Kleur is Shiraz Rood. Een gewone metaalkleur, dus geen Audi Exclusive. Op een A1 is deze bijvoorbeeld ook verkrijgbaar.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenKleur is Shiraz Rood. Een gewone metaalkleur, dus geen Audi Exclusive. Op een A1 is deze bijvoorbeeld ook verkrijgbaar.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Het is onder tussen bekend dat veel merken een zogenaamde "Soundaktor" hebben, één of ander trilling speaker-tje dat het motor geluid moet versterken in het interieur.
Er zijn heel veel topics over te vinden op internet, zamen met voorbeelden hoe het klinkt met en zonder dat ding actief.
Praktijk bewijst dat het zonder dat ding een stuk stiller is in de auto, en veel VW eigenaren hebben dat ding al verwijderd of losgekoppeld om veel meer rust in de auto te krijgen.
Ik heb er nog even een foto-tje bij gezocht.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk Berichten
Geluid dat daar uitkomt is fenomenaal.Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenOk, je ziet het alleszinds zeer weinig vandaar dat ik dacht dat het een Exclusive kleurtje was...VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichtentruth is in the eye of the beholder
Comment
-
Staat vaak tegenover mijn kot in Leuven, ik vind de velgen wel wat hebben op zo een klein autotje.
Kent iemand misschien het merk van deze velgen?
IMAG0689.jpgIMAG0691.jpgIMAG0690.jpg
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
Comment