Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Audi A7 with HRE S101 21x10.5 ET15F and 21x11 ET30R in Satin Charcoal by WingAuto in Japan.
Comment
-
Een mooi wiel vindt ik zeker niet mis. Maar die getrokken banden, vindt ik op niets trekken.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenEen mooi wiel vindt ik zeker niet mis. Maar die getrokken banden, vindt ik op niets trekken.
Comment
-
Zie je dus veel, dat ze van die prutbanden plaatsen. Linglong en consoorten. Te veel uitgegeven aan hun velgen, en dan geen centen meer om deftige banden te kopen.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Zo'n oude TT is mooier dan de nieuwe vind ik. Was toen ook een zwaar voorruitstrevend design.Last edited by Speedhunter; 05/08/2013, 19:39.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Als ik een eerste generatie TT zie rijden heeft die meer impact op mijn dan het 2de generatie model.
De derde generatie TT zou een mengeling van model 1 en 2 worden.
Maar of er nog een 3de generatie TT gaat komen is nog maar de vraag het is al meer dan 6 maanden compleet stil rond het model.
Er zijn nog steeds geen new bodystyle mules ondekt en er zijn zoveel personele veranderingen gaande binnen Audi dat het afwachten wordt wat er wel niet gaat komen.
The new quattro is ook weer uit de ijskast gehaald terwijl dit eerder totaal niet de bedoeling meer zou zijn, dus je weet het maar nooit, ze zouden zomaar het boek TT kunnen sluiten.
Beide generaties van de TT zijn nooit echt verkoop successen geworden en hadden niet meer dan middel matige verkoop aantallen.
Comment
Comment