Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
    Zal nog hooguit, anderhalf tot twee jaar zijn.
    Ok, thx
    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Op de website van Rietje Kapellen staat dat ze nu de A6 avant, S6 avant en A6 allroad kunnen leveren als lichte vracht.
      Is wel een primeur denk ik. Audi was toch nooit mogelijk in lichte vracht?
      Zal de verkoop misschien wel iets doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
        Op de website van Rietje Kapellen staat dat ze nu de A6 avant, S6 avant en A6 allroad kunnen leveren als lichte vracht.
        Is wel een primeur denk ik. Audi was toch nooit mogelijk in lichte vracht?
        Zal de verkoop misschien wel iets doen.
        Vandaag zat er een folder van onze Audidealer in de bus waarin ze tevens melding maakten dat de A6-reeks & Q7 als "bedrijfsvoertuig met 2 plaatsen" kan geleverd worden.
        Ik vind dat toch ook opmerkelijk dat Audi op die kar springt, zeker nu het statuut van de LV wat ter discussie staat met o.a. een eventuele invoering van een snelheidsbeperking voor deze soort wagens.
        "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Ja ze hadden dit al veel langer moeten doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
            Vandaag zat er een folder van onze Audidealer in de bus waarin ze tevens melding maakten dat de A6-reeks & Q7 als "bedrijfsvoertuig met 2 plaatsen" kan geleverd worden.
            Ik vind dat toch ook opmerkelijk dat Audi op die kar springt, zeker nu het statuut van de LV wat ter discussie staat met o.a. een eventuele invoering van een snelheidsbeperking voor deze soort wagens.

Geweldig... een A6 3.0 TDI Quattro Break gelimiteerd op 120 km/h.
            Ik wil de eerste nog zien die daar mee gaat rijden. En dan geflitst wordt omdat hij de Vmax er af gehaald heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
              Geweldig... een A6 3.0 TDI Quattro Break gelimiteerd op 120 km/h.
              Ik wil de eerste nog zien die daar mee gaat rijden. En dan geflitst wordt omdat hij de Vmax er af gehaald heeft.
              Als die maatregel ooit er doorkomt gaat die enkel op nieuw afgeleverde lichte vrachten toegepast worden, vermoed ik.
              "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Ik heb een kleine vraag voor de mensen uit Belgisch limburg. Ik ben van plan om een audi A3 sportback te kopen, het enigste probleem is dat in mijn buurt de dealer Groep delorge is. En laat ik daar nu net veel negatieve ervaringen over horen, zijn er toevallig mensen hier die dezelfde ervaring hebben met deze dealer? of net wel tevreden zijn

Comment

• Comment

• deze is (dacht ik) onlangs tegen de vangrail geëindigd. Maar ben het niet zeker.

*edit* het was niet deze Audi maar een andere rode.
                    Deze Audi heeft wel de motor opgeblazen.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                    Last edited by Ralphke; 13/10/2013, 16:09.

Comment

• Dat is een duur geintje waarschijnlijk.

Comment

• Op 7 Oktober was hij nog heel.

Comment

• Comment

• Audi A3 by Synchro.Mesh, on Flickr

Audi A3 by Synchro.Mesh, on Flickr

Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Audi A3 by Synchro.Mesh, on Flickr

Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Prachtige A3! Zeer mooi onderhouden en subtiele mods! Mooi!

Comment

• Die 2.0T had ik ook wel gewild :-)

Comment

• Een A3 op z'n best! Zeer knap
                                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Idd knappe A3.

Comment

• deze van mij A4 2011 vind ik ook mooie of nietDSC03968.jpgDSC03970.jpgDSC03969.jpg
                                        Last edited by ; 27/10/2013, 13:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door richard1 Bekijk Berichten
                                          deze van mij A4 2011 vind ik ook mooie of niet[ATTACH=CONFIG]100030[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100031[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100029[/ATTACH]
                                          Idd mooie wagen , kan niet van uw haagje gezegd worden .

Comment

Working...
                                          X