Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kleur is Shiraz Rood. Een gewone metaalkleur, dus geen Audi Exclusive. Op een A1 is deze bijvoorbeeld ook verkrijgbaar.
    "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
      Kleur is Shiraz Rood. Een gewone metaalkleur, dus geen Audi Exclusive. Op een A1 is deze bijvoorbeeld ook verkrijgbaar.
      Ok, je ziet het alleszinds zeer weinig vandaar dat ik dacht dat het een Exclusive kleurtje was...
      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Heeft hier iemand ervaring met het audi engine sound system?

mcs clubman

Comment

• Het is onder tussen bekend dat veel merken een zogenaamde "Soundaktor" hebben, één of ander trilling speaker-tje dat het motor geluid moet versterken in het interieur.
          Er zijn heel veel topics over te vinden op internet, zamen met voorbeelden hoe het klinkt met en zonder dat ding actief.
          Praktijk bewijst dat het zonder dat ding een stuk stiller is in de auto, en veel VW eigenaren hebben dat ding al verwijderd of losgekoppeld om veel meer rust in de auto te krijgen.

Ik heb er nog even een foto-tje bij gezocht.

Last edited by ; 07/08/2013, 11:23.

Comment

• Dat soundsysteem is een ander systeem dan dat jij hier zegt zoals bij de gti'kes. Bij het audi soundsysteem komen er 2 actuatoren bij de achterste uitlaatpotten te zitten.. en die geven dan het geluid..

Comment

• Het zijn allemaal kunstmatige geluid aanpassingen.

Comment

• GoTTzilla.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk Berichten
                  Heeft hier iemand ervaring met het audi engine sound system?

Mijn baas zijn Audi A6 Allroad 3.0 TDI Biturbo geeft dit zitten.
                  Geluid dat daar uitkomt is fenomenaal.
                  Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                  2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                  2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                  2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                  2015 Golf 7 GTD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                    Ok, je ziet het alleszinds zeer weinig vandaar dat ik dacht dat het een Exclusive kleurtje was...
                    Klopt, van de standaardkleuren is het een van de allerzeldzaamste. Je ziet het trouwens ook maar weinig op andere modellen dan de A1.
                    VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                            Iedereen zijn idee, maar imo een prachtige wagen " verneukt".
                            truth is in the eye of the beholder

Comment

• Comment

• Staat vaak tegenover mijn kot in Leuven, ik vind de velgen wel wat hebben op zo een klein autotje.
                                Kent iemand misschien het merk van deze velgen?
                                IMAG0689.jpgIMAG0691.jpgIMAG0690.jpg

Comment

• op het dak staat er ook een blauwdruk van die velg denk ik

Comment

• Is de speciale serie 'Heritage' van de A1. Velgen zijn van Borrani: ruoteborrani.com
                                    Last edited by ; 20/08/2013, 10:42. Reden: link toegevoegd

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                          Blijft toch wel de ultieme Audi.
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X