Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• ja weet ik die haag is bijna dood hahahhaha

Comment

• A1 Quattro by MTM (410HP!) by JespervdN, on Flickr

Comment

• Heerlijke stijlvolle en discrete uitvoering .
          "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
            Buiten het alu-inleg en driespakig stuurwiel, komt mij dat interieur precies bekend voor.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Das ma een gedacht! ;-)

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                  Yacht op de achtergrond (Lady Moura) is van een Belgische.
                  Was destijds haar verjaardagscadeau en was bij ingebruikname de duurste yacht ter wereld.
                  Deze foto is getrokken in Monaco.
                  Ik ken haar broers persoonlijk.
                  Die yacht is echt niet normaal.
                  Hij doet de andere yachts lijken op reddingsloepen (opgelet : we spreken over yachts in de haven in Monaco hé).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaSquade Bekijk Berichten

Op zich een vette kar maar teveel RS4 wannabe in m'n ogen.
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Iemand die me wat meer kan vertellen over deze wagens?
                      Snel? Kwalitatief? Verbruik? Goed voor Ringbezoekjes?

Comment

• Zalig met die motor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                          Iemand die me wat meer kan vertellen over deze wagens?
                          Snel? Kwalitatief? Verbruik? Goed voor Ringbezoekjes?

http://www.kapaza.be/nl/audi/a4-2-8-...--79008308.htm
                          Haha, bompa auto waarschijnlijk, 7071 km/jaar...
                          Moteureke zal nog wel dik in orde zijn. Zal nog moeten gerodeerd worden vrees ik.
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Basix Bekijk Berichten
                            Yacht op de achtergrond (Lady Moura) is van een Belgische.
                            Was destijds haar verjaardagscadeau en was bij ingebruikname de duurste yacht ter wereld.
                            Deze foto is getrokken in Monaco.
                            Ik ken haar broers persoonlijk.
                            Die yacht is echt niet normaal.
                            Hij doet de andere yachts lijken op reddingsloepen (opgelet : we spreken over yachts in de haven in Monaco hé).

Lady Moura is a private luxury yacht. She was the ninth largest private yacht when she was launched in 1990, but has moved down the list in 2011 to number 24. She is owned by Saudi Arabian businessman, Nasser Al-Rashid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                              Haha, bompa auto waarschijnlijk, 7071 km/jaar...
                              Moteureke zal nog wel dik in orde zijn. Zal nog moeten gerodeerd worden vrees ik.
                              ik zie dat de link al niet meer werkt omdat hij hem elke dagen opnieuw bovenaan zet.
                              deze link zal beter zijn: http://nl.autoscout24.be/Details.asp...083282&asrc=st

wel een vriendelijke verkoper! Doet nog moeite om te antwoorden op vragen.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaSquade Bekijk Berichten

Ben ik de enige die niet begrijpt waarom je zo'n vette modificaties doet aan je wagen, en toch met zo'n nummerplaathouder blijft rondrijden?

Ik weet, het is een klein detail... Maar toch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DreamWalker Bekijk Berichten
                                      Ben ik de enige die niet begrijpt waarom je zo'n vette modificaties doet aan je wagen, en toch met zo'n nummerplaathouder blijft rondrijden?

Ik weet, het is een klein detail... Maar toch...

Nee dat vind ik ook, erg jammer voor het totaalplaatje van de wagen.

Comment

• Audi A5 with BC Forged Wheels HB29 from customer Mopz_

- Matte Gunmetal Face
                                        - Matte Gunmetal Lip

Comment

• Comment

Working...
                                          X