen?

            Alvast bedankt voor de moeite.

            Comment


            • Ik ben met al mijn A6-en al veelvuldig naar de keuring geweest (alle 6-maanden), nog nooit enige schade aan gehad en die gaan hier toch enkele duizenden km's mee. Denk dat je jezelf nodeloos ongerust maakt. De remtesten moeten per as uitgevoerd worden, daar kunnen ze niet te buiten, ik zie dan ook het probleem niet.


              Zie nu ook dat je de vraag al gesteld hebt in het juiste topic.

              Beter in het topic technische keuring kijken.
              Last edited by Metaxa; 26/03/2013, 01:10.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

              Comment


              • quattro mag nooit in de remmentest gestoken als het een 1 assige testbank is!!!!!!!!!!!

                Comment


                • Klopt niet!!

                  Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                    Klopt niet!!

                    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
                    leg eens uit waarom niet
                    quattro bij A6 is niet uitschakelbaar en alsdusdanig zeer slecht in de remmentest
                    Bij alle quattro's waar ik mee ga doen ze bij de keuring nooit de remmenbank

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                      Rijdt met 19 inch op de A5. Is redelijk comfortabel.
                      Ik rij ook met 19 inch en dat is inderdaad heel goed te doen.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                        quattro mag nooit in de remmentest gestoken als het een 1 assige testbank is!!!!!!!!!!!
                        Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                        Klopt niet!!

                        Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
                        Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                        leg eens uit waarom niet
                        quattro bij A6 is niet uitschakelbaar en alsdusdanig zeer slecht in de remmentest
                        Bij alle quattro's waar ik mee ga doen ze bij de keuring nooit de remmenbank
                        Al een zeer oude bijdrage maar nog steeds correct: http://www.autoforum.be/showthread.p...=1#post2933122

                        En nog even men bijdrage uit het technische keuring topic: http://www.autoforum.be/showthread.p...=1#post5077626

                        Heb het even nageteld, tot hiertoe 17 keer met een Quattro naar de keuring geweest en remtesten uitgevoerd, tot hiertoe nooit een mankement aan vastgesteld.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                        Comment


                        • Comment


                          • Comment


                            • Comment




                              • Comment


                                • Comment



                                  • Comment


                                    • 'Samoa Orange"

                                      Comment


                                      • Dat is eens een kleur dat je niet elke dag ziet, staat wel op zo'n auto vind ik.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X